Tarnowo Podgórne gości ekipy Tour de Pologne
Wielkimi krokami zbliża się największa impreza kolarska w Polsce. Jubileuszowa, 80. edycja Tour de Pologne 2023 wystartuje 29 lipca z Poznania, a kolarze ze swoimi ekipami już docierają do miast położonych blisko trasy wyścigu m.in. do Tarnowa Podgórnego, które w dniach od 27 do 30 lipca będzie gościło zawodników i ich zespoły.
Jubileuszowa, 80. edycja Tour de Pologne rozpocznie się 29 lipca w Poznaniu, a zakończy 4 sierpnia na krakowskich Błoniach. Zmagania najlepszych kolarzy będą śledzić z zapartym tchem kibice – zarówno na trasie wyścigu, jak i przed telewizorami. Wśród uczestników wystąpią czołowi kolarze z całego świata z Michałem Kwiatkowskim i Rafałem Majką na czele.
Ostatnie przygotowania do Tour de Pologne
Organizatorzy jednej z najbardziej prestiżowych międzynarodowych imprez kolarskich dopinają już szczegóły, a do Poznania i okolicznych miejscowości zjeżdżają się ekipy sportowe. Zanim jednak dojdzie do startu wyścigu, uczestnicy wraz ze swoimi zespołami przygotowują się do rywalizacji i odpoczywają w komfortowych warunkach. Od 27 do 30 lipca cztery ekipy kolarskie spędzają czas w należącym do Grupy J.W. Construction Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym pod Poznaniem.
– Cieszymy się, że kolarze biorący udział w Tour de Pologne spędzą czas w naszym hotelu i nabiorą sił przed najważniejszym wyścigiem kolarskim w Polsce. Pobyt zawodników i ich zespołów to nie tylko ogromne wyróżnienie dla naszego hotelu – komentuje Anna Operacz, Dyrektor Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym.
Ekipy kolarskie w ramach pobytu mogą skorzystać z rozbudowanej infrastruktury hotelowej w tym zrelaksować się w strefie chillout przy oczku wodnym, skorzystać z sauny suchej, pograć w bilard piłkarzyki, tenisa stołowego czy badmintona.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.