Nowa odsłona interaktywnej strony www Roberta Korzeniowskiego
Robert Korzeniowski, mistrz chodu sportowego i 4-krotny mistrz olimpijski, od lat działa na rzecz popularyzacji bliskiej mu dziedziny sportu oraz angażuje się w wiele projektów z tego obszaru. O jego ostatnich dokonaniach można przeczytać na jego odświeżonej stronie internetowej www.korzeniowski.pl, którą stworzyli doradcy internetowi WeNet. Zgodnie z zamysłem twórców strona opowiada wielowątkową historię Roberta Korzeniowskiego, którego życie, nawet teraz, zdecydowanie wykracza poza ramy losu byłego zawodowego sportowca.
Szeroko znane są osiągnięcia Roberta Korzeniowskiego jako mistrza sportu, niewielu jednak wie, że jest on wciąż aktywnym popularyzatorem chodu sportowego i twórcą inicjatywy „Walking Lovers”. Co więcej, ma swoją Fundację i klub RK Athletics, w którym lekkoatletykę na różnych poziomach mogą trenować zarówno dorośli, jak i dzieci.
Twórcom strony, firmie WeNet, zależało na tym, by pokazać na niej wielowymiarowość działań Roberta Korzeniowskiego. Wcześniejsza wersja serwisu prezentowała biografię, ale nie dawała wystarczającej przestrzeni na pokazanie aktualnych dokonań i pełnionych funkcji trenera, mentora i mówcy – nie odzwierciedlało to dorobku lekkoatlety, wielokrotnego mistrza olimpijskiego. Za design, zawartość nowego serwisu internetowego, a także działania promujące stronę odpowiada WeNet. Nowa odsłona strony www.korzeniowski.pl ruszyła w maju br.
- Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie biznesu zależy dzisiaj od dobrej strony internetowej i profesjonalnego wsparcia doradcy internetowego. Przez wiele lat działałem na rzecz popularyzacji aktywności fizycznej zarówno w świecie rzeczywistym, jak i online. Teraz dzięki bardziej rozwiniętej obecności w sieci mogę w sposób bardziej strategiczny podejść do promowania w Polsce konkretnych inicjatyw, które tworzę jak „Walking Lovers”, klub lekkoatletyki RK Athletics, czy też wielu szkoleń i mentoringu, kierowanych do biznesu. A w tym pomagają mi eksperci WeNet, którzy doradzają i realizują cele, jakie sobie postawiliśmy – zaznacza Robert Korzeniowski.
- Bardzo cieszymy się z zacieśnienia współpracy z Panem Robertem Korzeniowskim. Myślę, że dobrze się rozumiemy, ponieważ zarówno jemu, jak i nam bliska jest idea rozwoju. Jako marce WeNet zależy nam na zbudowaniu nowej kategorii rynkowej, jaką jest doradca internetowy. Na każdym etapie współpracy z naszą firmą do dyspozycji przedsiębiorcy jest ekspert, który podpowiada narzędzia, wdraża je, prezentuje rezultaty i optymalizuje działania, aby pomóc budować biznes klienta. Proponujemy rozwiązania istniejące lub tworzymy nowe, dedykowane. To długofalowe doradztwo jest strategiczną częścią naszej oferty. Jestem przekonany, że to decydujący czynnik, dla którego zaufał nam zarówno Pan Robert, jak i wielu innych klientów – podkreśla Michał Wrzesiński, prezes zarządu WeNet.
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.