Ruszyła rekrutacja do społeczności biegowej ASICS FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
W myśl założycielskiej filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, ASICS ponownie rekrutuje nowych członków do globalnej społeczności ASICS FrontRunner. Wszyscy, którzy cenią sobie aktywność fizyczną i dostrzegają pozytywny wpływ sportu na umysł, mogą aplikować online w dn. 7-22 lutego, aby przystąpić do wyjątkowego programu ambasadorów japońskiej marki.
Społeczność biegaczy z całego świata od lat motywuje do przełamywania własnych ograniczeń oraz pokonywania barier zarówno mentalnych, jak i fizycznych. – Bycie częścią niezwykłej drużyny ASICS FrontRunner otwiera przed nami świat niesamowitych doświadczeń oraz wspaniałych przyjaźni. Z mojej perspektywy jest to niewyczerpane źródło wsparcia i wyjątkowych chwil dla każdego, kto kocha bieganie oraz ruch – powiedział David Lenneman, kapitan ASICS FrontRunner Global Team.
Początek ASICS FrontRunner sięga 2010 roku, kiedy w Niemczech powstał pierwszy zespół ambasadorów biegania. Od tamtej pory ruch nabrał globalnego wymiaru, łącząc ponad 600 sportowców z 27 różnych krajów. W tym roku, japońska marka planuje zrekrutować 120 nowych członków oraz stworzyć zespoły w takich krajach, jak Katar, Arabia Saudyjska, Turcja oraz Czechy.
Członkowie ASICS FrontRunner są odzwierciedleniem naszej filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Historia każdego z nich jest wyjątkowa, ale przede wszystkim łączy ich olbrzymia pasja do biegania. Z niecierpliwością czekamy na kolejne zgłoszenia wszystkich osób, które podzielają nasze wartości i wspierają innych w doświadczaniu wielowymiarowych korzyści płynących z ruchu – dodała Linda van Aken, wiceprezes Running & SportStyle w ASICS Europe.
Nasz zespół stanowi różnorodna grupa ludzi z różnych środowisk. Jesteśmy młodzi i starsi, jesteśmy amatorami i profesjonalistami. Mamy różne rozmiary i kształty. Znajdziemy wśród nas trenerów fitness, ale i ekspertów sportowych, biegających zarówno po ulicach, jak i w terenie. To wszystko sprawia, że nasza społeczność jest tak silna i pełna życia. Trenujemy, ścigamy się, ale przede wszystkim chcemy wspierać i motywować siebie nawzajem i wszystkich wokół nas. Wierzymy, że ruch może poprawić nasz stan umysłu. Zachęcam każdego do aplikowania, ponieważ wspólnie możemy dzielić się swoją pasją i podnieść świat na duchu – podsumowała Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.
Bezpośredni link do zapisów w Polsce:
https://www.asics.com/pl/pl-pl/frontrunner

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.