Plusssz partnerem 79. Tour de Pologne UCI World Tour!
Firma „POLSKI LEK” Sp. z o.o. i jej wiodące suplementy diety z linii PLUSSSZ będzie wsparciem uczestników tegorocznego Tour de Pologne.
– Plusssz od dawna towarzyszy miłośnikom aktywności fizycznej podczas doskonalenia formy i rywalizacji sportowej. W tym roku dołączyliśmy do grona sponsorów jednego z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń sportowych w kraju – wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Wydarzenie to jest częścią prestiżowego cyklu UCI World Tour, który obejmuje największe wyścigi kolarskie. Oznacza to, że w naszym kraju pojawią się gwiazdy światowego kolarstwa. Dołączenie marki Plusssz do wydarzenia ma na celu promowanie zdrowego i aktywnego trybu życia, podkreślając istotę odpowiedniego nawadniania i uzupełniania elektrolitów podczas treningu – zaznaczyła Agnieszka van Venrooij, Senior Brand Manager marki Plusssz.
– Dla nas ta współpraca jest potwierdzeniem tego, że wyścig cieszy się już ogromnym i coraz bardziej rosnącym zainteresowaniem nie tylko wśród kibiców na całym świecie, ale też fantastycznych partnerów, którzy dołączają do rodziny Tour de Pologne. Marka Plusssz jest tego znakomitym przykładem. Cieszę się, że w tym roku będziemy pracowali razem przy organizacji niezwykłej imprezy, która odbędzie się pod hasłem „Wyścig dla Pokoju” – dodał Czesław Lang.
79. edycja Tour de Pologne rozpocznie się 30 lipca w Kielcach i potrwa do 5 sierpnia, kiedy to dojdzie do Wielkiego Finału w Krakowie.
W ramach współpracy przygotowane zostaną działania marketingowe obejmujące m.in. kampanie telewizyjne, radiowe, digitalowe oraz niestandardowe aktywacje Branded Content.
Za organizację kampanii edukacyjnej, wspieranej działaniami contentowymi w social mediach, event PR, Influencer Marketing odpowiada agencja Kuźnia PR Sp. z o.o.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.