Tomasz Kuchar i Termo Organika promują energooszczędne budownictwo

Nina Nowak
Neuroexpander PR
Aleja Szucha 16
00-582 Warszawa
nina.nowak|neuroexpander.eu| |nina.nowak|neuroexpander.eu
+48 796 104 994
www.neuroexpander.eu
Tomasz Kuchar, wielokrotny rajdowy i rallycrossowy mistrz Polski stawia na najwyższej jakości rozwiązania m.in. dlatego dołączył do grona ambasadorów Termo Organiki, największego producenta styropianu. Liderzy swoich branż planują w 2020 roku działania promujące energooszczędne rozwiązania w budownictwie, które w znaczący sposób ograniczają smog oraz gwarantują oszczędność pieniędzy na ogrzewaniu.
Termo Organika wspólnie z Tomaszem Kucharem planują działania mające na celu budowanie świadomości wśród Polaków na temat efektywności energooszczędnych rozwiązań w budownictwie, które wobec pogarszającego się stanu środowiska naturalnego oraz wzrastających cen energii, ciepła i wody, stają się najbardziej racjonalnym rozwiązaniem.
Termomodernizacja oszczędza energię i chroni środowisko
Od 3 lat Termo Organika wspólnie z Omeną Mensah, wieloletnią ambasadorką marki oraz Wydziałem Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, prowadzą kampanię społeczną „Termomodernizacja to najlepszy sposób na smog”. Problem smogu to ogromne zagrożenie dla każdego z nas. Między innymi dzięki wspólnej kampanii coraz więcej osób ma świadomość, że nieocieplone lub bardzo słabo ocieplone budynki są jednymi z największych trucicieli środowiska naturalnego. Zużywają za dużo energii potrzebnej do ogrzewania, która powstaje najczęściej w wyniku spalania miernej jakości paliwa w niewydajnych kotłach. Kampania informacyjno-edukacyjna ma na celu popularyzację idei termomodernizacji, jako jednego z najlepszych i najprostszych sposobów ograniczających smog. To inwestycja przede wszystkim w zdrowie nasze, ale także i przyszłych pokoleń.
- Większość osób kojarzy ocieplenie domu z komfortem cieplnym oraz niższymi rachunkami za ogrzewanie i to bardzo dobre skojarzenia! Właśnie te wymierne korzyści właściciel domu tak naprawdę odczuje „od zaraz”. Niestety wciąż w społeczeństwie nie ma świadomości, że kompleksowa termomodernizacja pozwala na największą redukcję emisji niebezpiecznych substancji aż o 95% dla pyłów, 98% rakotwórczego benzo(a)pirenu, 80% dwutlenku siarki, 43% dla tlenków azotu czy w końcu o 72% dwutlenku węgla. – mówi Krzysztof Krzemień, dyrektor ds. technicznych Termo Organiki - Ponadto kompleksowa termomodernizacja jest najbardziej opłacalną inwestycją budowlaną, ponieważ obniża zużycie energii, co naturalnie wiąże się z niższymi rachunkami za ogrzewanie. W oczywisty sposób pozytywnie wpływa również na komfort użytkowania i jest także najlepszym sposobem na ograniczenie smogu.
W tym roku Tomasz Kuchar, niekwestionowany autorytet motoryzacji, dodatkowo wesprze Termo Organikę w prowadzonych działaniach edukacyjno-informacyjnych.
- Zarówno przemysł motoryzacyjny, jak i budowalny coraz mocniej stawia na nowoczesne i energooszczędne rozwiązania. Wpływają one pozytywnie zarówno na naszą planetę, jak i kieszeń właściciela domu, który oszczędza na ogrzewaniu. - mówi Tomasz Kuchar, ambasador Termo Organiki - Po prostu mniej wydajemy na paliwo, które zasila samochód czy system ogrzewający dom. Przemysł motoryzacyjny odchodzi od silników spalinowych stawiając na pojazdy zasilane tzw. zieloną energią. Na każdym z nas spoczywa obowiązek dbania o nasze środowisko, a przede wszystkim o to, czym oddychamy, zarówno my, jak i nasi najbliżsi.
Konkursy edukacyjne i nie tylko!
Termo Organika zorganizuje szereg konkursów edukacyjnych. W planach jest m.in. konkurs dotyczący wiedzy z zakresu energooszczędności w przemyśle motoryzacyjnym, jak i budownictwie. Warto śledzić na bieżąco kanały Termo Organiki w mediach społecznościowych, ponieważ do wygrania będą atrakcyjne nagrody, m.in. przejażdżka na torze z Kucharem, ale to nie wszystko. Planowane są również wspólne akcje związane z Akademią Bezpiecznej Jazdy. Akademia Bezpiecznej Jazdy dysponuje fantastycznym ośrodkiem doskonalenia techniki jazdy stopnia wyższego Driveland. Dzięki bardzo nowoczesnej i efektownej infrastrukturze instruktorzy uczą kierowców jak panować nad samochodem, jak być świadomym i bezpiecznym kierowcą, a co bardzo spektakularne istnieje możliwość symulacji bardzo trudnych, wręcz ekstremalnych sytuacji na drodze dzięki płytom poślizgowym, szarpakowi do wprowadzania samochodów w poślizg nadsterowny i kurtyn wodnych symulujących przeszkody. Będą również niespodzianki, być może kibice Kuchara będą mieli okazję zobaczyć go w zupełnie nowej roli.
Termo Organika wspólnie z Tomaszem Kucharem zapowiadają, że w nadchodzącym sezonie można się spodziewać mnóstwa pozytywnej adrenaliny, przy pozyskaniu bardzo pożytecznej wiedzy.
--
Tomasz Kuchar jest wielokrotnym rajdowym i rallycrossowym mistrzem Polski, który kocha rywalizację, adrenalinę i nowe wzywania. Od czterech sezonów triumfuje w najbardziej prestiżowej klasie SuperCars Mistrzostw Polski Rallycross. Oprócz tego jest pilotem śmigłowca, biznesmenem, propagatorem bezpiecznej jazdy. Przyznaje otwarcie, że nie uznaje półśrodków, stawia wyłącznie na najlepsze rozwiązania, właśnie dlatego dołączył do grona ambasadorów Termo Organiki.
Termo Organika jest niekwestionowanym liderem na rynku ociepleń. Producent wyznacza standardy jakości na polskim rynku materiałów do termoizolacji. Dowodzą tego m.in. wyniki kontroli Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkich Inspektoratów Nadzoru Budowlanego (WINB). Dwanaście z tych wyników, z lat 2016 – 2018, jest dostępnych na stronie GUNB (dopiero od 2016 roku wyniki są prezentowane publicznie przez GUNB), wszystkie wyniki są dostępne na stronie producenta: http://bit.ly/2SuGwXF.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.