Komunikaty PR

Soudal zaprasza na kolejną edycję CoffeeRide z Tomaszem Marczyńskim

2023-06-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

W sobotę 3 czerwca wystartuje kultowa impreza rowerowa – Soudal CoffeeRide z Tomaszem Marczyńskim.

Tegoroczny Soudal CoffeeRide będzie już trzecią odsłoną wydarzenia, podczas którego można nie tylko czerpać przyjemność z jazdy na rowerze u boku doświadczonego kolarza, ale również rozsmakować się w wyśmienitej kawie. Wzorem ubiegłych edycji dla pasjonatów rowerowych wojaży przygotowano 60-kilometrową trasę w pobliżu Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodzić będzie nie kto inny, jak wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. Organizatorem imprezy jest firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej, jubileuszowej, osiemdziesiątej edycji wyścigu Tour de Pologne.

Soudal CoffeeRide 2023 rozpocznie się 3 czerwca o godz. 10.30 przed siedzibą firmy Soudal w Cząstkowie Mazowieckim (zmotoryzowanym zostanie udostępniony parking), a sam rajd – dokładnie o 11.11. Soudal zadba o poczęstunek dla uczestników wydarzenia oraz o przestrzeń na spokojne delektowanie się kawą w towarzystwie Tomasza Marczyńskiego. Program imprezy obejmuje również losowanie prezentów od Soudal i od marki RASOWEAR. W wydarzeniu może wziąć udział każdy – jedynym warunkiem jest doskonała kondycja i przestrzeganie zasad bezpiecznej jazdy na rowerze.

Soudal CoffeeRide 2023 będzie wstępem do nadchodzącej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, którego głównym sponsorem jest marka Soudal. W tym roku Wyścig odbędzie się w czterech miejscowościach: Skawinie (24.06.2023), Starym Sączu (05.08.2023) oraz Wieliczce i Niepołomicach (29-30.09.2023).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.