NATURE BATHING – pierwsza hybrydowa kolekcja od ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą hybrydową kolekcję, w której znajdują się buty do biegania po asfalcie, przeprojektowane także z myślą o trailowych przygodach w terenie. Nowa linia uwzględnia również odzież biegową. Inspirację dla designerów marki stanowił japoński zwrot „shinrin-yoku”, który w bezpośrednim tłumaczeniu oznacza relaksacyjną wizytę w lesie. W wielu kulturach stwierdzenie jest powszechnie znane jako leśna lub naturalna kąpiel.
Kolekcja NATURE BATHING zawiera najpopularniejsze buty biegowe ASICS, jak między innymi wprowadzone niedawno NOVABLAST 3. Model został wyposażony w inspirowaną szlakami gumową podeszwę zewnętrzną ASICS LITE, która zapewnia dodatkową przyczepność i trwałość. Do wszystkich produktów dodano natomiast litery TR, aby podkreślić ich funkcjonalność oraz sprawne biegowe przejście z drogi na bardziej wymagający szlak.
Dostrzegamy coraz więcej osób biegających po parkach czy lokalnych lasach w celu obcowania ze spokojem i pięknem natury. Potrzebują więc buta, który jest maksymalnie uniwersalny oraz sprawdzi się na każdej nawierzchni, zarówno terenowej, jak i asfaltowej. Chcemy pomóc wszystkim w doświadczaniu mentalnej i fizycznej siły sportu, tym bardziej że bieganie na łonie natury ma bardzo kojący wpływ na psychikę. Postanowiliśmy więc połączyć to, co najlepsze z obu światów i opracować serię butów, które łączą amortyzację, stabilność oraz sprężystość modeli asfaltowych z dodatkową wytrzymałością i zwiększoną przyczepnością w terenie – powiedziała Linda van Aken, wiceprezeska ds. biegania w ASICS EMEA.
Kolekcja składa się z czterech różnych modeli biegowych przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn – najnowszych NOVABLAST 3 TR, dobrze znanych GEL-NIMBUS 24 TR i GEL-CUMULUS 24 TR oraz typowo sportowych GT-1000 11 TR. Wszystkie buty posiadają zewnętrzną, gumową podeszwę ASICS LITE, która gwarantuje elastyczność zarówno na drodze, jak i w terenie. Palety kolorów oddają uspokajające, neutralne odcienie, nawiązując do środowiska naturalnego. Dodatkowo, wkładki kontrastują ze znakami kanji, które przekładają się na słowa „drzewo” i „las”.
Odzież powstała zgodnie z nową koncepcją projektowania – ZERO DISTRACTION, łącząc najwyższej jakości tkaniny, zaawansowaną technologię oraz nowoczesne kroje. Marka ASICS sukcesywnie dąży do usunięcia wszelkich zakłóceń i umożliwienia biegaczom skupienia się na tym, co najważniejsze – na biegu. Lekka i szybkoschnąca bluza ułatwia bieganie w różnych miejscach i warunkach. Męski look uzupełniają funkcjonalne szorty z delikatnej tkaniny, a damski – wygodny sprinter z wysokim stanem, dopasowany do chwytliwego koloru zewnętrznej podeszwy obuwia. W zestawy wpisuje się wszechstronna, całoroczna kurtka FUJITRAIL ANORAK, która chroni przed deszczem, wiatrem oraz jest wyposażona w zaawansowany system wentylacji. Wszystkie elementy odzieży zostały wykonane w co najmniej 50% z materiałów pochodzących z recyklingu.
Produkty z kolekcji ASICS NATURE BATHING są dostępne od 23 września na ASICS.com i ButyJana.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.