Mount Everest w Warszawie zdobyty!
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Za nami siódmy już 24-godzinny bieg po schodach - Everest Run. W miniony weekend uczestnicy mierzyli się z 41 piętrami warszawskiego biurowca Skyliner - flagowej inwestycji Grupy Karimpol. Sześciu sztafetom i 58 zawodnikom indywidualnym udało się wejść na wysokość najwyższej góry świata. Jako pierwszy 8.848 m.n.p.m. osiągnął Kacper Mrowiec, a najwięcej razy, bo aż 100, na szczyt wieżowca wspiął się Mariusz Wrona.
W Skyliner Everest Run 2023 w sumie wzięło udział 183 zawodników - 42 kobiety i 141 mężczyzn. Najstarszy uczestnik biegu miał 82 lata, najmłodszy - 19. By wspiąć się na Mount Everest należało 56 razy pokonać 41 pięter warszawskiego biurowca. Ten wyczyn udał się aż 58 zawodnikom, a Kacper Mrowiec zrobił to jako pierwszy. Biegacz z Żywca wystartował o 9:00 i już po niespełna 5 godzinach był w połowie drogi. Na szczycie stanął o 19:27. Absolutnym rekordzistą tegorocznego biegu został Mariusz Wrona, który na 41. piętrze stanął aż 100 razy osiągając wysokość 15.850 m.n.p.m. i o 289 metrów bijąc rekord poprzednich biegów. Wśród kobiet najwięcej wysokości - 80 - zaliczyła Klaudia Krajewska.
Zawodnicy mieli do dyspozycji miejsca do odpoczynku i uzupełnienia płynów, posiłek regeneracyjny oraz prysznice, a nad ich bezpieczeństwem czuwała ekipa ratowników i wolontariuszy - w sumie 80 osób.
- To było niesamowite po pandemicznej przerwie wrócić do organizacji takiego ekstremalnego wydarzenia biegowego, jakim jest siódma edycja Everest Run. Nowa przestrzeń Skylinera dodała energii naszemu projektowi i co tu dużo mówić, po prostu zaprzyjaźniliśmy się i w dodatku chyba na dłużej, ale na razie nie będę zapeszał. Dla naszej Fundacji i tak najważniejsze, że wszyscy cali i zdrowi ukończyli ten najbardziej wyjątkowy bieg po schodach - mówi Michał Janas, dyrektor Fundacji Wsparcia Ratownictwa RK.
Wśród uczestników biegu na warszawski szczyt Mount Everestu znaleźli się także przedstawiciele firm partnerujących wydarzeniu.
- Bardzo się cieszę, że mogliśmy wesprzeć tegoroczne wydarzenie Everest Run. To świetna inicjatywa, w której udział biorą niezwykli ludzie. Osobiście doświadczyłem mnóstwa pozytywnej energii nie tylko jako współorganizator, ale także jako uczestnik biegu. Przestronne klatki, duża ilość świeżego powietrza, szybkie windy oraz widok na panoramę miasta, który wynagradzał każdą zdobytą wysokość Skylinera, pomagały uczestnikom w komfortowym osiąganiu wyznaczonych szczytów. Ogromnie nam miło, że w inicjatywę zaangażowali się najemcy biurowca. Bardzo dziękuję przedstawicielom firm Aon, iTechArt, Mattel, MicroStrategy, Mindspace oraz XTB za wzięcie udziału w biegu. Ze schodami zmierzył się także generalny wykonawca Skylinera - firma Warbud S.A. - która zgłosiła aż dwie sztafety - mówi Szymon Zduńczyk, Executive Director w Karimpol Polska.
- Mamy tu w Skylinerze jedne z najszybszych wind nie tylko w Polsce, ale i całej Europie. Słyszeliśmy mnóstwo komentarzy zawodników, jak pozytywny wpływ na przebieg imprezy ma błyskawiczny transport ze szczytu do lobby budynku. Cieszymy się w KONE mogąc wesprzeć Everest Run, pomóc uczestnikom osiągnąć najlepsze rezultaty, ale też przetestować nasze windy w tych wyjątkowych i wymagających okolicznościach oraz samemu zmierzyć się z wyzwaniem Everestu – dodaje Tomasz Kowalski, Starszy Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji w KONE.
Cały dochód z wydarzenia zasili konto organizatora i przeznaczony zostanie na zakup sprzętu ratującego życie i zdrowie dzieci, a także sprzętu szkoleniowego - w tym kardiomonitora.
Organizator Everest Run Skyliner 2023: Fundacja Wsparcia Ratownictwa RK.
Partnerzy wydarzenia: Grupa Karimpol, właściciel Skylinera oraz firma KONE, producent wind, schodów i chodników ruchomych.
Partner technologiczny: Intelligent Technologies S.A.
W organizacji wydarzenia właściciela budynku Skyliner wspierał zespół VINCI Facilities Polska oraz DM Building.
Wszystkie wyniki są dostępne na stronie: https://zapisy.everestrun.pl/score/1
O Skylinerze
Skyliner to 6. najwyższy budynek Warszawy zlokalizowany na warszawskiej Woli przy Rondzie Daszyńskiego. Oferuje 49 000 mkw. powierzchni biurowej i retailowej do wynajęcia na 42 kondygnacjach. Spektakularne lobby Skylinera o wysokości aż 16 m to jednocześnie najwyższe lobby biurowe w Polsce. Na 165 m wysokości położony jest dwupoziomowy Skybar
z niezwykłymi widokami na panoramę Warszawy. Biurowiec jest obsługiwany przez 21 szybkich wind (o prędkości do 7 m/s) wyposażonych w inteligentny system obsługi bezdotykowej i umożliwiających komfortowy transport.
Pięciopoziomowy parking Skylinera jest przewidziany dla 428 samochodów, posiada stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych, a także miejsca parkingowe dla 330 rowerów. Budynek jest wyposażony w nowoczesne rozwiązania, które umożliwią m.in. sczytywanie tablic rejestracyjnych. Posiada także aplikację, która pozwala na zdalne sterowanie parametrami pomieszczeń, a także rezerwację sal czy stanowisk do pracy.
Skyliner posiada certyfikat BREEAM na poziomie Excellent i jest zasilany w 100 proc. z odnawialnych źródeł energii. Biurowiec został zaprojektowany przez pracownię APA Wojciechowski.
Szczegółowe informacje na temat projektu znajdują się na stronie:
www.skylinerbykarimpol.pl
Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego
Aktywności bez barier – Kompleksowy cykl treningów dla osób z niepełnosprawności
Jak wsparcie psychologiczne buduje przyszłych mistrzów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.