Robert Burneika w Fantasyexpo
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi współpracami Roberta Burneiki, a także pomoże w Jego dalszym rozwoju.
Fantasyexpo jest hardcorowe. Od dawna śledzę ich poczynania na rynku i widzę jak świetnie układa im się współpraca z innymi gwiazdami. Mam nadzieję, że nasze połączenie zaowocuje fajnymi projektami i świetną zabawą. Pracowaliśmy razem w 2017 roku przy Snickersie i już wtedy zaskoczył mnie ich ogar. Lipy nie będzie! - mówi Robert Burneika
Po wielu latach ciężkiej pracy i postawy życiowej Robert na swoich kanałach social media zgromadził ponad 1 000 000 followersów co przekłada się na kilka milionów wyświetleń jego publikacji. Wszystkie aktywności Roberta w sieci spotykają się dużym zaangażowaniem i entuzjazmem fanów. Jest też częstym gościem różnych stacji telewizyjnych.
Robert słynie z ogromnego poczucia humoru i dystansu do siebie. Swoją naturalnością i autentycznością zyskuje uznanie wśród różnego rodzaju fanów, których grono stale się powiększa. Wystarczy spojrzeć w jego kanały social media i zobaczymy setki pozytywnych reakcji i wiele komentarzy. Zakulisowo powiem, że zasięg Jego kanałów jest imponujący,a regularne posty na facebooku potrafią przekraczać co parę dni 10 milionów reachu - komentuje Bartosz Urbańczyk, manager Roberta z ramienia Fantasyexpo
Fantasyexpo zrzesza wielu popularnych influencerów. Specjalizuje się przede wszystkim, w tych, którzy kojarzeni są z gamingiem i esportem. Dlatego wśród gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo znajdziemy takie osoby jak Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski czy Michał ‘MICHU’ Muller, który dołączył ostatnio. W zeszłym roku jednak Fantasyexpo wykonało pewnego rodzaju eksperyment i do współpracy zaprosiło Karola Paciorka oraz Włodka Markowicza, kojarzonych z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Ten związek zaowocował wieloma udanymi projektami, zarówno pod względem prowadzonych kampanii oraz pomocy w organizowaniu gości najwyższego szczebla jak Andrzej Duda czy Popek.
Niestandardowe i nieoczywiste podejście do biznesu zawsze przekłada się na ciekawe projekty. Jestem szalenie zadowolony, że możemy współpracować zarówno z Karolem jak i z Włodkiem. Dzięki naszym działaniom, chłopaki poszerzyli swój zasięg także o środowisko gamingowe oraz urozmaicili tworzony kontent - mówi Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo. Zawsze dbamy o dobro klienta i gwiazd, które z nami współpracują - dodaje

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.