Koszykarskie emocje na najwyższym poziomie w CH Focus!
CH Focus zaprasza na wielką dawkę koszykarskich emocji! W piątek, 1 września w centrum handlowym odbędzie się prezentacja zespołu I ligi Koszykówki Enea Abramczyk Astoria Bydgoszcz, który już wkrótce rozegra pierwsze mecze sparingowe. W tym dniu sportowym przeżyciom towarzyszyć będzie mnóstwo atrakcji dla gości i kibiców – m.in. konkursy z nagrodami, animacje, widowiskowe pokazy umiejętności sportowych oraz taneczno-akrobatycznych.
Na to wydarzenie czekają wszyscy miłośnicy koszykówki i sympatycy Klubu Koszykarskiego Astoria Bydgoszcz! W najbliższy piątek w CH Focus odbędzie się oficjalna prezentacja I-ligowego zespołu tego bydgoskiego klubu.
Od godziny 16.30 na gości i kibiców czekać będzie moc rozgrzewających atrakcji. Zaaranżowane zostaną m.in. stanowiska do rozgrywek sportowych: przed wejściem do galerii staną 2 kosze od Decathlon do konkursów rzutowych, a przed drogerią Hebe pojawią się 2 tory do rozgrywek Skills Challenge o różnym poziomie zaawansowania graczy. Gorącą atmosferę podkręcą ekscytujące konkursy, które pozwolą uczestnikom sprawdzić swoje umiejętności koszykarskie i wygrać wspaniałe nagrody.
O dobry nastrój publiczności zatroszczą się profesjonalni konferansjerzy, którzy zadbają o rozrywkę i pozytywne emocje. Uczestnikom rozdawane będą też balony w barwach klubowych. W tym samym czasie do dyspozycji zainteresowanych trenowaniem koszykówki, będzie stoisko naborowe klubu, usytuowane przed drogerią Hebe. Przed oficjalną prezentacją zawodników, widzowie zobaczą także na scenie pokaz piłkarskich tricków w wykonaniu freestyle mistrza świata Pawła Kidonia, a także występ taneczno-akrobatyczny drużyny Luvadance Cheerleaders.
Gwoździem programu będzie oficjalna prezentacja zespołu Enea Abramczyk Astorii Bydgoszcz, który w nadchodzącym sezonie zamierza walczyć o powrót do Orlen Basket Ligi. Główna prezentacja drużyny zaplanowana jest na godz. 18.00. W pierwszej kolejności widzowie poznają skład 2 i 3 ligi (sztab i zawodników), a następnie – sztab i zawodników I ligi. Na placu przed salonami Smyk i H&M ustawione zostaną scena oraz telebim, na którym będzie można wspólnie oglądać atrakcje i emocjonować się pokazami. Nagrody zdobyte w konkursach będzie można odebrać na scenie przed pokazami i finałem zaplanowanym na godz. 18.30.
– Z przyjemnością angażujemy się i wspieramy wydarzenia sportowe, do jakich należy piątkowe przedsięwzięcie zainicjowane przez Klub Koszykarski Astoria Bydgoszcz. Cieszymy się, że areną sportowych emocji i widowiskowego spotkania będzie właśnie nasz Focus. Dlatego serdecznie zapraszamy do galerii już w ten piątek na oficjalną prezentację Enea Abramczyk Astorii Bydgoszcz. Nie można pominąć tego wydarzenia – to wspaniała okazja, aby poznać zawodników z bliska, dowiedzieć się o ich przygotowaniach do nowego sezonu czy też poznać cele przyświecające bydgoskiej drużynie w najbliższym czasie – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej szczegółów na stronie: https://focusbydgoszcz.pl/.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.