Komunikaty PR

Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje" marki Škoda

2023-07-21  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.19 MB )

Dla marki Škoda ważne jest aktywne wspieranie odważnych i ambitnych kobiet, które mogą być dla wszystkich przykładem i inspiracją w dążeniu do wyznaczonych celów. W związku z tym, producent samochodów ponownie został oficjalnym partnerem prestiżowej edycji wyścigu kolarskiego Tour de France Femmes. W tym roku, aby jeszcze silniej dopingować swoją lokalną ambasadorkę, polski zespół marki Škoda przygotował kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”, która potrwa do 31 lipca 2023r.

20 lat partnerstwa

Škoda wspiera najważniejszy wyścig kolarski świata już po raz 20. z rzędu. Tegoroczna edycja Tour de France potrwa od 1 do 23 lipca, a edycja Tour de France Femmes od 23 do 30 lipca. Na trasie tradycyjnie obecni będą przedstawiciele marki. Kolarzy, kierownictwo i organizatorów wspierać będą najnowsze modele producenta. Škoda ponownie jest też sponsorem zielonej koszulki noszonej przez najlepszego sprintera.

Wsparcie kobiecej społeczności

Podczas ubiegłorocznej edycji Tour de France Femmes ambasadorka marki Škoda w Polsce – Katarzyna Niewiadoma - osiągnęła ogromny sukces, zajmując 3. miejsce w klasyfikacji generalnej wieloetapowego wyścigu kolarskiego. W tym roku, aby jeszcze silniej wyrazić swoje wsparcie, Škoda przygotowała kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”. W jej ramach powstały materiały reklamowe prezentujące wizerunek ambasadorki, które promowane są w social mediach oraz w kanałach OOH (reklamy zewnętrzne).

- Współpraca z tak utalentowaną kolarką, jaką jest Kasia Niewiadoma, to dla naszej marki ogromny zaszczyt i radość. Podczas zeszłorocznej edycji Tour de France Femmes nasza sportowczyni dała z siebie wszystko oraz pokazała, jak na wiele ją stać, zajmując zaszczytne 3. miejsce w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego wydarzenia. Cieszymy się, że w tym roku mamy okazję wspierać Kasię w realizacji jej życiowej pasji. Pasji napędzającej do ciągłego pokonywania barier i odkrywania nowych możliwości, a także gwarantującej wiele kilometrów pełnych emocji i triumfów – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM.

Kampania zwraca również uwagę na fakt, że wyścig nie rozpoczyna się w momencie startu, tylko dużo wcześniej. W związku z tym w social mediach marki Škoda prezentowany jest cykl materiałów video, relacjonujących 2-tygodniowe przygotowania Kasi Niewiadomej do udziału w Tour de France Femmes. W stories pojawia się również specjalnie zaprojektowany zegar - odmierzający pozostałe do startu godziny. Wspólne odliczanie rozpoczęło się 10 lipca pod hasłem #Gotowadostartu. Dołącz do Škody i odkrywaj pasję kolarstwa oczami Kasi Niewiadomej​!

Nowa kampania potrwa od 1 do 31 lipca 2023r. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć