Profbud Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legii Warszawa
Profbud, lider branży deweloperskiej oraz Akademia Koszykówki Legii Warszawa rozszerzają współpracę, która swój początek miała miejsce blisko pięć lat temu. Kooperacja przebiegająca dotąd pod hasłem „Razem budujemy koszykówkę” wchodzi w nową fazę, a Profbud oficjalnie staje się Partnerem Tytularnym Akademii.
Akademia Koszykówki to – oprócz pierwszego zespołu występującego w Energa Basket Lidze i europejskich pucharach – najważniejszy projekt sekcji koszykówki Legii Warszawa. Celem programu „Legia Basket Schools” jest propagowanie sportu poprzez zabawę oraz edukacja w zakresie kształtowania trwałych nawyków prozdrowotnych wśród dzieci i młodzieży. Promowanie aktywnego stylu życia w oparciu o treningi koszykarskie, a także budowa sieci szkółek koszykarskich w Warszawie to jeden z przedmiotów współpracy obu podmiotów.
Firma Profbud już po raz piąty nawiązała współpracę z Akademią, której hasło przewodnie brzmi „Razem budujemy koszykówkę”. Tym razem zamiast tytułu Głównego Sponsora przedsiębiorstwo postanowiło pójść o krok dalej, stając się Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legia Warszawa, czyli jednym z najważniejszych sponsorów oraz partnerów całej Akademii. W chwili obecnej drużyna drugoligowa, juniorzy starsi, a także juniorzy Legii występują w rozgrywkach pod nazwą Profbud Legia Warszawa – To wielki i ważny dla nas dzień. Po wielu latach współpracy oraz osiągania licznych sukcesów, zarówno na boisku, jak na polu propagowania aktywności fizycznej wśród najmłodszych postanowiliśmy rozszerzyć nasze działania, wchodząc w nowy wymiar współpracy. Z przyjemnością ogłaszamy więc, że firma Profbud, wcześniej sponsor główny, oficjalnie stał się Partnerem Tytularnym drużyn Akademii Koszykówki Legia Warszawa. Dziękujemy za dotychczasową współpracę, zaufanie oraz wiarę we wspólnie realizowany cel jakim jest rozwój sportowych pasji młodych pokoleń. Wierzymy, że przedłużenie współpracy na nowych warunkach stanie się kolejnym krokiem milowym w rozwoju zarówno akademickich drużyn, jak i całej dyscypliny w Polsce. – mówił Paweł Malinowski, Prezes Zarządu firmy Profbud.
W minionych latach, dzięki współpracy obu podmiotów udało się zorganizować wiele sportowych wydarzeń z udziałem młodych koszykarzy, m.in. cykl turniejów Profbud Basket Cup czy turniej półfinałowy mistrzostw Polski do lat 20 z udziałem juniorów starszych Legii Warszawa. Wyjątkowymi inicjatywami były także imprezy okolicznościowe, takie jak urodziny koszykarskich szkół i przedszkoli oraz zakończenia sezonu zajęć dla najmłodszych adeptów koszykówki – Firma Profbud słynie z dużego wsparcia dla dzieci i młodzieży. Zarówno tych, którzy myślą o profesjonalnym uprawianiu sportu, ale też tych, dla których sport, a w tym przypadku koszykówka, jest fantastyczną formą zabawy i rekreacji. Stąd logo Profbud będzie można zobaczyć i na koszulkach zawodników Akademii Koszykówki Legii Warszawa, i na koszulkach już ponad 350 dzieci uczestniczących w projekcie Legia Basket Schools. Dalsza współpraca potwierdza, że obie strony są zadowolone z jej jakości i realizacji, a kontynuacja umowy pozwala dzieciom i młodzieży trenującej w koszykarskiej Legii Warszawa dalej się rozwijać i bawić koszykówką. – powiedział Łukasz Sekuła, Wiceprezes Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.
Wspomniane działania partnerskie realizowane są w ramach szerszej inicjatywy prowadzonej przez dewelopera o nazwie PROFBUD 4 KIDS. Program powstał kilka lat temu, a jego ideą jest chęć pomocy i wsparcie młodych talentów w rozwoju ich sportowych pasji. Poprzez realizowane w ramach inicjatywy przedsięwzięcia takie jak m.in. budowa nowoczesnego obiektu sportowego w Krośnie "Profbud Arena", objęcie sponsoringiem Akademii Piłkarskiej Beniaminek Krosno kształcącej młodych adeptów piłki nożnej czy też ufundowanie i wybudowanie Centrum Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej we współpracy z UKSW, firma konsekwentnie popularyzuje sport oraz dba o harmonijny rozwój podopiecznych.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.