Ruszyła rekrutacja do społeczności biegowej ASICS FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
W myśl założycielskiej filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, ASICS ponownie rekrutuje nowych członków do globalnej społeczności ASICS FrontRunner. Wszyscy, którzy cenią sobie aktywność fizyczną i dostrzegają pozytywny wpływ sportu na umysł, mogą aplikować online w dn. 7-22 lutego, aby przystąpić do wyjątkowego programu ambasadorów japońskiej marki.
Społeczność biegaczy z całego świata od lat motywuje do przełamywania własnych ograniczeń oraz pokonywania barier zarówno mentalnych, jak i fizycznych. – Bycie częścią niezwykłej drużyny ASICS FrontRunner otwiera przed nami świat niesamowitych doświadczeń oraz wspaniałych przyjaźni. Z mojej perspektywy jest to niewyczerpane źródło wsparcia i wyjątkowych chwil dla każdego, kto kocha bieganie oraz ruch – powiedział David Lenneman, kapitan ASICS FrontRunner Global Team.
Początek ASICS FrontRunner sięga 2010 roku, kiedy w Niemczech powstał pierwszy zespół ambasadorów biegania. Od tamtej pory ruch nabrał globalnego wymiaru, łącząc ponad 600 sportowców z 27 różnych krajów. W tym roku, japońska marka planuje zrekrutować 120 nowych członków oraz stworzyć zespoły w takich krajach, jak Katar, Arabia Saudyjska, Turcja oraz Czechy.
Członkowie ASICS FrontRunner są odzwierciedleniem naszej filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Historia każdego z nich jest wyjątkowa, ale przede wszystkim łączy ich olbrzymia pasja do biegania. Z niecierpliwością czekamy na kolejne zgłoszenia wszystkich osób, które podzielają nasze wartości i wspierają innych w doświadczaniu wielowymiarowych korzyści płynących z ruchu – dodała Linda van Aken, wiceprezes Running & SportStyle w ASICS Europe.
Nasz zespół stanowi różnorodna grupa ludzi z różnych środowisk. Jesteśmy młodzi i starsi, jesteśmy amatorami i profesjonalistami. Mamy różne rozmiary i kształty. Znajdziemy wśród nas trenerów fitness, ale i ekspertów sportowych, biegających zarówno po ulicach, jak i w terenie. To wszystko sprawia, że nasza społeczność jest tak silna i pełna życia. Trenujemy, ścigamy się, ale przede wszystkim chcemy wspierać i motywować siebie nawzajem i wszystkich wokół nas. Wierzymy, że ruch może poprawić nasz stan umysłu. Zachęcam każdego do aplikowania, ponieważ wspólnie możemy dzielić się swoją pasją i podnieść świat na duchu – podsumowała Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.
Bezpośredni link do zapisów w Polsce:
https://www.asics.com/pl/pl-pl/frontrunner

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.