Komunikaty PR

LIVIGNO – NARCIARSKI RAJ DLA RODZIN

2022-11-03  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W każdym sezonie Livigno, najbardziej nasłoneczniony kurort we włoskich Alpach, jest odwiedzany przez blisko 200 tysięcy Polaków. Dużą część z nich stanowią rodziny z dziećmi, które wybierają to miejsce z uwagi na polskie szkółki narciarskie, liczne udogodnienia dla rodzin, szeroką ofertę atrakcji skierowanych do dzieci oraz okresowo dostępne darmowe ski passy. Położenie na wysokości 1816 m n.p.m. oraz sprzęt pozwalający w wypadku niepogody pokryć śniegiem 80% stoków narciarskich sprawiają, że sezon w Livigno trwa od grudnia aż do początków maja.

Ponad 100 kilometrów tras narciarskich, 31 nowoczesnych wyciągów, 9 parków rozrywki, 4 snow parki, 2 tory skuterów śnieżnych, lodowa wieża wspinaczkowa oraz park wodny Aquagranda czynią Livigno narciarskim eldorado dla rodzin. Sezon narciarski w Livigno startuje 3 grudnia, kiedy ma miejsce uroczyste otwarcie stoków narciarskich. W dniu otwarcia sezonu narciarskiego oraz przez kolejne 2 tygodnie można liczyć na darmowe ski passy, co w budżecie rodzinnym stanowi sporą oszczędność.

DARMOWE SKI PASSY DLA WSZYSTKICH

Od 3 do 17 grudnia br. oraz od 15 kwietnia do 1 maja 2023 r. w Livigno obowiązują darmowe ski passy dla całej rodziny. Jednak, żeby je otrzymać należy dokonać rezerwacji noclegu za pośrednictwem strony internetowej Livigno – ZIMOWY RAJ W ALPACH!. Darmowe karnety na wszystkie wyciągi otrzyma każdy, kto zostanie na minimum 4 noce w hotelu lub na 7 nocy w apartamencie. Promocja obowiązuje przez cały okres pobytu dla wszystkich członków rodziny.

SPECJALNA OFERTA DLA RODZIN 

Na zimę Livigno przygotowało wyjątkową ofertę cenową dla rodzin w dwóch wybranych terminach. Pierwszy „Tydzień Rodzinny” trwa od 21 do 28 stycznia 2023 r., kiedy ferie zimowe w Polsce ma aż 5 województw: lubelskie, łódzkie, podkarpackie, pomorskie i śląskie. Drugi zaplanowano od 25 marca do 1 kwietnia 2023 r., gdy nie ma już tłumów i jest najcieplej. W ramach promocji pierwsze dziecko do 12. roku życia, któremu towarzyszyć będzie dwójka dorosłych otrzyma zakwaterowanie w hotelu za darmo, a za każde dodatkowe dziecko urodzone w 2011 roku lub później rodzice zapłacą jedynie połowę ceny. W tych terminach, jeżeli oboje opiekunów wykupi ski passy, wszystkie dzieci otrzymają je za darmo. Bezpłatne lekcje narciarskie i sprzęt będą dostępne dla jednego dziecka, o ile rodzić także będzie korzystał z wypożyczalni oraz zajęć z instruktorem, natomiast drugie dziecko otrzyma 50% zniżki na te usługi. Szczegółowe zasady korzystania z oferty można znaleźć pod linkiem: https://www.livigno.eu/en/holiday-offers/family-week-offer

CO ROBIĆ Z DZIECKIEM NA STOKU I POZA NIM, CZYLI SAME PLUSY LIVIGNO 

W Livigno przy wyciągach powstały specjalne strefy dla najmłodszych gości kurortu. Mogą z nich korzystać zarówno dzieci za małe na naukę jazdy na nartach, jak i starsze, które po zajęciach lub w przerwie obiadowej chcą poszaleć na śniegu. Wśród atrakcji znajdujących się na terenie Ski Area wymienić możną m.in.: stoki dedykowane dzieciom, śnieżne place zabaw i wewnętrzne klubiki, tory przeszkód, bobsleje, pontony czy sanki. Przy wyciągu nr 23 znajduje się największe centrum rozrywki dla najmłodszych – Park Lupigno, w którym codziennie organizowane są zajęcia grupowe, gry i zabawy. Dzieci mogą korzystać tu z trampolin i dmuchańców, pokonywać „ścieżki przygód” czy ścigać się na śnieżnych torach. Codziennie w godzinach 10:00-16:00 działa tu także przedszkole, w którym rodzice mogą zostawić maluchy w wieku od 3 do 7 lat pod opieką doświadczonych opiekunów, a sami ruszyć na stok i oddać się zimowemu szaleństwu. Dzieci poniżej 3 lat mogą korzystać z atrakcji jedynie pod okiem swoich opiekunów.

Jednym z najchętniej odwiedzanych przez rodziny miejsc w Livigno jest park wodny Aquagranda, gdzie w specjalnej strefie „Slide and fun” znajdują się 3 nowe superszybkie zjeżdżalnie, każda o długości 100 metrów, osobny basen z zamkiem i zjeżdżalniami dla dzieci w wieku 3-10 lat oraz strefa malucha z brodzikiem i spryskiwaczami. Można tu także skorzystać z jacuzzi, sauny rodzinnej, hammamu oraz basenu dla dorosłych z biczami wodnymi. Zmęczeni rodzice będą mogli odpocząć w strefie relaksu, która została zaprojektowana przy użyciu drewna, kamienia i szkła, aby nawiązywać do alpejskiej architektury Livigno, a osoby preferujące aktywny wypoczynek mają do dyspozycji siłownię oraz liczne zajęcia sportowe. Waterpark jest czynny w godzinach 10:00-22:00 i oferuje bilety rodzinne.

WAŻNE UDOGODNIENIA DLA RODZIN Z DZIEĆMI

Livigno daje dużo opcji zakwaterowania – przeszło 1,5 tysiąca apartamentów i ponad 100 hoteli czeka na młodszych i starszych narciarzy. Wiele z nich posiada specjalne udogodnienia, takie jak: baseny, sale zabaw, menu dziecięce, łóżeczka czy krzesełka do karmienia. Na miejscu można wypożyczyć foteliki samochodowe, nosidła turystyczne, a nawet wózki oraz dowolny sprzęt sportowy, dzięki czemu po nartach można się wybrać na sanki, łyżwy albo skutery śnieżne. Rodzice mogą skorzystać z dodatkowo płatnej oferty opiekunek dla dzieci.

Strona Livigno w języku polskim znajduje się pod linkiem: Livigno – ZIMOWY RAJ W ALPACH!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.