Pierwszy etap Milko Mazury MTB w Pasymiu
Marka Milko jest sponsorem tytularnym wydarzenia, a SM Mlekpol sponsorem strategicznym Mistrzostw Polski w Kolarstwie Górskim MTB XCO / XCR, które odbędą się w ramach cyklu 15-go sierpnia.
Milko Mazury MTB 2020 to największa impreza kolarska w Polsce północno-wschodniej. Wyścigi organizowane są od 2016 roku i na stałe wpisały się już do kalendarza najważniejszych polskich kolarskich wydarzeń sportowych organizowanych na Warmii i Mazurach.
Trasa pierwszego etapu tegorocznego wyścigu nosi nazwę Pasym - Cztery Wieże nad Kalwą. Kibiców i zawodników czekają dwa dni sportowych emocji. Kolarzom towarzyszyć będą nie tylko piękne krajobrazy, zmierzą się również z krętymi zjazdami i wysokimi podjazdami.
W tym sezonie najmłodsi kolarze rywalizować będą w ramach Nickelodeon Race - Liga Szkółek Kolarskich. Wyścigi zostały podzielone na cztery kategorie wiekowe. Na terenie Miasteczka Sportowego w centrum miasta powstanie także trasa Łaciate Junior Strider Racing.
Zmagania dla starszych uczestników, w ramach pierwszej rundy Milko Mazury MTB, zorganizowane zostaną na czterech dystansach. Dzięki zróżnicowaniu stopnia trudności i długości tras do rywalizacji może zgłosić się każdy, także amatorzy kolarstwa. Wszelkie szczegóły dotyczące tras i etapów znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl.
Po inaugurującym całą imprezę weekendzie zawodnicy będą mieli tylko 5 dni na regenerację, bo kolejny etap odbędzie się 1 i 2 sierpnia. Tym razem Milko Mazury MTB zawita do Mrągowa, gdzie kolarze rozpoczną wyścig o Niedźwiedzią Łapę na Górze Czterech Wiatrów.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.