Klub piłkarski SCP Sporting Portugal zwycięzcą turnieju NUMBER ONE CUP w Gdańsku
Klub SCP Sporting Portugal został zwycięzcą turnieju piłki nożnej Number One Cup U11 2022, który zakończył się w Gdańsku. Sportowe rozgrywki zawodników z 15 europejskich krajów w kategorii wiekowej 11 lat odbyły się w gdańskim Klubie Piłkarskim Jaguar przy wsparciu organizatorów - Hotelu Number One by Grano, a także Live Adventure i Akademii Piłkarskiej Jaguar Gdańsk. Wydarzenie odbyło się również pod patronatem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Sponsorami marcowej edycji turnieju były natomiast firmy Eco Club, PepsiCo, Brokeria, Ekoncept, a także Restauracja Mamma Mia Zielona Pietruszka. Wydarzeniu partnerowały z kolei Gdańskie Autobusy i Tramwaje, Miasto Gdańsk, Gdańska Organizacja Turystyczna oraz Polsat Plus Arena Gdańsk.
Podczas meczy rozgrywanych w ramach turnieju do walki stanęli młodzi reprezentanci w kategorii wiekowej 11 lat z 15 klubów. Były to: Juventus Turin, PSV Eindhoven, FC Nordsjaelland, Slovan Liberec, MFS Gdańsk, Arkonia Szczecin, Barca Academy Grana, Jaguar Gdańsk, Sporting CP, Redbull Salzburg, Brondby IF, IF Brommapojkarna, Baltic Football Academy (BFA), UKS Gol Brodnica, Barca Academy Blau, Lechia Gdańsk, RB Leipzig, Matrix Center, FK Pardubice, Gentofte Fodbold Akademi, FDS Findland, Voetbaloa, Zagłębie Sosnowiec, PSV Eindhoven, Crystal Palace, Hvidofre IF, APK Jedynka Kartuzy, AP Karol Piątek i Akademia Sandecja Nowy Sącz.
Ideą Number One Cup jest integracja społeczności młodych piłkarzy. Organizatorzy, gdański Hotel Number One należący do sieci Grano Hotels, a także Live Adventure i Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk, poprzez cykliczność rozgrywek chcą promować otwartość na innych i pokazać, że pomimo pochodzenia z różnych krajów, czy mówienia różnymi językami - młodych ludzi łączy wspólna sportowa pasja.
- Jako hotel przyjazny rodzinie postawiliśmy sobie za główne cele promowanie aktywnego stylu życia pośród dzieci i młodzieży szkolnej oraz wspieranie młodych talentów. Jesteśmy wielkimi fanami piłki nożnej - spełniając marzenia młodych piłkarzy, spełniamy też swoje – powiedział Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Number One by Grano.
Międzynarodowe rozgrywki Number One Cup U11 2022 miały miejsce w Klubie Piłkarskim Jaguar przy ul. Budowlanych 49/5 w Gdańsku.
Więcej informacji nt. turnieju można znaleźć na stronie: https://www.granohotels.pl/grano-hotels/number-one-cup/1/edycje/number-one-cup-u11-2022

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.