Komunikaty PR

Robico Active – produkty dla aktywnych z natury

2024-06-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest kampanią marketingową w kanałach digitalowych. Ambasadorem marki został siatkarz Artur Szalpuk.

Naturalne składniki i nietuzinkowy smak

Stworzony z naturalnych składników produkt WPC 80 charakteryzuje się wysoką zawartością białka, które stanowi budulec mięśni. W składzie znajdziemy 91% białek serwatkowych z mleka oraz 5% maślanki (również z mleka), oraz naturalne aromaty i substancje słodzące. Suplement diety WPC 80 stanowi codzienne wsparcie diety oraz pomaga kontrolować apetyt. Dostępny jest w trzech owocowych smakach: waniliowo-truskawkowym, brzoskwiniowo-marakujowym, oraz  bananowo-kokosowym. Konsumenci mają do wyboru także dwie pojemności - 700 g.i poręczną saszetkę „TO GO” - 30 g. Można więc przygotować z niego zarówno pożywne śniadanie w domu, jak i smaczny potreningowy posiłek na siłowni czy w klubie sportowym.

- Firma Robico jest obecna na rynku już od ponad trzydziestu lat. Mamy grono oddanych konsumentów, którzy cenią wysoką jakość oraz smak naszych produktów. Jednak nie spoczywamy na laurach, obserwujemy zmieniające się potrzeby klientów, śledzimy trendy i na bazie tego rozbudowujemy naszą ofertę. Konsumenci są bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład i naturalność produktów, oraz przywiązują coraz większą wagę do ilości białka w diecie. Dlatego stworzyliśmy markę Robico Active i suplement diety WPC 80, aby dostarczyć im naturalne białko o wyjątkowej jakości. Produkt ten skierowany jest do osób aktywnych, ale nie tylko do profesjonalnych sportowców. Do swojej diety może włączyć go każdy, dla kogo ważne jest prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Mamy nadzieję, że konsumenci polubią nowy produkt Robico Active. Dodam jeszcze, że nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie. Pracujemy nad kolejnymi propozycjami, które z pewnością niejednego zaskoczą  – mówi Andrzej Szczepański, prezes ZUH „Robico”.

Ambasador marki

Robico Active podjęła współpracę ambasadorską z siatkarzem Arturem Szalpukiem. Ten doświadczony zawodnik, grający na pozycji przyjmującego jest reprezentantem Polski i zdobywcą mistrzostwa świata w 2018 r.. Na koncie ma liczne sukcesy reprezentacyjne, ale także nagrody indywidualne, jak np. Najlepszy atakujący Pucharu Polski i MVP Memoriału

 

Huberta Jerzego Wagnera w 2018 r. oraz MVP turnieju PreZero Grand Prix PL w 2023 r. W ramach współpracy z siatkarzem powstaną m.in. materiały edukacyjne dotyczące łączenia aktywności fizycznej z odpowiednią dietą, zaplanowano także konkursy afiliacyjne oraz aktywacje konsumencie.

Ponadto wprowadzenie marki na rynek wsparte będzie kampanią marketingową w kanałach digital. Zaplanowano działania reklamowe w serwisach należących do Meta (Instagram i Facebook), a także reklamy w Google oraz na TikToku.

Firma od kilku lat wspiera sponsoringowo Polską Ligę Siatkówki - efektem tego będzie także obecność reklamowa na meczach oraz w mediach. Kampania PR obejmie m.in.: działania z mediami i influencerami.

Za działania reklamowe i digital odpowiada agencja Soul & Mind.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Strzał w dziesiątkę – Rekord Guinnessa na najwyższy wynik w łucznictwie Biuro prasowe
2024-08-23 | 09:00

Strzał w dziesiątkę – Rekord Guinnessa na najwyższy wynik w łucznictwie

Już niebawem brązowy medalista Mistrzostw Europy Juniorów w łucznictwie, Dawid Malicki, stanie przed niezwykłym światowym wyzwaniem. Podejmie próbę pobicia rekordu
Sport Dołącz do świętowania 100. rocznicy pierwszego maratonu w Polsce
2024-08-21 | 10:00

Dołącz do świętowania 100. rocznicy pierwszego maratonu w Polsce

Już 7 września będziemy świętować 100-lecie pierwszego biegu maratońskiego nad Wisłą! W ten szczególny dzień z pewnością nie zabraknie atrakcji. Przygotowaliśmy wyjątkowy
Sport Siatkarze 40 plus zmierzą się w Częstochowie
2024-08-20 | 13:00

Siatkarze 40 plus zmierzą się w Częstochowie

Mają po czterdzieści, pięćdziesiąt, a nawet sześćdziesiąt lat, ale ich sportowej formy może pozazdrościć niejeden dwudziestolatek! Już 25 sierpnia na profesjonalnych boiskach do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.