Komunikaty PR

Mercedes-Benz Klasa A do wygrania w WCGC Poland 2020. Zapisy trwają!

2020-08-27  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gorczyńska
Plej

Wiertnicza 128
02-952 Warszawa
katarzyna.gorczynska|plej.pl| |katarzyna.gorczynska|plej.pl
+48 881 771 587
www.plej.pl
Do pobrania WCGC ( 0.02 MB )

World Corporate Golf Challenge Poland to polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie. Rozgrywki odbędą się 11 września 2020 na polu golfowym w Sobieniach Królewskich, a światowy finał – na który pojedzie zwycięska drużyna – w listopadzie w Portugalii. Organizatorem WCGC Poland jest agencja Plej, a turniej słynie z fantastycznych parterów i nagród. Mercedes-Benz Klasa A za Hole in One, weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla 2 osób,  roczne członkostwo w Sobienie Golf & Country Club, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, voucher na najlepsze puttery w Bunkier Store oraz nagroda główna – w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC w Cascais w Portugalii w listopadzie 2020 to kilka powodów, dla których warto wziąć udział w polskich rozgrywkach największego światowego korporacyjnego turnieju golfowego – World Golf Corporate Challenge 2020. Zapisy trwają! Turniej już 11 września na polu w Sobieniach Królewskich. 

Mercedes-Benz Klasa A wart około 150 000 PLN brutto to nagroda za Hole in One od Auto Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Auto Idea to stały partner i fundator nagród w WCGC Poland od lat. Tegoroczna propozycja dla uczestników turnieju do zdobycia za Hole in One na dołku #4 to najnowsza generacja Mercedesa Klasy A.  Idealne auto kompaktowe klasy premium, które robi wrażenie zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. W Klasie A  możemy korzystać ze sztucznej inteligencji, dzięki czemu komputer uczy się i dopasowuje komunikację pomiędzy autem i kierowcą. Warto podkreślić zastosowanie zaawansowanych nowoczesnych technologii multimedialnych z MBUX na czele, który  oferuje sterowanie głosowe wywoływane komendą „hej mercedes”, dotykowy ekran oraz nawigację z funkcją AR. Jest o co powalczyć! Więcej o tym modelu na stronie Mercedes – Benz.

Drużyna, która wygra VI edycję World Corporate Golf Challenge Poland, reprezentować będzie Polskę
i swoją firmę na światowych finałach WCGC, które odbędą się w dniach 11-15 listopada 2020 r. w Cascais
w Portugalii, na jednym z najpiękniejszych pól golfowych świata - Oitavos Dunes. W ramach finałowego pakietu gracze otrzymają awans do międzynarodowych rozgrywek, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Warto dodać, że finały World Corporate Golf Challenge to nie tylko turniej – podczas trwającego kilka dni wydarzenia gracze będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i jego okolice.

Wśród dodatkowych nagród i niespodzianek od partnerów WCGC 2020 są także m.in. całodniowe rejsy po Bałtyku luksusowymi jachtami ze sternikiem od Premium Yachting, weekendowy pobyt dla 2 osób
w Hotelu Sobienie Królewskie oraz roczne członkostwo w Sobienie Królewskie Golf & Country Club za Hole in One. Wśród nagród nie zabraknie także sprzętu i akcesoriów golfowych marki Callaway i Odyssey oraz cennych voucherów na zakup najlepszych putterów w Bunkier Store – jednym z najbardziej znanych sklepów golfowych w  Warszawie. Dodatkowo Headwear Professionals Polska zapewni czapki i maski turniejowe. Partnerzy zapowiadają, że niespodzianek i nagród będzie jeszcze więcej.

Wydarzenie objęły patronatem medialnym redakcje: OOH magazine, OOH event, Media i Marketing Polska, MMP Online oraz MMP24, LAW BUSINESS QUALITY, Szczypta luksusu i portal W męskim kręgu, a także Think MICE, MeetingPlanner.pl, www.golfpl.com, GolfTV.pl i e-k-g.pl

Zapisy trwają. Dwuosobowe drużyny reprezentujące swoje firmy mogą się zarejestrować poprzez stronę internetową https://rejestracja.wcgc.pl/. Organizatorem turnieju jest agencja Plej ze wsparciem e4e oraz Headwear Professionals Polska.

Więcej informacji o turnieju znajduje się na stronie www.wcgc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Plej
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki Biuro prasowe
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World
Sport 3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!
2024-07-17 | 08:55

3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!

Startuje kolejny sezon Atrium Biała 3x3 Basket Challenge! Przygotujcie się na koszykarskie emocje na najwyższym poziomie! Przez pięć kolejnych sobót zapraszamy was do udziału

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.