Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Bayer Leverkusen w kapitalnym stylu zdobył mistrzostwo Niemiec. Dokonał tego po raz pierwszy w swojej historii. Zawodnicy Xabiego Alonso zapewnili sobie tytuł już w połowie kwietnia, na pięć kolejek przed końcem sezonu, w decydującym meczu deklasując Werder Brema. Na miejscu nie mogło zabraknąć dziennikarzy oraz kamer Viaplay Polska. Zobaczcie, jak ten dzień wyglądał od środka – zarówno zza kulis, jak i z perspektywy murawy. Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” jest już dostępny tylko w Viaplay!
Pełna nazwa świeżo upieczonych mistrzów Niemiec to Bayer 04 Leverkusen. Łatwo więc obliczyć, że na pierwszy w historii klubu tytuł, kibice Aptekarzy musieli poczekać aż 120 lat. Wszystko zmieniło się 14 kwietnia 2024 roku, gdy drużyna z Leverkusen w znakomitym stylu rozbiła Werder Brema (5:0), co dało impuls do wielkiego świętowania. Napięcie w Leverkusen dawało się zresztą wyczuć już na tygodnie przed decydującym meczem, bowiem podopieczni Xabiego Alonso deklasowali kolejnych rywali, pewnie zmierzając w kierunku końcowego triumfu. To właśnie postać hiszpańskiego trenera, który w zaledwie dwa lata zmienił solidny niemiecki klub w europejskiego potentata, wymieniana jest przez wszystkich jako kluczowa dla znakomitych rezultatów osiąganych przez jego podopiecznych. Bayer może zakończyć ten sezon w potrójnej koronie. Już 25 maja zagra z drugoligowym Kaiserslautern w finale Pucharu Niemiec i bez wątpienia będzie faworytem tego spotkania. Wcześniej Aptekarze rywalizować będą z AS Roma o awans do wielkiego finału Ligi Europy.
Wszyscy w Leverkusen podkreślają jednak zgodnie, że celem nadrzędnym było pierwsze w historii klubu mistrzostwo Niemiec. Jak wyglądał decydujący krok w kierunku tytułu zobaczyć można w reportażu Viaplay Sport Polska „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza”. Kamery Viaplay uchwyciły wiele wyjątkowych momentów, zarówno zakulisowych, jak i bezpośrednio z perspektywy murawy. W materiale nie mogło zabraknąć wypowiedzi głównych bohaterów tego wieczoru oraz polskich zawodników, Andrzeja Buncola i Tomasza Bobela, którzy w przeszłości występowali w Leverkusen i do dzisiaj są związani z Czarno-Czerwonymi.
Autorem reportażu „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” jest Tomasz Urban. Za montaż odpowiada Piotr Jaszewski, autorem zdjęć jest Krzysztof Hautz. Wsparcia redakcyjnego udzielili Adam Drygalski, Justyna Kostyra i Krystian Kij. Najnowsza produkcja Viaplay Sport Polska powstała przy wykorzystaniu materiałów DFL Bundesliga. „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza’ jest już dostępny w Viaplay!

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.