NUMBER ONE CUP – turniej piłki nożnej ponownie w Gdańsku i to już w ten weekend
Od dziś do 4 grudnia rozgrywana będzie kolejna edycja Number One Cup U13 2022, turnieju dla młodych adeptów piłki nożnej, którzy za kilka lat mają szansę stać się piłkarzami, reprezentującymi grę na najwyższym światowym poziomie. Dla trzynastoletnich zawodników z całej Europy będzie to doskonała okazja do wymiany sportowych doświadczeń, a przede wszystkim nawiązywania nowych znajomości. Number One Cup U13 2022 rozgrywany będzie w w Football Arena Gdańsk przy ul. Janusza Meissnera 5 w Gdańsku.
Do walki w turnieju zakwalifikowało się 28 drużyn, w tym 7 zespołów z Polski. Na boisku zobaczymy między innymi takie drużyny jak: SCP Sporting Portugal, Juventus Turyn, PSG, Liverpool FC, PSV Eindhoven, AC Sparta Praha, Portimonense S.C., Cardiff City FC, MTK Budapest, FK Pardubice, UKS Varsovia, Jaguar Gdańsk i FC Nordsjælland.
Ideą Number One Cup jest integracja społeczności młodych piłkarzy. Organizator, gdański Hotel Number One należący do sieci Grano Hotels, chce przekonywać, że wspólne pasje, na przykład piłka nożna, łączą ludzi niezależnie od narodowości, kraju pochodzenia, czy języka, którym się posługują. Wspólna gra w ulubiony futbol to aktywność nie tylko korzystna dla zdrowia młodych uczestników turnieju, ale także kształtująca i wspierająca otwartość na świat, nie tylko wśród zawodników, ale i ich rodzin.
- Celem Turnieju Number One Cup jest wspieranie zdrowego i aktywnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży szkolnej. Niemal wszyscy pracownicy naszego hotelu są wielkimi fanami piłki nożnej, a każdy kolejny turniej jest dla całego zespołu świętem i z każdą edycją sprawia nam coraz większą satysfakcję. Cieszymy się, że spełniamy marzenia młodych zawodników, również tych, którzy obecnie tego szczególnie potrzebują. W marcu tego roku gościliśmy u siebie drużynę Szachtar Donieck, gdy rozgrywali mecz charytatywny w Gdańsku, a podczas tej edycji po raz kolejny przyjeżdża do nas drużyna młodych piłkarzy z Ukrainy – opowiada Adam Pomorski, Dyrektor Hotelu Number One by Grano.
Międzynarodowe rozgrywki Number One Cup U13 2022 odbędą się w dniach 2-4 grudnia 2022 roku w Football Arena Gdańsk przy ul. Janusza Meissnera 5 w Gdańsku.
Organizatorem turnieju piłkarskiego jest Hotel Number One by Grano, Akademia Piłkarska Jaguar oraz Live Adventure. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli Polski Związek Piłki Nożnej, Ministerstwo Sportu i Turystyki, a także Marszałek Województwa Pomorskiego, Mieczysław Struk. Sponsorami turnieju są Miasto Gdańsk, Drago, Bokaro Salon Łazienek, BMB Santech, Wako Rolety i Żaluzje, Baukrane, Viva Fireworks, Goodwill & Co. Nieruchomości, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Joma, Depo Logistics & More, Fuluma, Eco Club, Ekoncept, Ostromecko, Pepsico, J.J. Darboven. Partnerami wydarzenia są zaś Polsat Plus Arena, Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Gdański Ośrodek Sportu, Visit Gdańsk. Turniej Number One Cup odbywa się również pod patronatem medialnym „W okienko- piszemy o piłce”.
– Dziękujemy wszystkim naszym patronom, sponsorom i partnerom za wsparcie i ogromne zaangażowanie w Number One Cup. Bez Was organizacja tak dużego i międzynarodowego turnieju nie byłaby możliwa – mówi Adam Pomorski.
Więcej informacji nt. turnieju można znaleźć na stronach:
https://www.granohotels.pl/number-one-cup/1/number-one-cup-u13-2022
https://www.facebook.com/NumberOneCupGdansk

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.