MUSZKIETEROWIE ZEBRALI BLISKO 50 000 ZŁ DLA POLSKIEJ MEDALISTKI OLIMPIJSKIEJ
Właściciele sklepów Bricomarché, prowadzący działalność w ramach Grupy Muszkieterów, po raz kolejny udowodnili, jak istotne jest dla nich hasło „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”. Polscy Muszkieterowie nie pozostali obojętni na historię polskiej szablistki – Angeliki Wątor, która wystawiła na licytację swój złoty medal, by umożliwić sobie start w Pucharze Świata. Sprawnie zorganizowana zbiórka pozwoliła szablistce zachować olimpijski medal i zapewniła fundusze niezbędne do startu w kolejnych zawodach.
Historia Angeliki Wątor, polskiej medalistki igrzysk w Baku z 2015 roku, która zdecydowała się wystawić na aukcji olimpijskie złoto poruszyła całą Polskę. Właściciele sklepów Bricomarché, prowadzący działalność zgodnie z kodeksem Muszkieterów, zdecydowali się wesprzeć szablistkę. Przedsiębiorcy zorganizowali wewnętrzną zbiórkę pieniężną, w której udział wzięło 100 osób. W akcji zainicjowanej przez Izabelę Łojewską, właścicielkę Bricomarché w Kamiennej Górze, udało się zgromadzić blisko 50 000 zł. Oficjalne przekazanie czeku odbyło się 18 grudnia br. w siedzibie Grupy Muszkieterów w Swadzimiu.
– Dzięki sprawnej organizacji zbiórki udało nam się zebrać pieniądze, które pozwolą Pani Angelice realizować marzenia i osiągać kolejne, sportowe sukcesy – mówi Izabela Łojewska, właścicielka sklepu Bricomarché w Kamiennej Górze – Cieszymy się, że wspólnymi siłami osiągnęliśmy ten sukces, ponieważ zaangażowanie społeczne jest jedną z podstawowych wartości, jakimi kierujemy się będąc częścią Grupy Muszkieterów. Mocno trzymamy kciuki za dalsze sukcesy i zwycięstwo Pani Angeliki w Pucharze Świata.
Kwota zebrana przez właścicieli sklepów Bricomarché pozwoli szablistce zachować olimpijski medal i przygotować się do startu w zawodach Pucharu Świata, które odbędą się w Montrealu. Grupa Muszkieterów po raz kolejny zaangażowała się w działania mające na celu wsparcie polskiej szermierki. Do dotychczas podjętych aktywności można zaliczyć m.in. uruchomienie „Olimpijskiej Akademii Muszkieterów”, której zadaniem była promocja tej dziedziny sportowej wśród młodych mieszkańców Wielkopolski.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.