Premiera ‘Materla. Lionheart’ już 2 czerwca tylko na Viaplay!
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Chciałbym bardzo, żeby serial ‘Materla. Lionheart’ stanowił swego rodzaju inspirację, ale też lekcję i przestrogę dla wielu młodych zawodników – podkreśla Michał Materla, wieloletni mistrz KSW, żywa legenda mieszany sztuk walki.
Zajrzyjcie z nami za kulisy jednej z najbardziej wymagających dyscyplin sportu! Tutaj nie ma miejsca na słabości, liczą się tylko zwycięzcy – premiera serialu dokumentalnego ‘Materla. Lionheart’ już 2 czerwca tylko na Viaplay!
Na co dzień oglądamy ich w klatce podczas morderczych bojów z kolejnymi przeciwnikami. Jednak walka to jedynie kulminacyjny moment całego, wielomiesięcznego cyklu tytanicznych przygotowań! Codzienność zawodników MMA to bowiem niewyobrażalnie ciężkie treningi, groźne kontuzje, nieustanne kontrolowanie wagi, ogromny stres i elektryzujące napięcie przed walką. Wreszcie starcie, z którego tylko jeden z nich może wyjść zwycięsko.
Nowa produkcja Viaplay Documentary pt. ‘Materla. Lionheart’ pokazuje ogrom pracy, poświęceń i wyrzeczeń z jakimi wiąże się kariera profesjonalnego fightera, ale odsłania także ten bardziej osobisty, prywatny obraz legendy tego sportu. Serial ukazuje drogę Michała Materli z podziemnych walk w klatce organizowanych dla 50 widzów niemal dwie dekady temu aż na sam szczyt MMA w Polsce. Z bliska zobaczymy nie tylko jego triumfy, ale też porażki, w tym m.in. aresztowanie przez CBŚ i pobyt w więzieniu.
Poznajcie niesamowitą historię i niełatwą drogę na szczyt Legendy KSW
Z 21 zwycięstwami w KSW Michał Materla jest rekordzistą tej organizacji i prawdopodobnie jednym z najlepszych zawodników MMA na świecie. Starcia z jego udziałem to zawsze gwarancja wielkiego widowiska i dużych emocji. ‘Wojownik ze Szczecina’ słynie bowiem nie tylko z efektownych zwycięstw, ale też z widowiskowego i porywającego fanów stylu walki. Aż siedem razy jego pojedynki były wybierane najlepszymi starciami wieczoru podczas gal KSW.
Pomimo ogromnych sukcesów, Materla nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Wciąż walczy do końca i pokazuje ogromny charakter, czym zapracował sobie na przydomek „Bijące Serce KSW” – Lionheart.
Premiera dwuodcinkowego serialu ‘Materla. Lionheart’ już 2 czerwca tylko na Viaplay!

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.