Komunikaty PR

Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje" marki Škoda

2023-07-21  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.19 MB )

Dla marki Škoda ważne jest aktywne wspieranie odważnych i ambitnych kobiet, które mogą być dla wszystkich przykładem i inspiracją w dążeniu do wyznaczonych celów. W związku z tym, producent samochodów ponownie został oficjalnym partnerem prestiżowej edycji wyścigu kolarskiego Tour de France Femmes. W tym roku, aby jeszcze silniej dopingować swoją lokalną ambasadorkę, polski zespół marki Škoda przygotował kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”, która potrwa do 31 lipca 2023r.

20 lat partnerstwa

Škoda wspiera najważniejszy wyścig kolarski świata już po raz 20. z rzędu. Tegoroczna edycja Tour de France potrwa od 1 do 23 lipca, a edycja Tour de France Femmes od 23 do 30 lipca. Na trasie tradycyjnie obecni będą przedstawiciele marki. Kolarzy, kierownictwo i organizatorów wspierać będą najnowsze modele producenta. Škoda ponownie jest też sponsorem zielonej koszulki noszonej przez najlepszego sprintera.

Wsparcie kobiecej społeczności

Podczas ubiegłorocznej edycji Tour de France Femmes ambasadorka marki Škoda w Polsce – Katarzyna Niewiadoma - osiągnęła ogromny sukces, zajmując 3. miejsce w klasyfikacji generalnej wieloetapowego wyścigu kolarskiego. W tym roku, aby jeszcze silniej wyrazić swoje wsparcie, Škoda przygotowała kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”. W jej ramach powstały materiały reklamowe prezentujące wizerunek ambasadorki, które promowane są w social mediach oraz w kanałach OOH (reklamy zewnętrzne).

- Współpraca z tak utalentowaną kolarką, jaką jest Kasia Niewiadoma, to dla naszej marki ogromny zaszczyt i radość. Podczas zeszłorocznej edycji Tour de France Femmes nasza sportowczyni dała z siebie wszystko oraz pokazała, jak na wiele ją stać, zajmując zaszczytne 3. miejsce w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego wydarzenia. Cieszymy się, że w tym roku mamy okazję wspierać Kasię w realizacji jej życiowej pasji. Pasji napędzającej do ciągłego pokonywania barier i odkrywania nowych możliwości, a także gwarantującej wiele kilometrów pełnych emocji i triumfów – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM.

Kampania zwraca również uwagę na fakt, że wyścig nie rozpoczyna się w momencie startu, tylko dużo wcześniej. W związku z tym w social mediach marki Škoda prezentowany jest cykl materiałów video, relacjonujących 2-tygodniowe przygotowania Kasi Niewiadomej do udziału w Tour de France Femmes. W stories pojawia się również specjalnie zaprojektowany zegar - odmierzający pozostałe do startu godziny. Wspólne odliczanie rozpoczęło się 10 lipca pod hasłem #Gotowadostartu. Dołącz do Škody i odkrywaj pasję kolarstwa oczami Kasi Niewiadomej​!

Nowa kampania potrwa od 1 do 31 lipca 2023r. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport 120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:00

120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych

Ponad 120 pływaków udowodniło, że nie ma dla nich ograniczeń. Mimo swoich niepełnosprawności zawodnicy rywalizowali na najwyższym poziomie. Na basenie wrocławskiej Akademii
Sport 7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
2024-04-26 | 07:24

7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej

Powszechnie wiadomo, że sport poprawia ogólną kondycję fizyczną, może pomóc w utracie wagi i osiągnięciu szczuplejszej sylwetki. Nie są to jednak jedyne korzyści płynące z
Sport NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu
2024-04-25 | 12:30

NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu

Wyprodukowane z myślą o zwrocie i recyklingu – marka ASICS przedstawia najnowszy model biegowy NIMBUS MIRAI. Obuwie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby można było

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.