Sportowy początek roku szkolnego z Decathlon w Galerii Bronowice

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W sobotę, 9 września, w Galerii Bronowice marka Decathlon będzie zachęcała najmłodszych do odłożenia smartfonów i bardziej aktywnego trybu życia. Bezpłatne zajęcia sportowe odbędą się w ramach ogólnopolskiej akcji „Pierwsza lekcja WF-u”. Obowiązują zapisy.
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia dzieci w Polsce tyją najszybciej w Europie. Niechlubne statystyki to wypadkowa wielu czynników. Jednym z nich bez wątpienia jest mała ilość ruchu oraz niezliczone godziny spędzone w „trybie online”. Doskonałym momentem, aby postarać się zmienić złe nawyki i spróbować zaszczepić w dzieciach pasję do sportu, jest początek roku szkolnego. 9 września w Galerii Bronowice, w ramach „Pierwszej lekcji WF-u”, organizowanej przez Decathlon, zaplanowano bezpłatne zajęcia ruchowe. Udział w wydarzeniu to okazja do spędzenia soboty w towarzystwie propagatorów zdrowego stylu życia. O aktywność fizyczną i doskonałą atmosferę oprócz marki Decathlon zadbają także Zdrowo i Sportowo oraz Bronx Bouldering. Z kolei Medisport przeprowadzi ćwiczenia z pierwszej pomocy.
W Galerii Bronowice „Pierwsza lekcja WF-u” odbędzie się w sobotę, 9 września, w godz. 11:00-15:00. Liczba miejsc na zajęcia jest ograniczona. Obowiązują zapisy: https://tiny.pl/ccgkn. Dla każdego uczestnika przewidziano kartę podarunkową o wartości 30 zł na kolejne zakupy w sklepie Decathlon.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.