Komunikaty PR

Mount Everest w Warszawie zdobyty!

2023-04-19  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Za nami siódmy już 24-godzinny bieg po schodach - Everest Run. W miniony weekend uczestnicy mierzyli się z 41 piętrami warszawskiego biurowca Skyliner - flagowej inwestycji Grupy Karimpol. Sześciu sztafetom i 58 zawodnikom indywidualnym udało się wejść na wysokość najwyższej góry świata. Jako pierwszy 8.848 m.n.p.m. osiągnął Kacper Mrowiec, a najwięcej razy, bo aż 100, na szczyt wieżowca wspiął się Mariusz Wrona.

W Skyliner Everest Run 2023 w sumie wzięło udział 183 zawodników - 42 kobiety i 141 mężczyzn. Najstarszy uczestnik biegu miał 82 lata, najmłodszy - 19. By wspiąć się na Mount Everest należało 56 razy pokonać 41 pięter warszawskiego biurowca. Ten wyczyn udał się aż 58 zawodnikom, a Kacper Mrowiec zrobił to jako pierwszy. Biegacz z Żywca wystartował o 9:00 i już po niespełna 5 godzinach był w połowie drogi. Na szczycie stanął o 19:27. Absolutnym rekordzistą tegorocznego biegu został Mariusz Wrona, który na 41. piętrze stanął aż 100 razy osiągając wysokość 15.850 m.n.p.m. i o 289 metrów bijąc rekord poprzednich biegów. Wśród kobiet najwięcej wysokości - 80 - zaliczyła Klaudia Krajewska.

Zawodnicy mieli do dyspozycji miejsca do odpoczynku i uzupełnienia płynów, posiłek regeneracyjny oraz prysznice, a nad ich bezpieczeństwem czuwała ekipa ratowników i wolontariuszy - w sumie 80 osób.

- To było niesamowite po pandemicznej przerwie wrócić do organizacji takiego ekstremalnego wydarzenia biegowego, jakim jest siódma edycja Everest Run. Nowa przestrzeń Skylinera dodała energii naszemu projektowi i co tu dużo mówić, po prostu zaprzyjaźniliśmy się i w dodatku chyba na dłużej, ale na razie nie będę zapeszał. Dla naszej Fundacji i tak najważniejsze, że wszyscy cali i zdrowi ukończyli ten najbardziej wyjątkowy bieg po schodach - mówi Michał Janas, dyrektor Fundacji Wsparcia Ratownictwa RK.

Wśród uczestników biegu na warszawski szczyt Mount Everestu znaleźli się także przedstawiciele firm partnerujących wydarzeniu.

- Bardzo się cieszę, że mogliśmy wesprzeć tegoroczne wydarzenie Everest Run. To świetna inicjatywa, w której udział biorą niezwykli ludzie. Osobiście doświadczyłem mnóstwa pozytywnej energii nie tylko jako współorganizator, ale także jako uczestnik biegu. Przestronne klatki, duża ilość świeżego powietrza, szybkie windy oraz widok na panoramę miasta, który wynagradzał każdą zdobytą wysokość Skylinera, pomagały uczestnikom w komfortowym osiąganiu wyznaczonych szczytów. Ogromnie nam miło, że w inicjatywę zaangażowali się najemcy biurowca. Bardzo dziękuję przedstawicielom firm Aon, iTechArt, Mattel, MicroStrategy, Mindspace oraz XTB za wzięcie udziału w biegu. Ze schodami zmierzył się także generalny wykonawca Skylinera - firma Warbud S.A. - która zgłosiła aż dwie sztafety - mówi Szymon Zduńczyk, Executive Director w Karimpol Polska.

- Mamy tu w Skylinerze jedne z najszybszych wind nie tylko w Polsce, ale i całej Europie. Słyszeliśmy mnóstwo komentarzy zawodników, jak pozytywny wpływ na przebieg imprezy ma błyskawiczny transport ze szczytu do lobby budynku. Cieszymy się w KONE mogąc wesprzeć Everest Run, pomóc uczestnikom osiągnąć najlepsze rezultaty, ale też przetestować nasze windy w tych wyjątkowych i wymagających okolicznościach oraz samemu zmierzyć się z wyzwaniem Everestu – dodaje Tomasz Kowalski, Starszy Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji w KONE.

Cały dochód z wydarzenia zasili konto organizatora i przeznaczony zostanie na zakup sprzętu ratującego życie i zdrowie dzieci, a także sprzętu szkoleniowego - w tym kardiomonitora.

Organizator Everest Run Skyliner 2023: Fundacja Wsparcia Ratownictwa RK.

Partnerzy wydarzenia: Grupa Karimpol, właściciel Skylinera oraz firma KONE, producent wind, schodów i chodników ruchomych.

Partner technologiczny: Intelligent Technologies S.A.

W organizacji wydarzenia właściciela budynku Skyliner wspierał zespół VINCI Facilities Polska oraz DM Building.

Wszystkie wyniki są dostępne na stronie: https://zapisy.everestrun.pl/score/1

O Skylinerze

Skyliner to 6. najwyższy budynek Warszawy zlokalizowany na warszawskiej Woli przy Rondzie Daszyńskiego. Oferuje 49 000 mkw. powierzchni biurowej i retailowej do wynajęcia na 42 kondygnacjach. Spektakularne lobby Skylinera o wysokości aż 16 m to jednocześnie najwyższe lobby biurowe w Polsce. Na 165 m wysokości położony jest dwupoziomowy Skybar
z niezwykłymi widokami na panoramę Warszawy. Biurowiec jest obsługiwany przez 21 szybkich wind (o prędkości do 7 m/s) wyposażonych w inteligentny system obsługi bezdotykowej i umożliwiających komfortowy transport. 

Pięciopoziomowy parking Skylinera jest przewidziany dla 428 samochodów, posiada stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych, a także miejsca parkingowe dla 330 rowerów. Budynek jest wyposażony w nowoczesne rozwiązania, które umożliwią m.in. sczytywanie tablic rejestracyjnych. Posiada także aplikację, która pozwala na zdalne sterowanie parametrami pomieszczeń, a także rezerwację sal czy stanowisk do pracy.

Skyliner posiada certyfikat BREEAM na poziomie Excellent i jest zasilany w 100 proc. z odnawialnych źródeł energii. Biurowiec został zaprojektowany przez pracownię APA Wojciechowski.

Szczegółowe informacje na temat projektu znajdują się na stronie:

www.skylinerbykarimpol.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.