NATURE BATHING – pierwsza hybrydowa kolekcja od ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą hybrydową kolekcję, w której znajdują się buty do biegania po asfalcie, przeprojektowane także z myślą o trailowych przygodach w terenie. Nowa linia uwzględnia również odzież biegową. Inspirację dla designerów marki stanowił japoński zwrot „shinrin-yoku”, który w bezpośrednim tłumaczeniu oznacza relaksacyjną wizytę w lesie. W wielu kulturach stwierdzenie jest powszechnie znane jako leśna lub naturalna kąpiel.
Kolekcja NATURE BATHING zawiera najpopularniejsze buty biegowe ASICS, jak między innymi wprowadzone niedawno NOVABLAST 3. Model został wyposażony w inspirowaną szlakami gumową podeszwę zewnętrzną ASICS LITE, która zapewnia dodatkową przyczepność i trwałość. Do wszystkich produktów dodano natomiast litery TR, aby podkreślić ich funkcjonalność oraz sprawne biegowe przejście z drogi na bardziej wymagający szlak.
Dostrzegamy coraz więcej osób biegających po parkach czy lokalnych lasach w celu obcowania ze spokojem i pięknem natury. Potrzebują więc buta, który jest maksymalnie uniwersalny oraz sprawdzi się na każdej nawierzchni, zarówno terenowej, jak i asfaltowej. Chcemy pomóc wszystkim w doświadczaniu mentalnej i fizycznej siły sportu, tym bardziej że bieganie na łonie natury ma bardzo kojący wpływ na psychikę. Postanowiliśmy więc połączyć to, co najlepsze z obu światów i opracować serię butów, które łączą amortyzację, stabilność oraz sprężystość modeli asfaltowych z dodatkową wytrzymałością i zwiększoną przyczepnością w terenie – powiedziała Linda van Aken, wiceprezeska ds. biegania w ASICS EMEA.
Kolekcja składa się z czterech różnych modeli biegowych przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn – najnowszych NOVABLAST 3 TR, dobrze znanych GEL-NIMBUS 24 TR i GEL-CUMULUS 24 TR oraz typowo sportowych GT-1000 11 TR. Wszystkie buty posiadają zewnętrzną, gumową podeszwę ASICS LITE, która gwarantuje elastyczność zarówno na drodze, jak i w terenie. Palety kolorów oddają uspokajające, neutralne odcienie, nawiązując do środowiska naturalnego. Dodatkowo, wkładki kontrastują ze znakami kanji, które przekładają się na słowa „drzewo” i „las”.
Odzież powstała zgodnie z nową koncepcją projektowania – ZERO DISTRACTION, łącząc najwyższej jakości tkaniny, zaawansowaną technologię oraz nowoczesne kroje. Marka ASICS sukcesywnie dąży do usunięcia wszelkich zakłóceń i umożliwienia biegaczom skupienia się na tym, co najważniejsze – na biegu. Lekka i szybkoschnąca bluza ułatwia bieganie w różnych miejscach i warunkach. Męski look uzupełniają funkcjonalne szorty z delikatnej tkaniny, a damski – wygodny sprinter z wysokim stanem, dopasowany do chwytliwego koloru zewnętrznej podeszwy obuwia. W zestawy wpisuje się wszechstronna, całoroczna kurtka FUJITRAIL ANORAK, która chroni przed deszczem, wiatrem oraz jest wyposażona w zaawansowany system wentylacji. Wszystkie elementy odzieży zostały wykonane w co najmniej 50% z materiałów pochodzących z recyklingu.
Produkty z kolekcji ASICS NATURE BATHING są dostępne od 23 września na ASICS.com i ButyJana.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.