Kibicuj jak Adam Małysz z Bankiem Pocztowym
ITBC Communication
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski@itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl
Już można wziąć udział w konkursie „Kibicuj jak Mistrz”, który promuje wieloletni ambasador Banku Pocztowego - Adam Małysz. Wystarczy zrobić zdjęcie pokazujące w jaki sposób kibicujemy ulubionej drużynie i zgłosić je za pomocą formularza online, który jest dostępny na stronie www Banku Pocztowego. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wyłoni 306 szczęśliwców, którzy staną na podium i otrzymają cenne nagrody, takie jak konsole Play Station 5 czy vouchery do sklepów sportowych. Najlepsze prace wybierze jury z udziałem m.in. Adama Małysza.
Z okazji trwających właśnie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Bank Pocztowy przygotował konkurs „Kibicuj jak Mistrz”. Aby wziąć w nim udział wystarczy uwiecznić to w jaki sposób kibicujemy swojej ulubionej drużynie – w domu na kanapie czy na świeżym powietrzu, ze znajomymi bądź w rodzinnym gronie, a może zupełnie inaczej - w okolicznościach zupełnie nie kojarzących się z kibicowaniem. Zdjęcia należy następnie przesłać za pomocą specjalnego formularza online. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy – zarówno Klienci Banku, jak i osoby, które nie posiadają jeszcze konta w Banku Pocztowym.
- Kibicowanie to jeden z najważniejszych elementów sportu. Dlatego bardzo się cieszę, że kibice powoli wracają na stadiony, gdzie toczy się sportowa rywalizacja. Obecność kibiców jest dla zawodników najważniejsza i często może zadecydować o zwycięstwie. Ja każdy mecz polskiej reprezentacji obejrzę z rodziną i znajomymi. Jak zwykle będą to ogromne emocje. Trzymajmy kciuki , kibicujmy – mówi Adam Małysz, Ambasador marki Banku Pocztowego.
– Turnieje takie jak Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej łączą nas, Polaków. W tym roku kibicowanie jest wyjątkowe – Mistrzostwa to pierwsze od dłuższego czasu wydarzenie, które możemy świętować wspólnie, niemal tak jak kiedyś. Po długim okresie społecznego lockdownu, strachu wywołanego pandemią, kibicowanie - to w większym gronie czy na świeżym powietrzu, będzie zupełnie nowym doświadczeniem. Bank Pocztowy to instytucja promująca poczucie naszej, szeroko rozumianej, wspólnoty, dlatego zależy nam bardzo by wspólnie z naszym ambasadorem Adamem Małyszem zachęcić wszystkich do dzielenia się radością jaka wynika
z przeżywania sportowych emocji. A wyborze najlepszego zdjęcia weźmie udział między innymi właśnie ten, który wie jak wygrywać - Adam Małysz – mówi Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.
Spośród nadesłanych w konkursie zgłoszeń jury wyłoni zwycięzców. Autorzy trzech najciekawszych prac otrzymają zestawy składające się z konsoli Play Station 5, gry FIFA 21 oraz piłki Adidas Tiro League, a kolejni trzej szczęśliwcy zgarną vouchery do sklepów sportowych Decathlon, każdy o wartości 1000 złotych. Dodatkowo w konkursie zostanie przyznanych 300 piłek Adidas.
Twarzą konkursu jest wieloletni ambasador Banku Pocztowego, utytułowany skoczek narciarski, Adam Małysz. Zdjęcia przedstawiające sportowca kibicującego swoim ulubionym drużynom będą regularnie pojawiać się na profilach Baku Pocztowego w mediach społecznościowych, tak by zachęcić do uczestnictwa w Konkursie.
Konkurs „Kibicuj jak Mistrz” potrwa do 12.07.2021 r. Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.kibicujjakmistrz.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Po miesiącu w Tajlandii przeżywam jakieś przebudzenie. Ostatnio miałem w życiu dużo różnych trudności
Trener jest niezwykle zadowolony z ostatniego pobytu w Tajlandii. Wypoczął, pozbył się negatywnych emocji i naładował akumulatory, a jednocześnie zrealizował ciekawy projekt. Pełen energii wrócił do kraju, by podejmować kolejne wyzwania zawodowe. Qczaj zaznacza, że teraz zupełnie inaczej spojrzał na ten kraj po tym, jak w jego życiu nastąpił przełom i wreszcie uwolnił się od nałogu alkoholowego.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami

Aktor przyznaje, że niejednokrotnie spotkał się w sieci z mową nienawiści pod swoim adresem, a najczęściej hejterzy krytykują go za wygląd. Przykre było dla niego to, że nieprzyjemne komentarze nasiliły się wtedy, kiedy po specjalistycznych zabiegach choroba otyłościowa niestety znów dała o sobie znać. Bartłomiej Nowosielski ubolewa nad tym, że szerokie grono osób nie postrzega otyłości w kategorii schorzenia, które niesie ze sobą wiele powikłań.
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.