Komunikaty PR

Porusz swój umysł z ASICS

2024-09-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych w obuwiu ASICS". Gościem specjalnym spotkania będzie Marcin Janusz, ambasador ASICS, dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów i srebrny medalista igrzysk olimpijskich w siatkówce.

Współpraca z Marcinem Januszem oraz firmą Sportano to idealny przykład, jak nasza misja – "w zdrowym ciele, zdrowy duch" – przekłada się na wspieranie sportowców i aktywności fizycznej na każdym poziomie. Marcin, jako ambasador ASICS, doskonale uosabia wartości, które promujemy – zaangażowanie, pasję do sportu i dbałość o zdrowie psychiczne oraz fizyczne. Wspólnie z naszymi partnerami pragniemy inspirować do podejmowania wyzwań i przekraczania własnych granic, niezależnie od poziomu zaawansowania – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

W programie wydarzenia zaplanowana jest między innymi rozmowa z Marcinem Januszem, którą poprowadzi dziennikarz TVP Sport i komentator siatkówki, Piotr Dębowski. Uczestnicy będą mieć również możliwość zadawania pytań, zrobienia wspólnego zdjęcia z ambasadorem ASICS oraz udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

Marka ASICS od lat jest obecna w siatkówce, produkując zaawansowane technologicznie obuwie, które wspiera graczy na każdym poziomie, od amatorów po profesjonalistów. Oferta obejmuje szeroki wybór butów halowych, zapewniając stabilność, amortyzację i przyczepność. Obuwie ASICS w zależności od stylu gry dzieli się na trzy wiodące segmenty – „Wyżej”, „Mocniej”, „Szybciej”. Pierwszy z nich obejmuje modele przeznaczone dla graczy preferujących grę w pionie, którzy potrzebują dużo amortyzacji, aby skakać wyżej. Druga kategoria koncentruje się na zawodnikach, którzy grają nisko na nogach i wymagają dodatkowej stabilizacji przy gwałtownych ruchach skrętnych, a trzecia znajduje zastosowanie wśród osób, które szybko poruszają się po parkiecie, wymagając lekkości i elastyczności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Buty Grisport, czyli outdoor we włoskim stylu! Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:00

Buty Grisport, czyli outdoor we włoskim stylu!

Jej kolekcja ‘OUTDOOR’ to autorska seria oferująca całą gamę modeli, które wyróżnia atrakcyjne wzornictwo, a jednocześnie zastosowanie wyselekcjonowanych
Sport Grisport – masz świat do odkrycia!
2024-12-19 | 11:30

Grisport – masz świat do odkrycia!

Firma Grisport została założona w 1977 roku przez braci Graziano i Mario Grigolato. Ta włoska marka od początku swojego istnienia specjalizowała się w rzemieślniczej produkcji obuwia
Sport La Sgambeda 2024: Kowalczyk po raz trzeci na podium
2024-12-16 | 13:00

La Sgambeda 2024: Kowalczyk po raz trzeci na podium

W niedzielę, 15 stycznia Justyna Kowalczyk pięciokrotna medalistka olimpijska, wygrała trzeci raz z rzędu zawody biegowe La Sgambeda organizowane we włoskim Livigno. To jedna z najstarszych i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.