Rowerzyści stawiają na trenażery interaktywne

Dadelo S. A.
Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/
Wspomniany rekonesans został przeprowadzony na przełomie listopada i grudnia 2021 roku wśród klientów sklepu. Dotyczył on nawyków i przekonań rowerzystów względem trenażerów, na których zakup decydują się już nie tylko nieliczni kolarze.
Trenażery interaktywne są kupowane coraz częściej
CentrumRowerowe.pl zauważyło pewne utrzymujące się na rynku trenażerów tendencje, dlatego badania przyczyniły się do rozwiania nurtujących kwestii związanych z tymi urządzeniami. Ostatnimi czasy wyraźnie zyskują na popularności modele interaktywne. Jak komentuje Jacek Zieziulewicz, dyrektor handlowy i członek zarządu DADELO S.A. – Wyjątkowe było to, że okres marzec-kwiecień odpowiadał za 30% rocznego obrotu. Znacznie wzrosła średnia cena kupowanych produktów, a co za tym idzie ich zaawansowanie technologiczne. Klienci kupowali więcej trenażerów interaktywnych. Zyskiwały na popularności urządzenia z napędem bezpośrednim, dające większy komfort jazdy i niższy poziom hałasu. – podaje.
Nowa forma treningu
Na pytanie, co użytkownicy trenażerów robią podczas treningu stacjonarnego, aż 44,61% badanych wskazało na rywalizację z innymi zawodnikami w wirtualnym świecie. Taka forma ćwiczeń możliwa jest dzięki aplikacjom, takim jak Rouvy czy Zwift, pozwalającym na odwzorowanie wrażeń z prawdziwej jazdy. Popularność tej drugiej platformy jest najlepszym dowodem na ogromne zainteresowanie interaktywnymi urządzeniami treningowymi. Aż 60,52% respondentów, którzy są właścicielami trenażerów odpowiedziało, że korzysta z aplikacji Zwift, aby przenieść się do wirtualnego, kolarskiego świata.
Więcej informacji na temat wyników badań „Trening na trenażerze – nawyki i przekonania” zostało opublikowane na stronie Biura Prasowego Dadelo S.A.
Dadelo S.A.
Spółka Dadelo S.A. specjalizuje się w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części rowerowych. Platformę CentrumRowerowe.pl, przez którą prowadzona jest dystrybucja, codziennie odwiedza tysiące osób. Pracownicy Spółki to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale również pasjonaci kolarstwa, którzy o rowerach wiedzą wszystko. Poza sprzedażą jak najszerszej oferty produktów, Dadelo stara się również codziennie edukować i pomagać w zakresie rowerowej wiedzy.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: pr@dadelo.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.