Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z triathlonistą Marcelem Kozaczkiewiczem
Marka Tarczyński zdecydowała się na przedłużenie umowy sponsorskiej z Marcelem Kozaczkiewiczem – wicemistrzem Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie. Kontrakt będzie obowiązywał do końca 2022 roku. Sezon dla zawodnika rozpocznie się już 27 marca zawodami Pucharu Europy Quarteira w Portugalii. Ich przebieg zadecyduje o kwalifikacji triathlonisty do Mistrzostw Europy.
Wymagający rok dla młodego triathlonisty
Współpraca marki Tarczyński z Marcelem Kozaczkiewiczem rozpoczęła się już w połowie 2021 roku. Pierwszymi zawodami, w których młody sportowiec brał udział w strojach z logotypami marki, były Mistrzostwa Polski Juniorów w Triathlonie, odbywające się na przełomie lipca i sierpnia.
- Cieszyłem się, gdy firma Tarczyński postanowiła zainwestować w moją triathlonową karierę w 2021 roku. Teraz gdy nasza umowa zostaje przedłużona na kolejny rok, radość jest jeszcze większa. Tarczyński to marka, która w swoich działaniach wspiera i promuje sport, aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie. Te tematy są mi bardzo bliskie i zgodne z moim własnym stylem życia, dlatego z dumą będę kontynuował swoją sportową przygodę w 2022 roku, mając u boku takiego sponsora – mówi Marcel Kozaczkiewicz, triathlonista.
Sezon 2022 dla Kozaczkiewicza zapowiada się bardzo intensywnie, a przygotowania do tego wymagającego okresu sportowiec rozpoczął już jesienią. W planach ma udział m.in. w cyklu zawodów Pucharu Europy, Pucharu Polski, a najważniejszym wydarzeniem tegorocznych zmagań dla Marcela Kozaczkiewicza będą Mistrzostwa Polski na dystansie sprint, które odbędą się w ostatni weekend lipca.
Rosnące zaangażowanie Tarczyńskiego w marketing sportowy
Podejmowane przez markę Tarczyński działania obejmujące sponsoring sportowy prowadzone są w ramach strategii odpowiedzialnego biznesu (CSR) i jednego z jej czterech kluczowych obszarów – AKTYWNIE. Producent białkowych przekąsek chętnie angażuje się w tego typu przedsięwzięcia, mając świadomość, że w ten sposób może promować aktywne formy spędzania czasu oraz zachęcać Polaków do racjonalnego odżywiania, wspierając przy tym swoją działalność biznesową.
Poza sponsoringiem Marcela Kozaczkiewicza Tarczyński wspiera m.in. klub Panthers Wrocław, lokalną drużynę sportową LKS Barycz Sułów, czy działania e-sportowe – Tarczyński Studio Live i zespół Tarczyński Protein Team. Angażuje się także w wydarzenia o charakterze sportowym, takie jak, chociażby charytatywny turniej Giganci Siatkówki oraz zimowy Bieg Piastów.
W listopadzie 2021 roku firma została sponsorem tytularnym Tarczyński Arena Wrocław, podpisując 6-letnią umowę opiewającą na kwotę 14 mln zł i dołączając tym samym do grona nielicznych firm komercyjnych w Polsce, które objęły sponsoringiem tego typu obiekt. Wybór stadionu na Dolnym Śląsku nie był przypadkowy – przedstawicielom Tarczyński S.A. krok ten pozwoli na bycie bliżej społeczności lokalnych, sportowców oraz kibiców będących zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi klientami produktów marki.
![Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1940957664,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?
![Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki](/files/_uploaded/glownekonf_1022839277,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
![ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu](/files/_uploaded/glownekonf_1577866835,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.
Handel
Podatki od żywności wysokoprzetworzonej mogą pomóc walczyć z otyłością. Wpływy z nich można przeznaczyć na dopłaty do zdrowego jedzenia
![](/files/1922771799/pineda-podatek-jedzenie-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w Imperial College Business School, którzy przyjrzeli się wynikom badań w tym zakresie z całego świata. Pieniądze z podatku od żywności wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli czy cukru, powinny ich zdaniem zostać spożytkowane na dopłaty do zdrowego jedzenia. Okazuje się, że zwłaszcza w krajach o niskich i średnich dochodach to czynnik ekonomiczny decyduje o wyborze niezdrowego jedzenia, które jest mocno reklamowane i często tańsze.
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto,w_133,_small.jpg)
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.