RED BULL SKIM IT – Manufaktura zaprasza na wodne ślizgi

RED BULL SKIM IT – Manufaktura zaprasza na wodne ślizgi
Widowiskowe popisy na desce, najlepsi zawodnicy z całej Polski i niesamowite emocje - już 22 lipca w Manufakturze odbędzie się RED BULL SKIM IT, czyli zawody w skimboardingu - ślizganiu się na desce po wodzie. Wydarzenie jest jednym z przystanków prestiżowego cyklu European Skimboarding Cup.
RED BULL SKIM IT – 22 lipca (sobota)
Skimboarding to sport prosto ze słonecznej Kalifornii. Polega na ślizganiu się na niewielkiej desce po płytkiej warstwie wody lub fali. Fani tej nietypowej aktywności udowadniają, że miejsce do praktykowania skimboardingu można zorganizować niemal wszędzie – baseny, fontanny czy płytkie zbiorniki wodne.
Już po raz kolejny najważniejsze wydarzenie skimboardingowe w Polsce odbędzie się przy plaży w Manufakturze. Od 12 lat impreza wzbudza ogromne zainteresowanie publiczności, która przychodzi chętnie, by zobaczyć widowiskowe popisy sportowców. Choć sam sport jest niszowy, to międzynarodowy format nadaje mu szczególnego charakteru. W rywalizacji bierze udział wielu zawodników z sąsiadujących krajów. Swoją obecność potwierdził także zeszłoroczny zwycięzca zawodów – Grzegorz Kuta, który z pewnością stanie do obrony tytułu.
Uczestnicy będą rywalizować w trzech kategoriach: Amator, Pro, oraz osobno w kategorii Kobiet. Organizatorzy przygotowali dla zawodników i zawodniczek wymagające przeszkody, na których trzeba będzie popisać się nienaganną techniką.
Zawody Red Bull Skim It, jak zawsze, wyróżniają się wyjątkową formułą. Eliminacje wśród zawodników Pro odbędą się w formie pojedynków „jeden na jeden”, sam finał natomiast opierał się będzie na deskorolkowej grze w SKATE’a. Na czym to polega? Jeden z zawodników rzuca „wyzwanie” w postaci wykonania triku, a jego rywal, musi to powtórzyć. Jeśli mu się nie uda – dostanie na swoje konto literkę z nazwy wydarzenia „SKIM IT”. Pierwsza osoba, która „uzbiera” pełny napis – przegrywa.
Na zwycięzców czekają nagrody ufundowane przez polskie marki: VHS - Village Head Snowboard, Zimno, Kubota, Many Mornings, Pakalolo, Paloma Pink, Whiski in the Jar, Black Dots, SeventyOne, Jungmob.
Wszyscy chętni, którzy będą chcieli spróbować swoich sił na torze skimboardingowym mogą będą mieli do dyspozycji wodny tor w piątek (21.07) oraz niedzielę (23.07) zupełnie bezpłatnie. Może będzie to początek nowej pasji?

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.