Komunikaty PR

TP Vision głównym partnerem FC Barcelona

2023-05-30  |  13:00
Biuro prasowe

 

TP Vision, właściciel marek Philips TV & Sound oraz AOC Audio, podpisał wieloletnią umowę z FC Barcelona – będzie „Głównym Partnerem” klubu. Logo marki Ambilight TV znajdzie się na rękawach koszulek pierwszego zespołu piłkarskiego. Widzowie Philips Ambilight TV będą mogli cieszyć się najbardziej wciągającymi, autentycznymi wrażeniami podczas oglądania w akcji światowej sławy drużyny piłkarskiej.

 

Barcelona, 25 maja 2023 r. – TP Vision, firma odpowiedzialna za projektowanie, produkcję i sprzedaż produktów Philips TV, Philips Sound i AOC Audio, ogłosiła zawarcie nowego partnerstwa - zostanie Głównym Partnerem legendarnej drużyny piłkarskiej FC Barcelona w zakresie urządzeń TV, wyświetlaczy i urządzeń audio. Partnerstwo będzie promować wiodącą na świecie gamę produktów telewizyjnych i audio oferowanych przez TP Vision oraz zwróci uwagę na należącą do firmy oryginalną technologię Ambilight TV i jej wyjątkową zdolność do przekształcania zwykłego telewizora we wciągające doświadczenie oglądania na poziomie nieporównywalnym z żadnym innym.

 

Logotyp Ambilight TV - jako jednego z trzech Głównych Partnerów klubu - pojawi się na rękawach koszulek męskiego pierwszego zespołu piłkarskiego od dnia 28 maja, czyli podczas ostatnich meczów sezonu 2022/23. Logo Ambilight TV zostanie wyraźnie wyeksponowane na stadionie, będzie też widoczne na ekranach telewizorów podczas oglądania meczów. Ponadto kluczowi gracze z męskich i kobiecych pierwszych drużyn piłkarskich FC Barcelona zostaną zaproszeni do zapoznania się bezpośrednio się z gamą produktów TP Vision, a w szczególności z unikalną ofertą Philips Ambilight TV i zostania ambasadorami marki. Będąc Głównym Partnerem klubu, TP Vision odegra również istotną rolę jako dostawca urządzeń TV i wyświetlaczy dla infrastruktury audiowizualnej na nowym stadionie Spotify Camp Nou, który stanie się największym i najbardziej innowacyjnym obiektem sportowym w Europie. Umowa przyznaje również TP Vision prawa stowarzyszeniowe z męskimi i żeńskimi pierwszymi zespołami piłkarskimi, a także z innymi profesjonalnymi drużynami sportowymi należącymi do klubu FC Barcelona.

 

Współpraca pomiędzy TP Vision i FC Barcelona wpisuje się strategię obydwu organizacji, polegającą na proaktywnym poszukiwaniu partnerów, którzy podzielają te same wartości i filozofię, i którzy mogą przyczynić się do wzmocnienia reputacji zarówno klubu, jak i firmy.

 

TP Vision i FC Barcelona mają tę samą wizję wynoszenia wydarzeń sportowych ponad przeciętność poprzez tworzenie wyjątkowego widowiska dla kibiców – bez względu gdzie się znajdują, na stadionie czy przed telewizorem. Motto FC Barcelona to „więcej niż klub” (Més que un club), a TP Vision oferuje konsumentom Ambilight TV „więcej niż telewizor”.

 

Telewizory Philips Ambilight są wyposażone w rzędy zintegrowanych, kolorowych diod LED, ułożonych wzdłuż tylnych krawędzi urządzenia, które na ścianie za telewizorem wyświetlają stale zmieniającą się aureolę światła - dokładnie dopasowanego kolorystyką do obrazu na ekranie. Ambilight daje wrażenie większego i lepszego obrazu telewizyjnego, który rozciąga się poza fizyczne granice urządzenia, a sam odbiornik wydaje się unosić w przestrzeni, mimo że jest przymocowany do ściany.

Korzyści z efektu tego typu podświetlenia są od dawna znane w świecie filmu. Badania przeprowadzone przez TP Vision wykazały jednak, że efekt Ambilight warto także zastosować podczas relacjonowania wydarzeń sportowych, jest on szczególnie efektywny przy transmisjach meczów piłki nożnej.

 

Efekt Ambilight okazał się ogromnym sukcesem, uzyskując jeden z najwyższych wskaźników satysfakcji konsumenta w branży elektroniki użytkowej, a także stanowiąc jedną z głównych przesłanek do ponownego kupna telewizora wyposażonego w tę technologią przez dotychczasowych klientów.

 

FC Barcelona - mistrzowie La Liga w sezonie 2022/2023 - to jeden z najbardziej popularnych klubów piłkarskich na świecie, z prawdziwie globalną społecznością zagorzałych fanów i wyjątkowym doświadczeniem dnia meczu, mimo że tylko nieliczni szczęśliwcy mogą na żywo oglądać drużynę grającą na Spotify Camp Nou.

 

Partnerstwo TP Vision i FC Barcelona umożliwi udostępnienie Ambilight TV wielu kibicom klubu, pozwoli też wszystkim fanom sportu odtworzyć na odbiorniku telewizyjnym Philips w swoim domu wyjątkowe wrażenia z meczu rozgrywanego na żywo na stadionie Spotify Camp Nou.

