Lekkość i energia. ASICS wprowadza trzecią odsłonę butów NOVABLAST
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek nowe buty do biegania – NOVABLAST 3. Łącząc geometryczny wzór origami z najnowszą technologią piankową, trzecia generacja unikalnego modelu amortyzującego zapewnia podczas biegu sprężystość, dynamikę, lekkość oraz energię.
Największą innowacją w porównaniu do poprzednika jest wyposażenie podeszwy środkowej w autorską technologię pianki FF BLAST PLUS. Dzięki dodatkowemu milimetrowi w pięcie i przedniej części stopy, nowy materiał amortyzujący gwarantuje maksymalną sprężystość i bardziej energiczne odbicie na każdym kroku. Ponadto, NOVABLAST 3 jest o około 22 gramy lżejszy od poprzedniej wersji, jeszcze skuteczniej nadążając za aktywnym stylem życia.
W celu poprawy wygody i dopasowania buta, w języku znalazła zastosowanie konstrukcja skrzydeł – ASICS’ Notch Tongue Construction. Napięcie na cholewce stabilizuje stopę dla równomiernego rozłożenia potencjalnych punktów nacisku oraz zmniejszenia ruchu języka. Ponadto, pięta została dodatkowo wzmocniona za pomocą bardziej wspierającej konstrukcji, odpowiedzialnej za jeszcze większą kontrolę podczas biegu.
Cały nasz zespół jest bardzo podekscytowany premierą modelu NOVABLAST 3. Dzięki ewolucji wzornictwa i zaawansowanej technologii, nowa generacja popularnych biegówek gwarantuje jeszcze lepsze wrażenia z biegania. Naszą misją jest wsparcie wszystkich entuzjastów zdrowego stylu życia w doświadczaniu mocy sportu zarówno na ciele, jak i umyśle. Buty NOVABLAST 3 są lekkie, amortyzujące i sprężyste, stanowiąc prawdziwą motywację dla skutecznej implementacji naszej filozofii założycielskiej - „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – powiedział Hisanori Fujita, kierownik działu obuwia sportowego w ASICS.
Model NOVABLAST 3 jest dostępny w odsłonie damskiej i męskiej od 1 września br. na ASICS.com, Eobuwie.pl, ButyJana.pl i Sklepbiegacza.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.