Komunikaty PR

Poczuj różnicę w nowych modelach marki ASICS

2020-08-06  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Komfort, ochrona, prędkość i trakcja – te określenia butów do biegania stanowią o sile kolekcji marki ASICS na sezon jesień-zima 2020. Kultowe  modele w nowej odsłonie zostały zaprezentowane w trakcie spotkania pod hasłem „Poczuj różnicę” w nowej siedzibie marki w Polsce w warszawskim biurowcu Adgar Park West przy Al. Jerozolimskich 181.

W najnowszej kolekcji, ASICS stawia nie tylko na wiodące modele w swoim szerokim asortymencie, ale również na edukację w zakresie doboru odpowiedniego obuwia. – Buty mają kluczowe znaczenie, tym bardziej że czterech na pięciu biegaczy może uprawiać ten sport w niewłaściwie dobranych produktach. Naszym celem jest dzielenie się wieloletnią wiedzą w zakresie doboru odpowiednich butów w zależności od indywidualnych preferencji, zaawansowania biegowego czy częstotliwości treningów. Czujemy się odpowiedzialni za wszystkich, którzy korzystają z naszego obuwia i zależy nam na tym, aby konsekwentnie poprawiać komfort ich użytkowania – powiedział Maciej Razik, Trade Marketing Account Manager w ASICS Polska.

„Poczuj komfort”, czyli ASICS GEL-CUMULUS 22 – powstały z myślą o neutralnych biegaczach-amatorach, dla których sport stanowi rekreację i sposób na spędzanie wolnego czasu oraz profesjonalistach, którym produkt może służyć przy dłuższych wybieganiach. Buty są wyjątkowo komfortowe i szczególnie sprawdzają się podczas treningów przygotowawczych do startów średnio i długodystansowych. „Poczuj ochronę” to z kolei ASICS GEL-KAYANO 27 – wybór dla biegaczy wymagających najwyższego poziomu amortyzacji oraz stabilizacji, pokonujących długie dystanse oraz tych, którzy cenią sobie komfort i przyjemność posiadania butów z najwyższej półki. Model zapewnia stabilizację stopy z tendencją do nadpronacji. Odpowiada za nią szereg technologii, takich jak DUOMAX, SPACE TRUSSTIC czy CLUTCH COUNTER. Pod hasłem „Poczuj prędkość” kryje się ASICS GEL-DS TRAINER 25, który stanowi wybór dla tych biegaczy, którzy realizują się na dystansach krótkich oraz sprinterskich. Model pomaga osiągać biegowe cele, dzięki optymalnemu dopasowaniu do śródstopia i lekkiej technologii FLYTEFOAM w podeszwie środkowej, która zapewnia szybką reakcję podczas dynamicznego startu. Maksyma „Poczuj trakcję” towarzyszy modelowi ASICS GEL-FUJITRABUCO 8 przeznaczonemu na najbardziej wymagające trasy trailowe. Z powodzeniem można w nim startować także w biegach ultra. System podwójnej gęstości – wewnątrz i na zewnątrz – zapewnia stabilność w terenie, a klejone, termicznie wstawki gwarantują trzymanie śródstopia.

Nasze najnowsze produkty są efektem pracy inżynierów oraz designerów, którzy w globalnej siedzibie marki w japońskim Kobe nie tylko śledzą najnowsze trendy, ale przede wszystkim wytyczają kierunki rozwoju. W każdym modelu znajdują zastosowanie najnowsze technologie, ale kluczem do sukcesu jest wsłuchanie się w potrzeby biegaczy nowej generacji, którzy coraz lepiej definiują swoje potrzeby i są w stanie określić, jakie buty spełniają ich oczekiwania – stwierdził Daniel Bogacki, Activations Specialist w ASICS Polska.

Podczas spotkania w Warszawie, które odbyło się pod hasłem „Poczuj różnicę”, zaproszeni goście przetestowali zaprezentowane modele, biorąc udział w krótkim treningu biegowym pod czujnym okiem reprezentantów teamu ASICS FrontRunner. Ponadto, na miejscu można było skorzystać z MOTION ID – specjalistycznego badania, dzięki któremu można dobrać odpowiednie buty do swojego rodzaju stopy i biegu, a także profesjonalnego skanera esize.me, który w zaledwie kilka sekund tworzy precyzyjny model 3D stóp, zawierający wszystkie niezbędne wymiary do prawidłowego dopasowania obuwia, jak długość, szerokość, wysokość podbicia oraz obwód.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.