RED BULL SKIM IT – Manufaktura zaprasza na wodne ślizgi

RED BULL SKIM IT – Manufaktura zaprasza na wodne ślizgi
Widowiskowe popisy na desce, najlepsi zawodnicy z całej Polski i niesamowite emocje - już 22 lipca w Manufakturze odbędzie się RED BULL SKIM IT, czyli zawody w skimboardingu - ślizganiu się na desce po wodzie. Wydarzenie jest jednym z przystanków prestiżowego cyklu European Skimboarding Cup.
RED BULL SKIM IT – 22 lipca (sobota)
Skimboarding to sport prosto ze słonecznej Kalifornii. Polega na ślizganiu się na niewielkiej desce po płytkiej warstwie wody lub fali. Fani tej nietypowej aktywności udowadniają, że miejsce do praktykowania skimboardingu można zorganizować niemal wszędzie – baseny, fontanny czy płytkie zbiorniki wodne.
Już po raz kolejny najważniejsze wydarzenie skimboardingowe w Polsce odbędzie się przy plaży w Manufakturze. Od 12 lat impreza wzbudza ogromne zainteresowanie publiczności, która przychodzi chętnie, by zobaczyć widowiskowe popisy sportowców. Choć sam sport jest niszowy, to międzynarodowy format nadaje mu szczególnego charakteru. W rywalizacji bierze udział wielu zawodników z sąsiadujących krajów. Swoją obecność potwierdził także zeszłoroczny zwycięzca zawodów – Grzegorz Kuta, który z pewnością stanie do obrony tytułu.
Uczestnicy będą rywalizować w trzech kategoriach: Amator, Pro, oraz osobno w kategorii Kobiet. Organizatorzy przygotowali dla zawodników i zawodniczek wymagające przeszkody, na których trzeba będzie popisać się nienaganną techniką.
Zawody Red Bull Skim It, jak zawsze, wyróżniają się wyjątkową formułą. Eliminacje wśród zawodników Pro odbędą się w formie pojedynków „jeden na jeden”, sam finał natomiast opierał się będzie na deskorolkowej grze w SKATE’a. Na czym to polega? Jeden z zawodników rzuca „wyzwanie” w postaci wykonania triku, a jego rywal, musi to powtórzyć. Jeśli mu się nie uda – dostanie na swoje konto literkę z nazwy wydarzenia „SKIM IT”. Pierwsza osoba, która „uzbiera” pełny napis – przegrywa.
Na zwycięzców czekają nagrody ufundowane przez polskie marki: VHS - Village Head Snowboard, Zimno, Kubota, Many Mornings, Pakalolo, Paloma Pink, Whiski in the Jar, Black Dots, SeventyOne, Jungmob.
Wszyscy chętni, którzy będą chcieli spróbować swoich sił na torze skimboardingowym mogą będą mieli do dyspozycji wodny tor w piątek (21.07) oraz niedzielę (23.07) zupełnie bezpłatnie. Może będzie to początek nowej pasji?

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.