Tysiące biegaczy wzięło udział w maratonie „Runtalya”
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Międzynarodowy maraton pod nazwą „Runtalya” odbył się 5 marca w Antalyi, turystycznej stolicy Riwiery Tureckiej. W biegu wzięło udział kilka tysięcy profesjonalnych sportowców i amatorów z całego świata.
Rozpoczynający sezon wyścig zgromadził biegaczy z ponad 47 państw. Spośród mężczyzn najlepszy okazał Üzeyir Söylemez, który pokonał całą trasę w 2 godziny 35 minut i 35 sekund, natomiast wśród kobiet triumfowała Natalia Gyurten, pojawiając się na mecie po 3 godzinach 3 minutach i 26 sekundach.
W tym roku w ramach „Runtalyi” uczestnicy startowali w biegach na czterech różnych dystansach – 2, 10, 21 i 42 kilometrów, a wszystkie wyścigi rozpoczynały się w centrum miasta. Malownicza trasa prowadziła przez najważniejsze i najpiękniejsze miejsca w Antalyi. Sportowcy, którzy zdecydowali się przebiec najdłuższą trasę - 42 km, podczas biegu mogli podziwiać dzielnicę Kaleçi i prowadzącą do niej Bramę Hadriana, wodospady Düden czy słynną, piaszczystą plażę Lara. Oprócz profesjonalnych sportowców, w wyścigu startowali też amatorzy, którzy byli dopingowani przez dziesiątki tysięcy mieszkańców Antalyi oraz turystów z całego świata, odwiedzających Riwierę Turecką w pierwszym tygodniu marca. Podczas „Runtalyi” odbyły się również: „baby run”, „high heels run” oraz „1 step 1 life run”, w których, w ramach promocji zdrowego i aktywnego trybu życia, wzięły udział dzieci, początkujące biegaczki i mieszkańcy w każdym wieku.
Maraton „Runtalya” organizowany jest w Antalyi od 2006 roku. To, co wyróżnia ten bieg od innych, to jest to pierwszy wyścig w sezonie, który gromadzi amatorów z niewielkim doświadczeniem w biegach, jak i profesjonalnych biegaczy. „Runtalya” przyciąga tysiące osób nie tylko ze względu na walory sportowe. Trwające trzy dni zawody to również jedno z największych wydarzeń lifestylowych w Antalyi.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.