Start Wyścigu by Tomasz Marczyński 2023
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
24 czerwca w Skawinie odbyła się pierwsza z czterech odsłon tegorocznego Wyścigu by Tomasz Marczyński. Głównym sponsorem wydarzenia jest firma Soudal.
Wyścig by Tomasz Marczyński co roku przyciąga sympatyków kolarstwa z całej Polski, oferując jedyne w swoim stylu połączenie sportowych emocji ze swobodną atmosferą i szeregiem atrakcji dla całej rodziny. Kultowa impreza wystartowała już po raz szósty, 24 czerwca w Skawinie w Małopolsce. Kolejne odsłony Wyścigu odbędą się 5 sierpnia w Starym Sączu i 29 września w Wieliczce, a dnia następnego, czyli 30 września, chętni będą mogli spróbować swoich sił w wieńczącej imprezę rywalizacji na malowniczych trasach w Puszczy Niepołomickiej.
Tomasz Marczyński – wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym i ambasador Wyścigu – zadbał o to, by w programie wydarzenia nie było miejsca na nudę. Oprócz imprezy gravelowej, ścigania się po szutrze czy podjazdu pod Przehybę, dla uczestników przygotowano m.in. strefę kulinarną, rowerowe zawody dla dzieci, tradycyjną afterparty w Krakowie i, oczywiście, atrakcyjne nagrody. W Skawinie powędrowały one do 42 spośród 108 zawodników, którzy pojawili się na linii startu, oraz do każdego z 41 uczestników zmagań dla najmłodszych.
W roli głównego sponsora w wydarzeniu bierze udział firma Soudal – światowy lider w sektorze chemii budowlanej i sponsor tytularny profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step, a także oficjalny partner tegorocznej, jubileuszowej, 80. edycji Tour de Pologne.
Więcej informacji na temat Wyścigu by Tomasz Marczyński 2023, warunków uczestnictwa i przygotowanych tras można znaleźć na oficjalnej stronie imprezy: https://wyscig.cc/.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.