Komunikaty PR

Pierwszy etap Milko Mazury MTB w Pasymiu

2020-07-21  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania Milko MTB ( 2.21 MB )

Marka Milko jest sponsorem tytularnym wydarzenia, a SM Mlekpol sponsorem strategicznym Mistrzostw Polski w Kolarstwie Górskim MTB XCO / XCR, które odbędą się w ramach cyklu 15-go sierpnia.

Milko Mazury MTB 2020 to największa impreza kolarska w Polsce północno-wschodniej. Wyścigi organizowane są od 2016 roku i na stałe wpisały się już do kalendarza najważniejszych polskich kolarskich wydarzeń sportowych organizowanych na Warmii i Mazurach.

Trasa pierwszego etapu tegorocznego wyścigu nosi nazwę Pasym - Cztery Wieże nad Kalwą. Kibiców i zawodników czekają dwa dni sportowych emocji. Kolarzom towarzyszyć będą nie tylko piękne krajobrazy, zmierzą się również z krętymi zjazdami i wysokimi podjazdami.

W tym sezonie najmłodsi kolarze rywalizować będą w ramach Nickelodeon Race - Liga Szkółek Kolarskich. Wyścigi zostały podzielone na cztery kategorie wiekowe. Na terenie Miasteczka Sportowego w centrum miasta powstanie także trasa Łaciate Junior Strider Racing.

Zmagania dla starszych uczestników, w ramach pierwszej rundy Milko Mazury MTB, zorganizowane zostaną na czterech dystansach. Dzięki zróżnicowaniu stopnia trudności i długości tras do rywalizacji może zgłosić się każdy, także amatorzy kolarstwa. Wszelkie szczegóły dotyczące tras i etapów znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl.

Po inaugurującym całą imprezę weekendzie zawodnicy będą mieli tylko 5 dni na regenerację, bo kolejny etap odbędzie się 1 i 2 sierpnia. Tym razem Milko Mazury MTB zawita do Mrągowa, gdzie kolarze rozpoczną wyścig o Niedźwiedzią Łapę na Górze Czterech Wiatrów.

Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Grand Prix Polski: Dart na najwyższym poziomie w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym Biuro prasowe
2024-11-21 | 15:25

Grand Prix Polski: Dart na najwyższym poziomie w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym

W dniach 8-10 listopada 2024 roku w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym odbyło się Grand Prix Polski I & II w darcie, które zgromadziło około 350 zawodników z całego
Sport Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego
2024-11-14 | 01:00

Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego

W ramach współpracy logo marki widoczne będzie na frontowej, centralnej części kasku sportowca, eksponując je podczas najważniejszych zawodów, w tym Pucharu Świata oraz
Sport Aktywności bez barier – Kompleksowy cykl treningów dla osób z niepełnosprawności
2024-11-12 | 13:00

Aktywności bez barier – Kompleksowy cykl treningów dla osób z niepełnosprawności

“Aktywności bez barier” to kompleksowy cykl treningów dla osób z niepełnosprawnościami, które realizowane są w warszawskiej siedzibie Fundacji Avalon.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.