Komunikaty PR

realme partnerem Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023

2023-06-16  |  15:23
Biuro prasowe

Tegoroczne Igrzyska Europejskie będą ważnym krokiem dla sportowców z Europy na drodze do Igrzysk Olimpijskich. Rywalizacja toczyć się będzie w 29 dyscyplinach, a wiele konkurencji odbywać się będzie w randze mistrzostw Europy i/lub kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 r. W zmaganiach weźmie udział ponad siedem tysięcy zawodników z ponad 48 krajów.

Głównym ośrodkiem wydarzenia będzie Kraków, jednak walka o medale odbędzie się także w innych lokalizacjach, m.in. w: Chorzowie, Krynicy-Zdroju, Nowym Targu, Rzeszowie, Wrocławiu czy Zakopanem. Nowymi dyscyplinami na tegorocznych Igrzyskach Europejskich będą m.in.: breakdance, kajakarstwo górskie, kickboxing, padel czy skoki narciarskie.

W ramach współpracy marka realme będzie widoczna w szerokiej gamie punktów oudoorowych oraz eksponowana na bandach, telebimach i nośnikach reklamowych, które znajdą się w wielu miejscach zmagań sportowców podczas Igrzysk Europejskich 2023.

Bardzo się cieszymy, że marka realme została naszym partnerem. To nowoczesna firma, słynąca z wyznaczania trendów i dostarczania młodym ludziom niezapomnianych emocji, poprzez wyjątkowe produkty technologiczne. Jej wartości pokrywają z tymi, które promują Igrzyska Europejskie – chcemy łączyć ludzi poprzez wspólne przeżywanie wyjątkowych chwil – powiedział o współpracy prezes Komitetu Organizacyjnego Igrzysk Europejskich, Marcin Nowak.

Firma realme wraz z organizatorami Igrzysk Europejskich 2023 gorąco zachęcają wszystkich kibiców oraz fanów sportu do śledzenia czołowych sportowców Europy i już dziś zapraszają do udziału w ceremonii otwarcia, która odbędzie się 21 czerwca o godzinie 20:30 na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie. Nastąpi wtedy zapalenie olimpijskiego znicza z Ogniem Pokoju, a także widowiskowy przemarsz zawodników. Ceremonię uświetnią także występy gwiazd muzyki. Dla widzów zagrają m.in. Roxie Węgiel, Zakopower, T. Love oraz Golec uOrkiestra.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.