Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego
W ramach współpracy logo marki widoczne będzie na frontowej, centralnej części kasku sportowca, eksponując je podczas najważniejszych zawodów, w tym Pucharu Świata oraz krajowych mistrzostw, w których Paweł Wąsek weźmie udział.
- Odliczanie do sezonu zimowego już powoli dobiega końca, a ja w ten nowy sezon wchodzę z nowym sponsorem. Dziękuję firmie @wisniowski_official za zaufanie i wsparcie – ogłosił na swoim profilu instagramowym skoczek.
Paweł Wąsek to reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich, medalista mistrzostw kraju, olimpijczyk z 2022 roku, a także uczestnik licznych zawodów mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym i lotach narciarskich. Jego kariera jest pełna sukcesów (m.in. zwycięzca letniego Grand Prix z 2024 r., FIS Cup z 2016/2017 r.), a doświadczenie i konsekwencja w dążeniu do najwyższych lokat wyróżniają go w międzynarodowym środowisku sportowym. W minionych sezonach Paweł wielokrotnie zdobywał punkty Pucharu Świata, występował na Igrzyskach Europejskich oraz wielokrotnie stawał na podium w konkursach drużynowych i indywidualnych, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
Współpraca wysokich lotów
To ważny krok dla marki WIŚNIOWSKI, która konsekwentnie realizuje swoją wizję wspierania sportu, podkreślając tym samym znaczenie młodych talentów i ich dążenie do sukcesu na arenie międzynarodowej. Dla przypomnienia, marka WIŚNIOWSKI to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie bram garażowych, drzwi, ogrodzeń, fasad i okien w Polsce, dostępna jest dziś w ponad 35 krajach świata. Wyposaża nie tylko posesje milionów Polaków, ale i realizuje inwestycje publiczne, przemysłowe czy komercyjne – także w obszarze infrastruktury sportowej (wśród ostatnich m.in. montaż produktów w Hali 100-lecia KS Cracovia czy na stadionie w Karpaczu).
To nie pierwszy raz, kiedy małopolska firma promuje sportowe pasje. W samym 2024 r. firma wspierała m.in. transmisję Siatkarskiej Ligii Narodów oraz Igrzysk Olimpijskich, a także Międzynarodowy Turniej dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup. W poprzednich latach firma była oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.