Komunikaty PR

Mistrzyni Ironmana, Lucy Charles-Barclay w drużynie ASICS

2022-05-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

ASICS podpisał kontrakt z Lucy Charles-Barclay – triathlonistką i panującą mistrzynią świata w Ironman 70.3. W ramach współpracy, Brytyjka dołączyła do globalnego zespołu ambasadorów japońskiej marki.

Bieganie zawsze stanowiło dla mnie pewien rodzaj wolności. Dzięki niemu odkrywam świat i oczyszczam umysł. Cieszę się, że dołączyłam do drużyny ASICS. Firma doskonale rozumie korzyści, jakie sport niesie zarówno dla ciała, jak i umysłu, a także dostarcza najwyższej jakości sprzęt, wspierający wejście na jeszcze wyższy poziom – powiedziała Lucy Charles-Barclay.

Brytyjka uprawia triathlon od 2014 roku. Wcześniej, przez dziesięć lat koncentrowała się na karierze pływackiej. Na zawodowstwo przeszła natomiast w 2016 roku, szybko dołączając do światowej, triathlonowej elity. W ubiegłym roku osiągnęła swój największy dotychczasowy sukces, triumfując w mistrzostwach świata Ironman 70.3 w St George w stanie Utah w Stanach Zjednoczonych. W spektakularnym zwycięstwie pomogły jej wówczas buty ASICS METASPEED SKY. – Był to zdecydowanie najszybszy model spośród wszystkich testowanych przeze mnie z wkładką karbonową. Czułam się w nich bardzo pewnie podczas treningów, dlatego ostatecznie poniosły mnie do mojego pierwszego mistrzostwa świata w triathlonie – dodała Charles-Barclay.

Jesteśmy dumni i podekscytowani, że oficjalnie możemy powitać Lucy w naszym globalnym zespole ambasadorów. Lucy ma za sobą wspaniały sezon, a jej talent oraz determinacja pomogły osiągnąć sukces w jednej z najtrudniejszych dyscyplin sportowych. Poza tym, że ściga się w naszych butach, wyznajemy tożsame wartości w myśl filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – podsumował Olivier Mignon, dyrektor marketingu sportowego w ASICS.

Charles-Barclay obecnie wraca do zdrowia po kontuzji biodra. W ciągu najbliższych miesięcy ma wrócić do regularnych startów. Zawodniczka nie tylko będzie korzystać ze sprzętu ASICS, ale także jej wizerunek będzie obecny w działaniach marketingowych marki, jak między innymi dedykowane spotkania prasowe, eventy sportowe oraz kampanie digitalowe czy instorowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.