Komunikaty PR

Ruszyła rekrutacja do społeczności biegowej ASICS FrontRunner

2022-02-07  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

W myśl założycielskiej filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, ASICS ponownie rekrutuje nowych członków do globalnej społeczności ASICS FrontRunner. Wszyscy, którzy cenią sobie aktywność fizyczną i dostrzegają pozytywny wpływ sportu na umysł, mogą aplikować online w dn. 7-22 lutego, aby przystąpić do wyjątkowego programu ambasadorów japońskiej marki.

Społeczność biegaczy z całego świata od lat motywuje do przełamywania własnych ograniczeń oraz pokonywania barier zarówno mentalnych, jak i fizycznych. – Bycie częścią niezwykłej drużyny ASICS FrontRunner otwiera przed nami świat niesamowitych doświadczeń oraz wspaniałych przyjaźni. Z mojej perspektywy jest to niewyczerpane źródło wsparcia i wyjątkowych chwil dla każdego, kto kocha bieganie oraz ruch – powiedział David Lenneman, kapitan ASICS FrontRunner Global Team.

Początek ASICS FrontRunner sięga 2010 roku, kiedy w Niemczech powstał pierwszy zespół ambasadorów biegania. Od tamtej pory ruch nabrał globalnego wymiaru, łącząc ponad 600 sportowców z 27 różnych krajów. W tym roku, japońska marka planuje zrekrutować 120 nowych członków oraz stworzyć zespoły w takich krajach, jak Katar, Arabia Saudyjska, Turcja oraz Czechy.

Członkowie ASICS FrontRunner są odzwierciedleniem naszej filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Historia każdego z nich jest wyjątkowa, ale przede wszystkim łączy ich olbrzymia pasja do biegania. Z niecierpliwością czekamy na kolejne zgłoszenia wszystkich osób, które podzielają nasze wartości i wspierają innych w doświadczaniu wielowymiarowych korzyści płynących z ruchu – dodała Linda van Aken, wiceprezes Running & SportStyle w ASICS Europe.

Nasz zespół stanowi różnorodna grupa ludzi z różnych środowisk. Jesteśmy młodzi i starsi, jesteśmy amatorami i profesjonalistami. Mamy różne rozmiary i kształty. Znajdziemy wśród nas trenerów fitness, ale i ekspertów sportowych, biegających zarówno po ulicach, jak i w terenie. To wszystko sprawia, że nasza społeczność jest tak silna i pełna życia. Trenujemy, ścigamy się, ale przede wszystkim chcemy wspierać i motywować siebie nawzajem i wszystkich wokół nas. Wierzymy, że ruch może poprawić nasz stan umysłu. Zachęcam każdego do aplikowania, ponieważ wspólnie możemy dzielić się swoją pasją i podnieść świat na duchu – podsumowała Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.

Bezpośredni link do zapisów w Polsce:

https://www.asics.com/pl/pl-pl/frontrunner

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.