Marcin Janusz nowym ambasadorem marki ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Jeden z najlepszych polskich siatkarzy, Marcin Janusz dołączył do grona ambasadorów ASICS. Dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii siatkarskiej, która obok biegania i tenisa ziemnego, jest kluczową kategorią produktową japońskiej marki.
Produkty ASICS testowałem od dłuższego czasu. Teraz pojawiła się okazja, aby zacieśnić naszą współpracę. Poza zaawansowanym technologicznie obuwiem, które podczas gry zapewnia mi szybkość oraz elastyczność, przekonała mnie filozofia założycielska marki, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport to nie tylko wyniki czy osiągnięcia, ale również harmonia pomiędzy ciałem i umysłem. Szczególnie wśród zawodowych sportowców, odpowiednie wsparcie mentalne jest równie ważne, jak rozwój fizyczny – powiedział Marcin Janusz.
ASICS posiada szeroką ofertę obuwia przeznaczonego do siatkówki. Wszystkie modele powstają w Instytucie Nauki i Sportu w japońskim Kobe i różnią się swoim przeznaczeniem w zależności od stylu gry zawodników. Marcin Janusz w pierwszej kolejności stawia na ASICS NETBURNER BALLISTIC FF3 oraz GEL-BLADE 8 – lekkie, szybkie i energiczne buty przeznaczone do gry full court, czyli na całym boisku. Współpraca z nowym ambasadorem obejmuje testy produktów na kanałach własnych, występowanie w obuwiu marki we wszystkich rozgrywkach oraz zaangażowanie w akcje promocyjne i dedykowane eventy konsumenckie.
Współpraca z Marcinem wzmacnia wizerunek naszej marki, jako mocno zaangażowanej w kategorię siatkarską. W naszych produktach stawiamy na innowacje oraz najwyższy komfort. Cieszymy się, że tak doświadczony, ale zarazem wciąż młody siatkarz, jak Marcin, docenił jakość, która kryje się za ASICS. Nasza współpraca ma charakter wielopłaszczyznowy, dlatego liczymy, że wspólnie będziemy rozwijać się, a także realizować wiele siatkarskich aktywacji dla wszystkich, którzy jeszcze nie spróbowali swoich sił w tym sporcie. Nasz nowy ambasador słynie z niesamowitej boiskowej inteligencji, wyczucia oraz doskonałej współpracy z kolegami. Słynie także z siły mentalnej, co z kolei wpisuje się w naszą globalną strategię, obejmującą wsparcie sportowców w obszarze zdrowia psychicznego. Jestem przekonany, że wspólnie będziemy jeszcze silniejsi – dodał Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Obuwie ASICS w zależności od stylu gry dzieli się na trzy wiodące segmenty - "Wyżej", "Mocniej", "Szybciej". Pierwszy z nich obejmuje modele przeznaczone w głównej mierze dla atakujących i środkowych, którzy najczęściej skaczą przy siatce. Druga kategoria koncentruje się na zawodnikach, którzy są „bliżej podłoża” i potrzebują jak najlepszej stabilizacji, a trzecia znajdzie zastosowanie wśród przyjmujących i libero. Wybór zależy jednak od indywidualnych preferencji.
Marcin Janusz jest obecnie jednym z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy. Urodzony w Nowym Sączu zawodnik ma na swoim koncie wiele tytułów zarówno na arenie krajowej, jak i zagranicznej. Wystarczy wspomnieć, że w swoim dorobku posiada aż pięć medali mistrzostw Polski, w tym dwa złote, trzy triumfy w Pucharze Polski oraz dwukrotnie sięgnął po zwycięstwo w prestiżowej Lidze Mistrzów. Na co dzień występuje na pozycji rozgrywającego.
Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej
120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Paweł Małaszyński: Pierwszy raz gram w spektaklu ewidentnie przeznaczonym dla dorosłych. Ale w teatrze właściwie nie ma tematów tabu
– Spektakl „Barabuum!” to nie tylko rozrywka na najwyższym poziomie, ale także sztuka z drugim dnem i ukrytym przesłaniem – mówi Paweł Małaszyński. Aktor nie boi się tematów kontrowersyjnych i uważa, że dobrze jest pokazywać na scenie uniwersalne problemy, z którymi może się borykać wiele osób, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać. Jego zdaniem przedstawienie wyreżyserowane przez Artura Barcisia powinno zachęcić widzów do szczerej rozmowy o potrzebach seksualnych, skrytych pragnieniach i fantazjach łóżkowych.
Konsument
Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.