Komunikaty PR

Plusssz partnerem 79. Tour de Pologne UCI World Tour!

2022-05-25  |  10:20
Biuro prasowe

Firma „POLSKI LEK” Sp. z o.o. i jej wiodące suplementy diety z linii PLUSSSZ będzie wsparciem uczestników tegorocznego Tour de Pologne.

– Plusssz od dawna towarzyszy miłośnikom aktywności fizycznej podczas doskonalenia formy i rywalizacji sportowej. W tym roku dołączyliśmy do grona sponsorów jednego z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń sportowych w kraju – wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Wydarzenie to jest częścią prestiżowego cyklu UCI World Tour, który obejmuje największe wyścigi kolarskie. Oznacza to, że w naszym kraju pojawią się gwiazdy światowego kolarstwa. Dołączenie marki Plusssz do wydarzenia ma na celu promowanie zdrowego i aktywnego trybu życia, podkreślając istotę odpowiedniego nawadniania i uzupełniania elektrolitów podczas treningu – zaznaczyła Agnieszka van Venrooij, Senior Brand Manager marki Plusssz.

– Dla nas ta współpraca jest potwierdzeniem tego, że wyścig cieszy się już ogromnym i coraz bardziej rosnącym zainteresowaniem nie tylko wśród kibiców na całym świecie, ale też fantastycznych partnerów, którzy dołączają do rodziny Tour de Pologne. Marka Plusssz jest tego znakomitym przykładem. Cieszę się, że w tym roku będziemy pracowali razem przy organizacji niezwykłej imprezy, która odbędzie się pod hasłem „Wyścig dla Pokoju” – dodał Czesław Lang.

79. edycja Tour de Pologne rozpocznie się 30 lipca w Kielcach i potrwa do 5 sierpnia, kiedy to dojdzie do Wielkiego Finału w Krakowie. 

W ramach współpracy przygotowane zostaną działania marketingowe obejmujące m.in. kampanie telewizyjne, radiowe, digitalowe oraz niestandardowe aktywacje Branded Content.

Za organizację kampanii edukacyjnej, wspieranej działaniami contentowymi w social mediach, event PR, Influencer Marketing odpowiada agencja Kuźnia PR Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.