Produkty Philips TV & Sound z nagrodami Red Dot 2023 Product Design Awards
Produkty Philips TV & Sound – marki należącej do TP Vision, po raz kolejny otrzymały prestiżowe nagrody Red Dot Product Design Awards. Tym razem praca zespołu projektowego pozwoliła marce na zdobycie aż czterech wyróżnień. Jednym z nagrodzonych produktów jest produkowany w Polsce – w gorzowskiej fabryce TP Vision - telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908.
TP Vision od lat przykłada bardzo dużą wagę do najwyższej jakości wzornictwa swoich telewizorów i sprzętów audio marki Philips. Wysiłki te po raz kolejny zostały docenione w jednym z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie Red Dot Design Awards – w tegorocznej edycji nagrodzone zostały aż cztery produkty firmy, w kategorii „Product Design”.
Produkty Philips TV & Sound nagrodzone w konkursie:
Philips Ambilight TV OLED+ 908 – flagowy telewizor Philips Ambilight na 2023 rok, co podkreśla nie tylko najwyższej próby wzornictwo, ale też parametry techniczne - telewizory OLED+ wyróżniają się najlepszą jakością obrazu i dźwięku.
W modelu OLED+908 zastosowano dyskretne, zintegrowane rozwiązanie dźwiękowe firmy Bowers & Wilkins, opakowane w przygotowaną na zamówienie tkaninę z wełny akustycznej Kvadrat.
Aluminiowa podstawa z otwartą ramą zapewnia funkcje obrotowe, a nowy pilot zdalnego sterowania oferuje podświetlenie i kontekstowe użycie klawiszy dodatkowych w celu ułatwienia obsługi.
Telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908 montowany jest w Polsce – w fabryce TP Vision w Gorzowie Wielkopolskim.
Słuchawki Philips Fidelio T2 TWS – już sama nazwa Fidelio świadczy o tym, że mamy do czynienia z produktem audio klasy premium.
Bezprzewodowe słuchawki T2 to kontynuacja prostego, geometrycznego wzornictwa wprowadzonego dla Philips Fidelio jakiś czas temu. Słuchawki oraz ich etui, będące jednocześnie ładowarką, są przy tym kompaktowe i poręczne.
W słuchawkach zastosowano precyzyjne ceramiczne obramowanie oraz skórę Muirhead. Natomiast w etui do ładowania, poza skórą Muirhead, użyto wytłaczanego, anodyzowanego aluminium i dodano gumową podstawę ułatwiającą użytkowanie.
Słuchawki Philips Fidelio L4.
Słuchawki L4 są rozwinięciem prostego, geometrycznego wzornictwa, przyjętego dla Philips Fidelio, przy jednoczesnym zachowaniu ich charakteru premium. Dzięki zastosowaniu anodyzowanego aluminium i trwałej skóry Muirhead - Fidelio L4 są zaskakująco lekkie i kompaktowe.
Philips A5508 True Wireless - Philips przyjął podejście marki klasy "A" dla segmentu dedykowanego sportowemu audio. Model A5508 pomaga rozbudowywać gamę urządzeń sportowych Philips, oferując produkt True Wireless, który jest lekki, kompaktowy, wyrazisty i trwały. Rowkowane detale na wszystkich punktach styku z produktem pozwalają na łatwiejsze korzystanie bez konieczności zerkania na nie, a także usprawniają odprowadzanie potu z powierzchni produktu.
To, co czyni TP Vision wyjątkowym w dziedzinie elektroniki konsumenckiej, to skupienie się na wzornictwie. Dbamy o to, aby było ono głównym elementem tworzenia produktu, a nie tylko dodatkiem po nakreśleniu jego koncepcji. Doceniają to nasi klienci, którzy wierzą, że design posiadanego przez nich produktu jest kluczowy i sprawi im radość przez cały okres użytkowania. Cieszę się, że po raz kolejny idea ta została doceniona i otrzymała najwyższe wyróżnienie oraz uznanie profesjonalnej społeczności projektantów, zdobywając cztery nagrody Red Dot – powiedział Rod White, Chief Design Officer TP Vision
Od prawie 70 lat nagrody Red Dot przyznawane są firmom, które chcą wyróżnić swoje produkty i działalność poprzez design. W ramach Red Dot Design Award nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: Product Design, Brands & Communication Design oraz Design Concept. Nagrody są wyrazem uznania dla najlepszego wzornictwa produktów, które oceniane są przez kilka dni przez niezależny panel 50 międzynarodowych ekspertów. Kryteria oceny uwzględniają szereg czynników, w tym: funkcjonalność, jakość, ergonomię, innowacyjność, trwałość i ekologiczną kompatybilność. Red Dot Design Award, z ponad 20 tys. nominacji co roku, to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie.
***
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.