Nowa odsłona interaktywnej strony www Roberta Korzeniowskiego
Robert Korzeniowski, mistrz chodu sportowego i 4-krotny mistrz olimpijski, od lat działa na rzecz popularyzacji bliskiej mu dziedziny sportu oraz angażuje się w wiele projektów z tego obszaru. O jego ostatnich dokonaniach można przeczytać na jego odświeżonej stronie internetowej www.korzeniowski.pl, którą stworzyli doradcy internetowi WeNet. Zgodnie z zamysłem twórców strona opowiada wielowątkową historię Roberta Korzeniowskiego, którego życie, nawet teraz, zdecydowanie wykracza poza ramy losu byłego zawodowego sportowca.
Szeroko znane są osiągnięcia Roberta Korzeniowskiego jako mistrza sportu, niewielu jednak wie, że jest on wciąż aktywnym popularyzatorem chodu sportowego i twórcą inicjatywy „Walking Lovers”. Co więcej, ma swoją Fundację i klub RK Athletics, w którym lekkoatletykę na różnych poziomach mogą trenować zarówno dorośli, jak i dzieci.
Twórcom strony, firmie WeNet, zależało na tym, by pokazać na niej wielowymiarowość działań Roberta Korzeniowskiego. Wcześniejsza wersja serwisu prezentowała biografię, ale nie dawała wystarczającej przestrzeni na pokazanie aktualnych dokonań i pełnionych funkcji trenera, mentora i mówcy – nie odzwierciedlało to dorobku lekkoatlety, wielokrotnego mistrza olimpijskiego. Za design, zawartość nowego serwisu internetowego, a także działania promujące stronę odpowiada WeNet. Nowa odsłona strony www.korzeniowski.pl ruszyła w maju br.
- Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo powodzenie biznesu zależy dzisiaj od dobrej strony internetowej i profesjonalnego wsparcia doradcy internetowego. Przez wiele lat działałem na rzecz popularyzacji aktywności fizycznej zarówno w świecie rzeczywistym, jak i online. Teraz dzięki bardziej rozwiniętej obecności w sieci mogę w sposób bardziej strategiczny podejść do promowania w Polsce konkretnych inicjatyw, które tworzę jak „Walking Lovers”, klub lekkoatletyki RK Athletics, czy też wielu szkoleń i mentoringu, kierowanych do biznesu. A w tym pomagają mi eksperci WeNet, którzy doradzają i realizują cele, jakie sobie postawiliśmy – zaznacza Robert Korzeniowski.
- Bardzo cieszymy się z zacieśnienia współpracy z Panem Robertem Korzeniowskim. Myślę, że dobrze się rozumiemy, ponieważ zarówno jemu, jak i nam bliska jest idea rozwoju. Jako marce WeNet zależy nam na zbudowaniu nowej kategorii rynkowej, jaką jest doradca internetowy. Na każdym etapie współpracy z naszą firmą do dyspozycji przedsiębiorcy jest ekspert, który podpowiada narzędzia, wdraża je, prezentuje rezultaty i optymalizuje działania, aby pomóc budować biznes klienta. Proponujemy rozwiązania istniejące lub tworzymy nowe, dedykowane. To długofalowe doradztwo jest strategiczną częścią naszej oferty. Jestem przekonany, że to decydujący czynnik, dla którego zaufał nam zarówno Pan Robert, jak i wielu innych klientów – podkreśla Michał Wrzesiński, prezes zarządu WeNet.
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.