Komunikaty PR

NATURE BATHING – pierwsza hybrydowa kolekcja od ASICS

2022-09-26  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.25 MB )

ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą hybrydową kolekcję, w której znajdują się buty do biegania po asfalcie, przeprojektowane także z myślą o trailowych przygodach w terenie. Nowa linia uwzględnia również odzież biegową. Inspirację dla designerów marki stanowił japoński zwrot „shinrin-yoku”, który w bezpośrednim tłumaczeniu oznacza relaksacyjną wizytę w lesie. W wielu kulturach stwierdzenie jest powszechnie znane jako leśna lub naturalna kąpiel.

Kolekcja NATURE BATHING zawiera najpopularniejsze buty biegowe ASICS, jak między innymi wprowadzone niedawno NOVABLAST 3. Model został wyposażony w inspirowaną szlakami gumową podeszwę zewnętrzną ASICS LITE, która zapewnia dodatkową przyczepność i trwałość. Do wszystkich produktów dodano natomiast litery TR, aby podkreślić ich funkcjonalność oraz sprawne biegowe przejście z drogi na bardziej wymagający szlak.

Dostrzegamy coraz więcej osób biegających po parkach czy lokalnych lasach w celu obcowania ze spokojem i pięknem natury. Potrzebują więc buta, który jest maksymalnie uniwersalny oraz sprawdzi się na każdej nawierzchni, zarówno terenowej, jak i asfaltowej. Chcemy pomóc wszystkim w doświadczaniu mentalnej i fizycznej siły sportu, tym bardziej że bieganie na łonie natury ma bardzo kojący wpływ na psychikę. Postanowiliśmy więc połączyć to, co najlepsze z obu światów i opracować serię butów, które łączą amortyzację, stabilność oraz sprężystość modeli asfaltowych z dodatkową wytrzymałością i zwiększoną przyczepnością w terenie – powiedziała Linda van Aken, wiceprezeska ds. biegania w ASICS EMEA.

Kolekcja składa się z czterech różnych modeli biegowych przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn – najnowszych NOVABLAST 3 TR, dobrze znanych GEL-NIMBUS 24 TR i GEL-CUMULUS 24 TR oraz typowo sportowych GT-1000 11 TR. Wszystkie buty posiadają zewnętrzną, gumową podeszwę  ASICS LITE, która gwarantuje elastyczność zarówno na drodze, jak i w terenie. Palety kolorów oddają uspokajające, neutralne odcienie, nawiązując do środowiska naturalnego. Dodatkowo, wkładki kontrastują ze znakami kanji, które przekładają się na słowa „drzewo” i „las”.

Odzież powstała zgodnie z nową koncepcją projektowania – ZERO DISTRACTION, łącząc najwyższej jakości tkaniny, zaawansowaną technologię oraz nowoczesne kroje. Marka ASICS sukcesywnie dąży do usunięcia wszelkich zakłóceń i umożliwienia biegaczom skupienia się na tym, co najważniejsze – na biegu. Lekka i szybkoschnąca bluza ułatwia bieganie w różnych miejscach i warunkach. Męski look uzupełniają funkcjonalne szorty z delikatnej tkaniny, a damski – wygodny sprinter z wysokim stanem, dopasowany do chwytliwego koloru zewnętrznej podeszwy obuwia. W zestawy wpisuje się wszechstronna, całoroczna kurtka FUJITRAIL ANORAK, która chroni przed deszczem, wiatrem oraz jest wyposażona w zaawansowany system wentylacji. Wszystkie elementy odzieży zostały wykonane w co najmniej 50% z materiałów pochodzących z recyklingu.

Produkty z kolekcji ASICS NATURE BATHING są dostępne od 23 września na ASICS.com i ButyJana.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.