Soudal wspiera Rajd Gorących Serc
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
9 września 2023 roku na Mazowszu wystartuje Rajd Gorących Serc – charytatywny rajd rowerowy wokół Warszawy, który łączy aktywność sportową i pomaganie osobom z niepełnosprawnościami. Organizatorami wydarzenia są firmy CFE, Soudal, Majaland oraz Momentum Capital.
Rajd Gorących Serc jest inicjatywą powstałą z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się miłośnicy sportu z niepełnosprawnościami. Dla uczestników wydarzenia zaplanowano trzy malownicze trasy rowerowe wokół Warszawy: dwie wyczynowe o dystansie 300 km i 200 km oraz trasę honorową o dystansie 50 km. W rajdzie może wziąć udział każdy – indywidualnie lub drużynowo – wnosząc odpowiednią opłatę. Zgromadzone środki zostaną przekazane organizacjom, które w ramach swojej misji wspierają osoby z niepełnosprawnościami w uprawianiu kolarstwa i innych dyscyplin sportowych poprzez m.in. organizację treningów oraz zapewnienie rehabilitacji i dostępu do odpowiedniej infrastruktury. Głównym celem beneficjentów jest zakup pojazdów dostosowanych do transportu swoich podopiecznych i niezbędnego sprzętu.
Rajd Gorących Serc jest współorganizowany przez firmę Soudal – jednego z czołowych producentów materiałów chemii budowlanej na świecie oraz sponsora profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. Soudal od wielu lat podejmuje i wspiera działania ukierunkowane na popularyzację zawodowego i amatorskiego kolarstwa w Polsce, identyfikując się z promowanymi w sporcie wartościami: wytrwałością, zaangażowaniem i odważnym pokonywaniem przeszkód.
Więcej informacji na temat zasad uczestnictwa w Rajdzie Gorących Serc oraz przygotowanych tras można znaleźć na stronie wydarzenia: https://rajdgoracychserc.pl/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.