Komunikaty PR

Soudal dla rozwoju kolarstwa

2023-06-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Ponad 130 kolarzy amatorów na trasie dookoła Kampinosu

Tegoroczna, trzecia już edycja wydarzenia kolarskiego Coffee Ride zorganizowanego przez firmę Soudal w Cząstkowie Mazowieckim zgromadziła ponad 130 amatorów „dwóch kółek”. Dokładnie w światowy Dzień Roweru kolarze pokonali prawie 57-lkilometrowa trasę, którą przejechali wspólnie z jednym z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych polskich kolarzy, wielokrotnym mistrzem Polski, zawodowo związanym przez wiele lat z zespołem Lotto Soudal – Tomaszem Marczyńskim. Firma Soudal – organizator imprezy od lat promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.

Tegoroczny Soudal Coffee Ride był trzecią odsłoną tego cieszącego się coraz większą popularnością wydarzenia dla kolarzy amatorów, podczas którego można było nie tylko czerpać przyjemność z jazdy na rowerze u boku doświadczonego kolarza, ale również rozsmakować się w wyśmienitej kawie i wygrać atrakcyjne nagrody. Dla pasjonatów rowerowych wojaży organizatorzy przygotowali 57-kilometrową trasę wokół Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodził wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. Od trzech lat imprezę organizuje i promuje firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej, jubileuszowej, osiemdziesiątej edycji wyścigu Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Poza ogromną renomą jaką cieszy się wyścig Tour de Pologne wśród kolarzy profesjonalistów, wydarzenie jest także doskonałą okazją do promocji tego sportu wśród amatorów.

W tym roku Soudal CoffeeRide 2023 cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród kolarzy amatorów - wzięło w nim udział ponad 130 osób. Impreza była wstępem do nadchodzącej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, którego głównym sponsorem jest także marka Soudal. W tym roku Wyścig odbędzie się w czterech miejscowościach: Skawinie – już 24.06.2023, Starym Sączu (05.08.2023) oraz Wieliczce i Niepołomicach (29-30.09.2023).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.