Soudal dla rozwoju kolarstwa
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Ponad 130 kolarzy amatorów na trasie dookoła Kampinosu
Tegoroczna, trzecia już edycja wydarzenia kolarskiego Coffee Ride zorganizowanego przez firmę Soudal w Cząstkowie Mazowieckim zgromadziła ponad 130 amatorów „dwóch kółek”. Dokładnie w światowy Dzień Roweru kolarze pokonali prawie 57-lkilometrowa trasę, którą przejechali wspólnie z jednym z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych polskich kolarzy, wielokrotnym mistrzem Polski, zawodowo związanym przez wiele lat z zespołem Lotto Soudal – Tomaszem Marczyńskim. Firma Soudal – organizator imprezy od lat promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.
Tegoroczny Soudal Coffee Ride był trzecią odsłoną tego cieszącego się coraz większą popularnością wydarzenia dla kolarzy amatorów, podczas którego można było nie tylko czerpać przyjemność z jazdy na rowerze u boku doświadczonego kolarza, ale również rozsmakować się w wyśmienitej kawie i wygrać atrakcyjne nagrody. Dla pasjonatów rowerowych wojaży organizatorzy przygotowali 57-kilometrową trasę wokół Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodził wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. Od trzech lat imprezę organizuje i promuje firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej, jubileuszowej, osiemdziesiątej edycji wyścigu Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Poza ogromną renomą jaką cieszy się wyścig Tour de Pologne wśród kolarzy profesjonalistów, wydarzenie jest także doskonałą okazją do promocji tego sportu wśród amatorów.
W tym roku Soudal CoffeeRide 2023 cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród kolarzy amatorów - wzięło w nim udział ponad 130 osób. Impreza była wstępem do nadchodzącej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, którego głównym sponsorem jest także marka Soudal. W tym roku Wyścig odbędzie się w czterech miejscowościach: Skawinie – już 24.06.2023, Starym Sączu (05.08.2023) oraz Wieliczce i Niepołomicach (29-30.09.2023).

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.