Kibicuj jak Adam Małysz z Bankiem Pocztowym
ITBC Communication
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl
Już można wziąć udział w konkursie „Kibicuj jak Mistrz”, który promuje wieloletni ambasador Banku Pocztowego - Adam Małysz. Wystarczy zrobić zdjęcie pokazujące w jaki sposób kibicujemy ulubionej drużynie i zgłosić je za pomocą formularza online, który jest dostępny na stronie www Banku Pocztowego. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wyłoni 306 szczęśliwców, którzy staną na podium i otrzymają cenne nagrody, takie jak konsole Play Station 5 czy vouchery do sklepów sportowych. Najlepsze prace wybierze jury z udziałem m.in. Adama Małysza.
Z okazji trwających właśnie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Bank Pocztowy przygotował konkurs „Kibicuj jak Mistrz”. Aby wziąć w nim udział wystarczy uwiecznić to w jaki sposób kibicujemy swojej ulubionej drużynie – w domu na kanapie czy na świeżym powietrzu, ze znajomymi bądź w rodzinnym gronie, a może zupełnie inaczej - w okolicznościach zupełnie nie kojarzących się z kibicowaniem. Zdjęcia należy następnie przesłać za pomocą specjalnego formularza online. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy – zarówno Klienci Banku, jak i osoby, które nie posiadają jeszcze konta w Banku Pocztowym.
- Kibicowanie to jeden z najważniejszych elementów sportu. Dlatego bardzo się cieszę, że kibice powoli wracają na stadiony, gdzie toczy się sportowa rywalizacja. Obecność kibiców jest dla zawodników najważniejsza i często może zadecydować o zwycięstwie. Ja każdy mecz polskiej reprezentacji obejrzę z rodziną i znajomymi. Jak zwykle będą to ogromne emocje. Trzymajmy kciuki , kibicujmy – mówi Adam Małysz, Ambasador marki Banku Pocztowego.
– Turnieje takie jak Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej łączą nas, Polaków. W tym roku kibicowanie jest wyjątkowe – Mistrzostwa to pierwsze od dłuższego czasu wydarzenie, które możemy świętować wspólnie, niemal tak jak kiedyś. Po długim okresie społecznego lockdownu, strachu wywołanego pandemią, kibicowanie - to w większym gronie czy na świeżym powietrzu, będzie zupełnie nowym doświadczeniem. Bank Pocztowy to instytucja promująca poczucie naszej, szeroko rozumianej, wspólnoty, dlatego zależy nam bardzo by wspólnie z naszym ambasadorem Adamem Małyszem zachęcić wszystkich do dzielenia się radością jaka wynika
z przeżywania sportowych emocji. A wyborze najlepszego zdjęcia weźmie udział między innymi właśnie ten, który wie jak wygrywać - Adam Małysz – mówi Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.
Spośród nadesłanych w konkursie zgłoszeń jury wyłoni zwycięzców. Autorzy trzech najciekawszych prac otrzymają zestawy składające się z konsoli Play Station 5, gry FIFA 21 oraz piłki Adidas Tiro League, a kolejni trzej szczęśliwcy zgarną vouchery do sklepów sportowych Decathlon, każdy o wartości 1000 złotych. Dodatkowo w konkursie zostanie przyznanych 300 piłek Adidas.
Twarzą konkursu jest wieloletni ambasador Banku Pocztowego, utytułowany skoczek narciarski, Adam Małysz. Zdjęcia przedstawiające sportowca kibicującego swoim ulubionym drużynom będą regularnie pojawiać się na profilach Baku Pocztowego w mediach społecznościowych, tak by zachęcić do uczestnictwa w Konkursie.
Konkurs „Kibicuj jak Mistrz” potrwa do 12.07.2021 r. Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.kibicujjakmistrz.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.