 

Komentując nowe partnerstwo, Kostas Vouzas, Główny Dyrektor Wykonawczy TP Vision (Philips TV & Sound na Europę i Ameryki) powiedział: „Cieszymy się, że możemy współpracować z prawdziwą ikoną światowego sportu, jaką jest FC Barcelona. To nowe partnerstwo jest naturalne, ponieważ obie nasze organizacje starają się rozszerzyć swoją ofertę daleko poza to, co oferowane jest standardowo, zapewniając naszym fanom wyjątkowe wrażenia, zarówno na żywo jak i w domu. Miliony konsumentów korzystają z naszych wyjątkowych telewizorów Ambilight w swoich domach, a długoterminowe partnerstwo z FC Barcelona podniesie fantastyczne wrażenia z korzystania z Ambilight TV do poziomu, na jaki naprawdę zasługuje”.

 

Komentując fakt zawarcia partnerstwa w imieniu FC Barcelona, Juli Guiu, Wiceprezes ds. Marketingu, powiedział: „Jesteśmy bardzo dumni, że możemy powitać TP Vision jako nowego Głównego Partnera FC Barcelona. Barça zawsze wyróżniała się zaangażowanym i dążeniem do doskonałości, zarówno na boisku, jak i poza nim. Umowa z TP Vision jest tego kolejnym przykładem, ponieważ współpracujemy ze światowym liderem w dziedzinie elektroniki i technologii audiowizualnej. To ogromny krok naprzód w komercyjnej strategii FC Barcelony we współpracy z międzynarodową firmą, która dzięki innowacji Ambilight TV zmieniła doświadczenie meczowe dla milionów fanów, którzy śledzą piłkę nożną w swoich domach, w porywającą i niezwykle satysfakcjonującą podróż”.

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. jest zarejestrowana w Holandii, a jej główna siedziba znajduje się w Amsterdamie. Jest spółką należącą do TPV Technology Limited („TPV”), jednego z wiodących światowych producentów monitorów i telewizorów. Założona w 2012 roku firma TP Vision jest dziś jednym z największych światowych graczy w branży telewizji konsumenckiej i audio. Opracowuje, produkuje i sprzedaje produkty i technologie elektroniki użytkowej, które zapewniają doskonałe wrażenia dźwiękowe i wizualne. Portfolio produktów TP Vision obejmuje konsumenckie produkty audio i telewizory, profesjonalne wyświetlacze i systemy obsługi treści. Te produkty i rozwiązania są wprowadzane na rynek za pośrednictwem własnej marki TP Vision, a także marki Philips, używanej na licencji firmy Koninklijke Philips N.V. Będąc właścicielem wiodących marek i producentem nagradzanych produktów, TP Vision zatrudnia ponad 2000 osób na całym świecie, prowadząc działalność w Europie, obu Amerykach, na Bliskim Wschodzie, w Indiach i wybranych krajach Azji i Pacyfiku.

FC Barcelona

FC Barcelona ma ponad 120-letnią tradycję, została założona w 1899 roku. Jej właścicielami jest ponad 140 000 członków klubu - sicios. Jest uważana za największy multisportowy klub na świecie. FC Barcelona jest silnie zakorzeniona w swoim mieście i kraju, ale jej obecność jest globalna – klub ma siedziby w miastach na trzech różnych kontynentach: w Barcelonie, Hongkongu i Nowym Jorku.

Barça stara się zmieniać świat poprzez sportową doskonałość. Dotyczy to również świata wiedzy - poprzez Centrum Innowacji Barça. Klub jest również znany ze swojego zaangażowania w sprawy społeczne, którymi zajmuje się za pośrednictwem Fundacji FC Barcelona, oraz z pracy na rzecz edukacji chłopców i dziewcząt w zakresie pozytywnych wartości sportu. Barça ma obecnie ponad 440 milionów fanów w mediach społecznościowych na całym świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport „Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” tylko w Viaplay! Biuro prasowe
2024-04-19 | 08:00

„Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” tylko w Viaplay!

- Artur Boruc? Osobowość. Jerzy Dudek? Inspiracja. Wojciech Szczęsny? On to ma - Łukasz Fabiański nie zastanawia się długo zapytany o pierwsze skojarzenia z najlepszymi polskimi bramkarzami
Sport Michał Mazurkiewicz sięgnie po rekord Guinnessa w symultanie szachowej
2024-04-19 | 07:00

Michał Mazurkiewicz sięgnie po rekord Guinnessa w symultanie szachowej

Michał Mazurkiewicz znany jest jako mistrz świata w podwodnych szachach. Tym razem postanowił jednak pójść o krok dalej – zagrać podwodną symultanę szachową i ustanowić
Sport Stolica Dolnego Śląska zostanie opanowana przez strzelców
2024-04-17 | 13:00

Stolica Dolnego Śląska zostanie opanowana przez strzelców

Już niedługo Wrocław stanie się świadkiem niezwykłej rywalizacji. Do walki w I Rundzie Pucharu Polski staną wybitni strzelcy z całego kraju. Swoje umiejętności zaprezentują między

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.