Soudal wspiera Poland Bike Marathon w Pionkach
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Już w najbliższą niedzielę - 13 sierpnia po raz pierwszy w Pionkach wystartuje najbardziej rozpoznawalny na Mazowszu wyścig dla kolarzy amatorów – Poland Bike Marathon. To impreza organizowana przez byłego kolarza zawodowego Grzegorza Wajsa, od 2009 roku niezmienne pod hasłem - „Startuj z nami! Kolarstwo jest naszą pasją”. Sponsorem głównym wydarzenia jest jeden z największych producentów i pracodawców w Pionkach – firma Soudal, światowy lider w sektorze chemii budowlanej, a także sponsor tytularny profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step.
W tym roku Poland Bike Marathon zadebiutuje w Pionkach, gdzie pasjonaci kolarstwa będą mogli pokonać atrakcyjną trasę wytyczoną przez Puszczę Kozienicką. Dla uczestników przygotowane zostały trzy konkurencje w kategorii Mini Cross (dla najmłodszych), Fan (dla starszych dzieci i nastolatków) i Mini/Max dla dorosłych. „Bardzo się cieszymy, że jako firma możemy wesprzeć Poland Bike Marathon, który po raz pierwszy odbędzie się w Pionkach, gdzie siedzibę ma zakład produkcyjny Soudal. Nasza firma od lat wspiera i promuje rozwój kolarstwa – sportu, z którym łączą nas wspólne wartości takie jak pasja, zaangażowanie i promocja zdrowego trybu życia. To także sport narodowy w Belgii, skąd pochodzi firma Soudal. Od lat staramy się aktywnie wspierać i promować rozwój kolarstwa w Polsce, także wśród naszych pracowników. Dlatego nie mogło nas zabraknąć podczas pierwszej edycji Poland Bike Marthon w Pionkach – wydarzenia, którego jesteśmy sponsorem, a także fundatorem nagród kolarskich dla uczestników” – mówi Tomasz Osiński, dyrektor zakładu produkcyjnego Soudal w Pionkach, prywatnie zaawansowany amator kolarstwa, uczestnik wyścigów amatorskich (m.in. wielokrotnie brał udział w Tour de Pologne Amatorów).
Firma Soudal od lat aktywnie promuje kolarstwo – zarówno zawodowe, jak i amatorskie. To od lat nieodłączny element filozofii tej pochodzącej z Belgii firmy, która w ten sposób daje wyraz przekonaniu, że determinacja, ambicja, ciężka praca i zasada fair play stanowią klucz do sukcesu. To także sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner zakończonej kilka dni temu jubileuszowej, osiemdziesiątej edycji wyścigu najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Od pięciu lat firma jest głównym sponsorem Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. Firma wspiera także wspólne treningi amatorów i profesjonalistów, które organizowane są okazjonalnie w siedzibie firmy w Cząstkowie Mazowieckim.
Organizatorzy imprezy Poland Bike Marathon w Pionkach przygotowali wiele atrakcji dla kolarzy amatorów. Pierwszy wyścig dla najmłodszych w kategorii Mini Cross (roczniki 2019 – 2021 i 2017 – 2018), wystartuje już o godz. 10.00, kolejny FAN (cztery kategorie wiekowe – 2009-2010, 2011-2012, 2013-2014 i 2015-2016) ruszy o 11.15. Na godz. 12.30 zaplanowano start dla najstarszych uczestników na dwóch dystansach – MINI i MAX. Miasteczko Poland Bike mieścić się będzie przy Szkole Podstawowej nr 1, przy ul. Niepodległości 3, skąd startować będą zawodnicy, a biuro zawodów czynne będzie 12 sierpnia w godz. 14.00 – 17.30 i 13 sierpnia od godz. 8.30.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.