Komunikaty PR

Mercedes-Benz Klasa A do wygrania w WCGC Poland 2020. Zapisy trwają!

2020-08-27  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gorczyńska
Plej

Wiertnicza 128
02-952 Warszawa
katarzyna.gorczynska|plej.pl| |katarzyna.gorczynska|plej.pl
+48 881 771 587
www.plej.pl
Do pobrania WCGC ( 0.02 MB )

World Corporate Golf Challenge Poland to polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie. Rozgrywki odbędą się 11 września 2020 na polu golfowym w Sobieniach Królewskich, a światowy finał – na który pojedzie zwycięska drużyna – w listopadzie w Portugalii. Organizatorem WCGC Poland jest agencja Plej, a turniej słynie z fantastycznych parterów i nagród. Mercedes-Benz Klasa A za Hole in One, weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla 2 osób,  roczne członkostwo w Sobienie Golf & Country Club, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, voucher na najlepsze puttery w Bunkier Store oraz nagroda główna – w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC w Cascais w Portugalii w listopadzie 2020 to kilka powodów, dla których warto wziąć udział w polskich rozgrywkach największego światowego korporacyjnego turnieju golfowego – World Golf Corporate Challenge 2020. Zapisy trwają! Turniej już 11 września na polu w Sobieniach Królewskich. 

Mercedes-Benz Klasa A wart około 150 000 PLN brutto to nagroda za Hole in One od Auto Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Auto Idea to stały partner i fundator nagród w WCGC Poland od lat. Tegoroczna propozycja dla uczestników turnieju do zdobycia za Hole in One na dołku #4 to najnowsza generacja Mercedesa Klasy A.  Idealne auto kompaktowe klasy premium, które robi wrażenie zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. W Klasie A  możemy korzystać ze sztucznej inteligencji, dzięki czemu komputer uczy się i dopasowuje komunikację pomiędzy autem i kierowcą. Warto podkreślić zastosowanie zaawansowanych nowoczesnych technologii multimedialnych z MBUX na czele, który  oferuje sterowanie głosowe wywoływane komendą „hej mercedes”, dotykowy ekran oraz nawigację z funkcją AR. Jest o co powalczyć! Więcej o tym modelu na stronie Mercedes – Benz.

Drużyna, która wygra VI edycję World Corporate Golf Challenge Poland, reprezentować będzie Polskę
i swoją firmę na światowych finałach WCGC, które odbędą się w dniach 11-15 listopada 2020 r. w Cascais
w Portugalii, na jednym z najpiękniejszych pól golfowych świata - Oitavos Dunes. W ramach finałowego pakietu gracze otrzymają awans do międzynarodowych rozgrywek, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Warto dodać, że finały World Corporate Golf Challenge to nie tylko turniej – podczas trwającego kilka dni wydarzenia gracze będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i jego okolice.

Wśród dodatkowych nagród i niespodzianek od partnerów WCGC 2020 są także m.in. całodniowe rejsy po Bałtyku luksusowymi jachtami ze sternikiem od Premium Yachting, weekendowy pobyt dla 2 osób
w Hotelu Sobienie Królewskie oraz roczne członkostwo w Sobienie Królewskie Golf & Country Club za Hole in One. Wśród nagród nie zabraknie także sprzętu i akcesoriów golfowych marki Callaway i Odyssey oraz cennych voucherów na zakup najlepszych putterów w Bunkier Store – jednym z najbardziej znanych sklepów golfowych w  Warszawie. Dodatkowo Headwear Professionals Polska zapewni czapki i maski turniejowe. Partnerzy zapowiadają, że niespodzianek i nagród będzie jeszcze więcej.

Wydarzenie objęły patronatem medialnym redakcje: OOH magazine, OOH event, Media i Marketing Polska, MMP Online oraz MMP24, LAW BUSINESS QUALITY, Szczypta luksusu i portal W męskim kręgu, a także Think MICE, MeetingPlanner.pl, www.golfpl.com, GolfTV.pl i e-k-g.pl

Zapisy trwają. Dwuosobowe drużyny reprezentujące swoje firmy mogą się zarejestrować poprzez stronę internetową https://rejestracja.wcgc.pl/. Organizatorem turnieju jest agencja Plej ze wsparciem e4e oraz Headwear Professionals Polska.

Więcej informacji o turnieju znajduje się na stronie www.wcgc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:30

NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu

Wyprodukowane z myślą o zwrocie i recyklingu – marka ASICS przedstawia najnowszy model biegowy NIMBUS MIRAI. Obuwie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby można było
Sport Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
2024-04-25 | 08:00

Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!

Bayer Leverkusen w kapitalnym stylu zdobył mistrzostwo Niemiec. Dokonał tego po raz pierwszy w swojej historii. Zawodnicy Xabiego Alonso zapewnili sobie tytuł już w połowie kwietnia, na
Sport Zmagania pływackie zawodników Olimpiad Specjalnych na basenie wrocławskiej AWF
2024-04-24 | 17:05

Zmagania pływackie zawodników Olimpiad Specjalnych na basenie wrocławskiej AWF

Radość z rywalizacji i zwycięstwa będą silniejsze od zmęczenia po wyścigu – ponad 120 pływaków z niepełnosprawnościami z Dolnego Śląska weźmie udział w XII

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.