Komunikaty PR

Soudal wspiera Poland Bike Marathon w Pionkach

2023-08-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Już w najbliższą niedzielę - 13 sierpnia po raz pierwszy w Pionkach wystartuje najbardziej rozpoznawalny na Mazowszu wyścig dla kolarzy amatorów – Poland Bike Marathon. To impreza organizowana przez byłego kolarza zawodowego Grzegorza Wajsa, od 2009 roku niezmienne pod hasłem - „Startuj z nami! Kolarstwo jest naszą pasją”. Sponsorem głównym wydarzenia jest jeden z największych producentów i pracodawców w Pionkach – firma Soudal, światowy lider w sektorze chemii budowlanej, a także sponsor tytularny profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step.

W tym roku Poland Bike Marathon zadebiutuje w Pionkach, gdzie pasjonaci kolarstwa będą mogli pokonać atrakcyjną trasę wytyczoną przez Puszczę Kozienicką. Dla uczestników przygotowane zostały trzy konkurencje w kategorii Mini Cross (dla najmłodszych), Fan (dla starszych dzieci i nastolatków) i Mini/Max dla dorosłych. „Bardzo się cieszymy, że jako firma możemy wesprzeć Poland Bike Marathon, który po raz pierwszy odbędzie się w Pionkach, gdzie siedzibę ma zakład produkcyjny Soudal. Nasza firma od lat wspiera i promuje rozwój kolarstwa – sportu, z którym łączą nas wspólne wartości takie jak pasja, zaangażowanie i promocja zdrowego trybu życia. To także sport narodowy w Belgii, skąd pochodzi firma Soudal. Od lat staramy się aktywnie wspierać i promować rozwój kolarstwa w Polsce, także wśród naszych pracowników. Dlatego nie mogło nas zabraknąć podczas pierwszej edycji Poland Bike Marthon w Pionkach – wydarzenia, którego jesteśmy sponsorem, a także fundatorem nagród kolarskich dla uczestników” – mówi Tomasz Osiński, dyrektor zakładu produkcyjnego Soudal w Pionkach, prywatnie zaawansowany amator kolarstwa, uczestnik wyścigów amatorskich (m.in. wielokrotnie brał udział w Tour de Pologne Amatorów).

Firma Soudal od lat aktywnie promuje kolarstwo – zarówno zawodowe, jak i amatorskie. To od lat nieodłączny element filozofii tej pochodzącej z Belgii firmy, która w ten sposób daje wyraz przekonaniu, że determinacja, ambicja, ciężka praca i zasada fair play stanowią klucz do sukcesu. To także sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner zakończonej kilka dni temu jubileuszowej, osiemdziesiątej edycji wyścigu najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Od pięciu lat firma jest głównym sponsorem Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. Firma wspiera także wspólne treningi amatorów i profesjonalistów, które organizowane są okazjonalnie w siedzibie firmy w Cząstkowie Mazowieckim.

Organizatorzy imprezy Poland Bike Marathon w Pionkach przygotowali wiele atrakcji dla kolarzy amatorów. Pierwszy wyścig dla najmłodszych w kategorii Mini Cross (roczniki 2019 – 2021 i 2017 – 2018), wystartuje już o godz. 10.00, kolejny FAN (cztery kategorie wiekowe – 2009-2010, 2011-2012, 2013-2014 i 2015-2016) ruszy o 11.15. Na godz. 12.30 zaplanowano start dla najstarszych uczestników na dwóch dystansach – MINI i MAX. Miasteczko Poland Bike mieścić się będzie przy Szkole Podstawowej nr 1,  przy ul. Niepodległości 3, skąd startować będą zawodnicy, a biuro zawodów czynne będzie 12 sierpnia w godz. 14.00 – 17.30 i 13 sierpnia od godz. 8.30.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.