Soudal rozpoczął sezon rowerowy
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Prawie 100 kolarzy amatorów wyruszyło spod siedziby Soudal w Cząstkowie Mazowieckim na trasę tegorocznego Coffee Ride z Tomaszem Marczyńskim - jednym z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych polskich kolarzy, wielokrotnym mistrzem Polski. Impreza zorganizowana została już po raz czwarty przez firmę Soudal, która od lat promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.
Wzorem ubiegłych edycji dla pasjonatów rowerowych wojaży przygotowano 70-kilometrową trasę wokół Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodził wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. W tym roku w imprezie wzięły udział także dzieci, dla których przygotowane zostały specjalne atrakcje – rowerowy tor przeszkód i aktywności sportowe. Coffee Ride cieszy się dużą popularnością wśród amatorów „dwóch kółek”, którzy mają okazję nie tylko spędzić aktywnie czas z zawodowym kolarzem, ale także napić się dobrej kawy, wypróbować kosmetyki rowerowe marki Soudal i wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Organizatorem imprezy była firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej edycji wyścigu Tour de Pologne.
CoffeeRide był wstępem do nadchodzącej, szóstej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. W tym roku Wyścig odbędzie się aż w pięciu miejscowościach - Skawinie (29.06.2024), Piwnicznej (13.07.2024), Rudach Raciborskich (24.08.2024), Wieliczce (20.09.2024) i finałowo w Niepołomicach (21.09.2024). Więcej informacji i zapisy na Wyścig na stronie – www.wyscig.cc

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.