Mistrz Zmarzlik w poznańskim Novotelu
Święto fanów żużla w Poznaniu!
W piątek 24 stycznia Novotel Poznań Centrum stał się centrum sportowych emocji. Hotel gościł Bartosza Zmarzlika, indywidualnego żużlowego mistrza świata i najlepszego sportowca 2019 roku. Na spotkanie gwiazdą speedwaya przybyło niemal 300 fanów. Mogli oni nie tylko posłuchać Mistrza, ale i podziwiać jego motocykl. Współpracując z PSŻ Poznań, organizatorem spotkania, Novotel Poznań Centrum udowodnił po raz kolejny, że obiekt hotelowy może być ważnym i aktywnym członkiem lokalnej społeczności.
Wizyta Bartosza Zmarzlika, gwiazdy Stali Gorzów, wzbudziła w stolicy Wielkopolski wielkie emocje. Zainteresowanie spotkaniem było ogromne, a przygotowane przez organizatora wejściówki rozeszły się w kilka godzin. To był dzień, który w całości upłynął pod znakiem sportu – oprócz przygotowanego na 300 osób spotkania, w hotelu powstała scena z motocyklem żużlowym oraz specjalna strefa VIP, w której mistrz speedwaya spotkał się z mediami.
Współpraca z PSŻ Poznań i goszczenie Bartka Zmarzlika to nasz gest w stronę poznańskich kibiców czarnego sportu. Miasto ma wspaniałe tradycje żużlowe sięgające okresu międzywojennego. Emocje związane ze spotkaniem i skala zainteresowania potwierdzają, że żużel jest sportem ważnym dla lokalnej społeczności i takie inicjatywy jako Novotel z przyjemnością wspieramy – podkreślił dyrektor Novotel Poznań Centrum, Tomasz Krzysztanowski. –Życzymy wszystkim kibicom, aby w kolejnych sezonach mieli szansę wspierać drużynę „Skorpionów” w walce o najwyższe trofea, aż na sam szczyt Ekstraligi – podsumował.
Miejsce eventów i sportowych emocji
Wizyta żużlowego mistrza to nie jedyna tego typu inicjatywa w Novotel Poznań Centrum, który konsekwentnie wspiera inicjatywy sportowe ważne dla lokalnej społeczności. Prowadzi m.in. stałą współpracę z drużyną koszykarek Basket Ligi ENEA AZS Poznań, która w przestrzeniach na pl. Andersa zaprezentowała swój skład na sezon 2019/20. W zeszłym roku hotel gościł również fanów e-sportu w ramach wielkopolskich rozgrywek gwiazd Good Game League.
Obiekt wpisany jest w panoramę Wielkopolski od wielu lat, a od 2018 roku, po pełnej rewitalizacji, prezentuje nowoczesne wnętrza z rozbudowanym zapleczem konferencyjnym. Oferuje pełne wsparcie w zakresie organizacji wszelkiego rodzaju spotkań, bankietów i innych wydarzeń specjalnych. Na 1200 mkw. powierzchni znajduje się siedem sal, mogących pomieścić nawet 1100 osób. Wysokie sufity i przestronne powierzchnie wypełnione światłem dziennym tworzą przestrzeń odpowiednią do wszelkiego typu eventów. Nowoczesne i komfortowe pokoje zaprojektowano tak, aby sprzyjały również wygodnemu, rodzinnemu wypoczynkowi.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.