Komunikaty PR

Novak Djoković: Olimpijskie złoto najważniejszym celem mojej kariery

2024-08-05  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Novak Djoković na igrzyskach olimpijskich w Paryżu sięgnął po złoto w singlu, czyli po ostatni medal, którego brakowało w jego bogatej kolekcji. Serb jest zaledwie trzecim sportowcem w historii, który zdobył wszystkie cztery Wielkie Szlemy oraz złoty medal w olimpijskim singlu. – W stolicy Francji osiągnąłem najważniejszy cel w mojej karierze – powiedział Djoković, który od sześciu lat jest ambasadorem marki ASICS.

Novak Djoković jest jednym z największych sportowców w historii, bez podziału na dyscypliny. Od sześciu lat podziwiamy jego mentalność, siłę i determinację, aby z każdym kolejnym sezonem stawać się coraz lepszym tenisistą. W tym czasie sięgnął między innymi po zwycięstwo w rekordowym, 24. turnieju w randze Wielkiego Szlema, stając się samodzielnym liderem tej prestiżowej klasyfikacji. Olimpijskie złoto jest dopełnieniem jego fantastycznej kariery. Zbudowaliśmy silną relację skupioną na wspólnych celach i wartościach. Czujemy się wyróżnieni, że od 2018 roku buty ASICS są na korcie pierwszym wyborem Novaka – stwierdził Mitsuyuiki Tominaga, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.

Zdobycie olimpijskiego złota było najważniejszym celem mojej kariery. Podczas tej długiej podróży przeżyłem wiele wzlotów i upadków, ale zawsze wierzyłem, że ten nadrzędny cel uda mi się zrealizować. Dlatego otaczam się partnerami, którzy idą ze mną w tym samym kierunku. ASICS wspiera mnie od sześciu lat, dzięki doskonałym butom do tenisa, a także poza kortem, poprzez wyjątkową filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, podkreślając pozytywny wpływ sportu na umysł. Jestem pewien, że przed nami jeszcze wiele lat udanej współpracy – podsumował Novak Djoković.

Serbski tenisista na korcie występuje w modelu ASICS COURT FF3 NOVAK. Buty powstały przy ścisłej współpracy ze złotym medalistą olimpijskim z Paryża.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.