Na miejsca, gotowi… START! Sportowa uczta z TCL w najlepszej jakości w Twoim do
Sportowe emocje z TCL
TCL zaprasza wszystkich do wspólnego przeżywania najwspanialszych wydarzeń z bliska dzięki najnowocześniejszej technologii wyświetlania i świetnie brzmiącym systemom audio. Innowacyjne urządzenia TCL sprawiają, że nikt nie przegapi żadnej ważnej chwili. Od wiwatów i łez po nadzieje i marzenia – wszystko dzięki najnowszej technologii zapewniającej oszałamiającą klarowność obrazu i wciągający dźwięk.
Wspieramy naszych Partnerów i mocno trzymamy kciuki
Jesteśmy dumni z możliwości wspierania Kevina Mayera, rekordzisty świata w dziesięcioboju, życząc mu wielu sukcesów w inspirowaniu do wielkości poprzez swoją dyscyplinę. TCL szeroko stosuje sponsoring sportowy, wspierając narodowe drużyny piłkarskie z wielu krajów: Hiszpanii, Włoch, Niemiec, Polski, Czech i Słowacji, a także drużyny klubowe - Arsenal i Djurgården IF.
We Francji TCL współpracuje z kultowymi sportowcami Thomasem Ramosem i Kingsleyem Comanem, jeszcze bardziej podkreślając swoje zaangażowanie we wspieranie najlepszych sportowców i inspirowanie poprzez sport.
Stefan Streit, CMO w TCL Europe: "Sport ma moc inspirowania i jednoczenia ludzi. W TCL jesteśmy zaangażowani w przenoszenie tych chwil do domów na całym świecie dzięki naszej innowacyjnej technologii. Życzymy naszym partnerskim sportowcom i drużynom powodzenia i jesteśmy dumni, że możemy wspierać ich drogę do doskonałości".
TCL zapewnia wyjątkowe wrażenia w Twoim domu
Fani mogą śledzić swoje ulubione sportowe rozgrywki na spektakularnym, aż 115-calowym telewizorze QD-Mini LED, który ustanowił nowy standard domowej rozrywki. Ten telewizor zapewni wciągające, wręcz stadionowe wrażenia na największym na świecie telewizorze z oszałamiająco wyraźnym obrazem pełnym naturalnych, żywych kolorów - idealnym do oglądania filmów, gier i sportu – każda treść będzie bogata w najdrobniejsze szczegóły.
Zaangażowanie TCL w tworzenie innowacyjnych rozwiązań jest również widoczne w szerokiej gamie smartfonów, tabletów i innych, inteligentnych urządzeń. Wykorzystując technologię TCL NXTPAPER i moc 5G, urządzenia w pełni integrują się z rozległym ekosystemem inteligentnych urządzeń TCL. Dodatkowo o odpowiednią atmosferę zadbają zaawansowane klimatyzatory TCL, takie jak FreshIN 2.0, a nowoczesne urządzenia kuchenne, takie jak lodówka do zabudowy, pomagają stosować zdrową dietę, utrzymując świeżość żywności na dłużej, jednocześnie wspierając aktywny tryb życia.
O TCL Electronics
TCL Electronics (1070.HK) jest szybko rozwijającą się firmą elektroniki użytkowej i liderem w globalnej branży telewizyjnej. Założona w 1981 roku, działa obecnie na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju i produkcji elektroniki użytkowej, w tym telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń domowych. Odwiedź stronę internetową TCL pod adresem https://www.tcl.com.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.