Komunikaty PR

Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z triathlonistą Marcelem Kozaczkiewiczem

2022-02-23  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Tarczyński zdecydowała się na przedłużenie umowy sponsorskiej z Marcelem Kozaczkiewiczem – wicemistrzem Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie. Kontrakt będzie obowiązywał do końca 2022 roku. Sezon dla zawodnika rozpocznie się już 27 marca zawodami Pucharu Europy Quarteira w Portugalii. Ich przebieg zadecyduje o kwalifikacji triathlonisty do Mistrzostw Europy. 

 

Wymagający rok dla młodego triathlonisty

Współpraca marki Tarczyński z Marcelem Kozaczkiewiczem rozpoczęła się już w połowie 2021 roku. Pierwszymi zawodami, w których młody sportowiec brał udział w strojach z logotypami marki, były Mistrzostwa Polski Juniorów w Triathlonie, odbywające się na przełomie lipca i sierpnia.

- Cieszyłem się, gdy firma Tarczyński postanowiła zainwestować w moją triathlonową karierę w 2021 roku. Teraz gdy nasza umowa zostaje przedłużona na kolejny rok, radość jest jeszcze większa. Tarczyński to marka, która w swoich działaniach wspiera i promuje sport, aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie. Te tematy są mi bardzo bliskie i zgodne z moim własnym stylem życia, dlatego z dumą będę kontynuował swoją sportową przygodę w 2022 roku, mając u boku takiego sponsora – mówi Marcel Kozaczkiewicz, triathlonista. 
 

Sezon 2022 dla Kozaczkiewicza zapowiada się bardzo intensywnie, a przygotowania do tego wymagającego okresu sportowiec rozpoczął już jesienią. W planach ma udział m.in. w cyklu zawodów Pucharu Europy, Pucharu Polski, a najważniejszym wydarzeniem tegorocznych zmagań dla Marcela Kozaczkiewicza będą Mistrzostwa Polski na dystansie sprint, które odbędą się w ostatni weekend lipca. 

 

Rosnące zaangażowanie Tarczyńskiego w marketing sportowy

Podejmowane przez markę Tarczyński działania obejmujące sponsoring sportowy prowadzone są w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu (CSR) i jednego z jej czterech kluczowych obszarów – AKTYWNIE. Producent białkowych przekąsek chętnie angażuje się w tego typu przedsięwzięcia, mając świadomość, że w ten sposób może promować aktywne formy spędzania czasu oraz zachęcać Polaków do racjonalnego odżywiania, wspierając przy tym swoją działalność biznesową.

Poza sponsoringiem Marcela Kozaczkiewicza Tarczyński wspiera m.in. klub Panthers Wrocław, lokalną drużynę sportową LKS Barycz Sułów, czy działania e-sportowe – Tarczyński Studio Live i zespół Tarczyński Protein Team. Angażuje się także w wydarzenia o charakterze sportowym, takie jak, chociażby charytatywny turniej Giganci Siatkówki oraz zimowy Bieg Piastów.

W listopadzie 2021 roku firma została sponsorem tytularnym Tarczyński Arena Wrocław, podpisując 6-letnią umowę opiewającą na kwotę 14 mln zł i dołączając tym samym do grona nielicznych firm komercyjnych w Polsce, które objęły sponsoringiem tego typu obiekt. Wybór stadionu na Dolnym Śląsku nie był przypadkowy – przedstawicielom Tarczyński S.A. krok ten pozwoli na bycie bliżej społeczności lokalnych, sportowców oraz kibiców będących zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi klientami produktów marki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć