Nałęczowianka – nawodni uczestników Runmageddonu!
Nałęczowianka została partnerem tegorocznej edycji Runmageddonu! To wyjątkowe wydarzenie, które łączy sport, aktywność fizyczną i zdrowy styl życia. Zgodnie ze zrównoważoną misją pod hasłem „Jak nie NAŁ to kiedy!?” Nałęczowianka wspiera osoby aktywne i troszczy się o ich nawodnienie, jednocześnie angażując się w działania na rzecz ochrony środowiska. Najbliższy bieg Runmageddon rozpocznie się już 27 maja przy ul. Nowy Świat 1 we Wręczy.
W trosce o środowisko
Marka Nałęczowianka wierzy, że dbanie o środowisko jest równie ważne, jak troska o zdrowie. Dlatego kontynuuje ona swoje zrównoważone działania pod hasłem "Jak nie NAŁ, to kiedy?". Oprócz zapewnienia odpowiedniego nawodnienia, Nałęczowianka zachęca konsumentów do recyklingu plastikowych butelek. W każdej lokalizacji Runmageddonu dostępne są żółte kosze do segregacji odpadów, umożliwiające wspólne dbanie o planetę.
Celem Nałęczowianki do 2025 roku jest ograniczenie zużycia pierwotnych tworzyw sztucznych o 1/3, a do tego czasu 50% PET używanego w ich butelkach będzie pochodziło z recyklingu. Marka inwestuje także w nowoczesne rozwiązania, skutecznie ograniczające emisję CO 2. Butelki niegazowanej Nałęczowianki są już dostępne w butelkach w 50% rPET, podobnie jak folie w zgrzewkach całego portfolio produktowego marki. Dodatkowo marka wprowadziła pierwszą butelkę 1 L wyprodukowaną w 100% z plastiku z recyklingu.
Poczuj siłę i orzeźwienie
Niezależnie od tego, czy jesteś biegaczem, rowerzystą czy zapalonym sportowcem, możesz polegać na Nałęczowiance, by dostarczyć swojemu organizmowi tego, czego potrzebuje.
Woda niegazowana Nałęczowianka - naturalna woda wydobywana z ujęcia położonego w uzdrowisku Nałęczów. Jej łagodny smak wynika z zawartej w niej kompozycji 7 minerałów. Średnia mineralizacja Nałęczowianki (650 mg/l) oraz niska zawartość sodu sprawia, że może być pita codziennie (nawet przez osoby z nadciśnieniem). Dostępna w butelkach: 0,33 L, 0,5 L, 0,75 L, 1 L, 1,5 L.
Nał+ - napoje funkcjonalne na bazie wody mineralnej nie zawierające cukru, konserwantów ani sztucznych barwników. Każdy z 5 rodzajów Nał+ ma inny owocowy smak i specjalnie dobrane witaminy lub składniki mineralne. Dostępne warianty: Aktywność (o smaku zielonego jabłka, z dodatkiem magnezu), Odporność (o smaku czarnej porzeczki, z dodatkiem cynku), Siła (o smaku jeżyny, z dodatkiem potasu), Relaks (o smaku melisy z kwiatem pomarańczy, z dodatkiem magnezu i niacyny) oraz Witalność (o smaku limonki, z dodatkiem witamin B1, B3 i B6).
Nałęczowianka KIDS - średniomineralizowana niegazowana woda mineralna o małej zawartości sodu. Stworzona z myślą o najmłodszych zakrętka z dzióbkiem zapewnia im łatwiejsze picie, a kolorowe etykiety, na których można tropić dzikie zwierzęta, pobudzą wyobraźnię dzieci.
Pamiętajmy, że picie wody jest częścią zrównoważonej diety i zdrowego stylu życia. Osoby dorosłe powinny spożywać co najmniej 2 L wody dziennie.
Nie tylko recykling
Troska o środowisko, według Nałęczowianki, nie kończy się na recyklingu. Marka współpracuje z lokalnymi społecznościami, innymi firmami i rolnikami, w celu ochrony zasobów wody.
Nałęczowianka coraz skuteczniej ogranicza zużycie energii całkowitej. W zakładzie w Nałęczowie w ciągu 5 lat zostało ono zmniejszone o 24%. Wysiłki firmy obejmują także eliminację źródeł zanieczyszczeń wód, dbanie o bezpieczeństwo wód powierzchniowych i podziemnych, prowadzenie projektów poprawiających jakość wód powierzchniowych i podziemnych, a także działania edukacyjne. Ogromnym osiągnięciem jest otrzymanie przez fabrykę Nałęczowianki w Nałęczowie prestiżowego certyfikatu Alliance for Water Stewardship (AWS) za odpowiedzialne zarządzanie zasobami wody.
Najbliższy bieg Runmageddon rozpocznie się już 27 maja przy ul. Nowy Świat 1 we Wręczy. Zapraszamy do kibicowania! Pokonajmy wspólnie trasy, przekraczając swoje własne ograniczenia, ciesząc się zdrowym stylem życia.
O Nestlé Waters na świecie
Nestlé Waters działa w 26 krajach, produkcja odbywa się w 49 zakładach, w których pracuje blisko 21 tysięcy pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce naturalną wodę mineralną Nałęczowianka. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych.
O marce Nałęczowianka
Naturalna woda mineralna Nałęczowianka wydobywana jest z ujęcia o tej samej nazwie, położonego w uzdrowisku Nałęczów, które znajduje się w otulinie Kazimierskiego Parku Krajobrazowego na terenie Wyżyny Lubelskiej. Skład mineralny Nałęczowianki sprawia, że jest to woda, którą można pić codziennie. Nałęczowianka nasyca się składnikami mineralnymi podczas 20-letniej podróży przez pokłady skał. Dzięki temu, że woda mineralna czerpana jest ze źródeł podziemnych, zawiera tylko naturalną mikroflorę, a jej skład chemiczny jest stabilny i bezpieczny. Nałęczowianka przypomina, że pragnienie ma dwa znaczenia. Do tego pierwszego, fizjologicznego, nie należy dopuszczać, pijąc odpowiednią ilość wody. Natomiast to drugie, w znaczeniu psychologicznym, czyli pragnienie życiowe, pasje, marzenia, cele i dążenia – warto w sobie pielęgnować i rozwijać.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.