Marcin Janusz nowym ambasadorem marki ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Jeden z najlepszych polskich siatkarzy, Marcin Janusz dołączył do grona ambasadorów ASICS. Dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii siatkarskiej, która obok biegania i tenisa ziemnego, jest kluczową kategorią produktową japońskiej marki.
Produkty ASICS testowałem od dłuższego czasu. Teraz pojawiła się okazja, aby zacieśnić naszą współpracę. Poza zaawansowanym technologicznie obuwiem, które podczas gry zapewnia mi szybkość oraz elastyczność, przekonała mnie filozofia założycielska marki, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport to nie tylko wyniki czy osiągnięcia, ale również harmonia pomiędzy ciałem i umysłem. Szczególnie wśród zawodowych sportowców, odpowiednie wsparcie mentalne jest równie ważne, jak rozwój fizyczny – powiedział Marcin Janusz.
ASICS posiada szeroką ofertę obuwia przeznaczonego do siatkówki. Wszystkie modele powstają w Instytucie Nauki i Sportu w japońskim Kobe i różnią się swoim przeznaczeniem w zależności od stylu gry zawodników. Marcin Janusz w pierwszej kolejności stawia na ASICS NETBURNER BALLISTIC FF3 oraz GEL-BLADE 8 – lekkie, szybkie i energiczne buty przeznaczone do gry full court, czyli na całym boisku. Współpraca z nowym ambasadorem obejmuje testy produktów na kanałach własnych, występowanie w obuwiu marki we wszystkich rozgrywkach oraz zaangażowanie w akcje promocyjne i dedykowane eventy konsumenckie.
Współpraca z Marcinem wzmacnia wizerunek naszej marki, jako mocno zaangażowanej w kategorię siatkarską. W naszych produktach stawiamy na innowacje oraz najwyższy komfort. Cieszymy się, że tak doświadczony, ale zarazem wciąż młody siatkarz, jak Marcin, docenił jakość, która kryje się za ASICS. Nasza współpraca ma charakter wielopłaszczyznowy, dlatego liczymy, że wspólnie będziemy rozwijać się, a także realizować wiele siatkarskich aktywacji dla wszystkich, którzy jeszcze nie spróbowali swoich sił w tym sporcie. Nasz nowy ambasador słynie z niesamowitej boiskowej inteligencji, wyczucia oraz doskonałej współpracy z kolegami. Słynie także z siły mentalnej, co z kolei wpisuje się w naszą globalną strategię, obejmującą wsparcie sportowców w obszarze zdrowia psychicznego. Jestem przekonany, że wspólnie będziemy jeszcze silniejsi – dodał Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Obuwie ASICS w zależności od stylu gry dzieli się na trzy wiodące segmenty - "Wyżej", "Mocniej", "Szybciej". Pierwszy z nich obejmuje modele przeznaczone w głównej mierze dla atakujących i środkowych, którzy najczęściej skaczą przy siatce. Druga kategoria koncentruje się na zawodnikach, którzy są „bliżej podłoża” i potrzebują jak najlepszej stabilizacji, a trzecia znajdzie zastosowanie wśród przyjmujących i libero. Wybór zależy jednak od indywidualnych preferencji.
Marcin Janusz jest obecnie jednym z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy. Urodzony w Nowym Sączu zawodnik ma na swoim koncie wiele tytułów zarówno na arenie krajowej, jak i zagranicznej. Wystarczy wspomnieć, że w swoim dorobku posiada aż pięć medali mistrzostw Polski, w tym dwa złote, trzy triumfy w Pucharze Polski oraz dwukrotnie sięgnął po zwycięstwo w prestiżowej Lidze Mistrzów. Na co dzień występuje na pozycji rozgrywającego.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.