Spotkania z ekspertami w ramach Centrum Biegowego ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Największa wiosenna impreza biegowa w Polsce zbliża się wielkimi krokami. W przedostatnią niedzielę kwietnia Kraków stanie się najbardziej rozbieganym miastem w naszym kraju. 20., jubileuszowa edycja Cracovia Maraton zostanie poprzedzona wieloma sportowymi inicjatywami. Jedną z nich jest Centrum Biegowe ASICS, czyli cykliczne spotkania online z ekspertami o edukacyjnym charakterze.
Od początku roku Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie realizuje cykl weekendowych treningów i spotkań z ambasadorami sportu w ramach „Biegaj w Krakowie!”. Do tej pory gośćmi byli ambasadorzy ASICS – trener biegania, Jerzy Skarżyński, lekkoatletka, Joanna Mazur oraz biegacz, Kamil Karbowiak. Już wkrótce, podczas kolejnych treningów, nadarzy się okazja, aby podzielić się doświadczeniem i skorzystać z wiedzy dietetyczki, Katarzyny Biłous (15 kwietnia, podczas Śniadania Biegowego) i trenerki przygotowania motorycznego, Dominiki Kłody (już podczas najbliższych zajęć, 1 kwietnia).
Uczestnicy zajęć i wszyscy, którzy nie mogą pojawić się w Krakowie osobiście, mogą skorzystać online z porad ekspertów Centrum Biegowego ASICS, którego działalność zostanie ponownie zainaugurowana dokładnie w poniedziałek, 3 kwietnia.
- Centrum Biegowe ASICS wpisuje się w filozofię założycielską marki – Sound Mind Sound Body, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Holistyczne podejście do sportu uwzględnia kluczowe obszary z perspektywy biegaczy – dieta, fizjoterapia, trening, a także dobór obuwia pod kątem indywidualnych potrzeb i preferencji. Dedykowana platforma online jest miejscem, w którym można zdobyć niezbędną wiedzę, potrzebną do świadomego uprawiania sportu – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
W Centrum Biegowym ASICS można umówić się na bezpłatną, indywidualną konsultację z dietetyczką, fizjoterapeutką, trenerem biegowym oraz specjalistą produktowym. Spotkania online z ekspertami będą odbywać się cztery razy w tygodniu, począwszy od 3 kwietnia. Konsultacje zakończą się natomiast 20 kwietnia, trzy dni przed startem Cracovia Maraton.
Więcej informacji i zapisy na spotkania online z ekspertami:
www.centrumbiegoweasics.pl
Eksperci:
Trener biegowy – Kacper Piech
Dietetyczka – Monika Czyż-Cupryś
Fizjoterapeutka – Magdalena Nowosielska
Specjaliści produktowi – Kacper Kościelniak / Bartłomiej Kusiak

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.