Podejmij wyzwanie z ASICS! Akcja charytatywna na rzecz zdrowia psychicznego
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Globalne badania ASICS wskazują, że niewiele ponad 15 minut sportu wystarczy, aby podnieść swój umysł na duchu. Japońska marka zachęca do podjęcia wyzwania w ramach „15:09 Uplift Challenge”. Każdy, kto w mediach społecznościowych udostępni zdjęcie lub film przedstawiające aktywność fizyczną dla poprawy nastroju, wesprze zbieranie funduszy na rzecz organizacji charytatywnej Mind, zajmującej się zdrowiem psychicznym.
Wyniki badania „Uplifting Minds Study”, obejmującego tysiące osób z całego świata, dowodzą, że wystarczy średnio 15:09’ minut ruchu dziennie, aby poprawić swój stan psychiczny.
Wierzymy w moc sportu, który podnosi nasze umysły na duchu, wspierając siłę mentalną. Nasze najnowsze badania dowodzą, że nawet najkrótsze ćwiczenia korzystnie wpływają na samopoczucie. Dlatego zachęcamy do podjęcia najnowszego wyzwania, które bezpośrednio przełoży się na wsparcie dla potrzebujących – powiedział Gary Raucher, wiceprezes ASICS EMEA.
Uważamy, że każda aktywność fizyczna pozytywnie przekłada się na naszą kondycję psychiczną. Poprawa nastroju zajmuje tylko 15 minut, a świadomość, że krótki spacer w porze lunchu może ograniczyć odczuwanie stresu wynikającego z pracy czy codziennego życia, zmienia zasady gry – dodała Hayley Jarvis z fundacji Mind.
Aby wziąć udział w wyzwaniu, wystarczy uprawiać sport przez dokładnie 15 minut i 9 sekund, a następnie uchwycić aktywność na zdjęciu lub filmie i opublikować je na wybranych kanałach społecznościowych. Posty na TikToku, Instagramie, Facebooku lub Twitterze z oznaczeniem #ASICS1509 przełożą się na finansowe wsparcie dla fundacji Mind.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.