Komunikaty PR

Unikatowe wydarzenie w galerii handlowej. Koszykarki z Energa Basket Ligi zagrał

2023-02-24  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Magnolia Park areną rywalizacji najlepszych koszykarek z Energa Basket Ligi Kobiet. Pierwszy w historii koszykówki Finał LOTTO 3x3 Ligi odbywający się na parkiecie, na placu eventowym największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku, zgromadził tysiące kibiców.

 

To było unikatowe wydarzenie dla branży retail i polskiej koszykówki. Po raz pierwszy w przestrzeni centrum handlowego odbył się turniej koszykówki 3x3 na najwyższym krajowym szczeblu. Na parkiecie zaaranżowanym na placu eventowym Magnolia Park spotkały się zespoły ligi kobiecej, by rywalizować o tytuł najlepszej drużyny kobiecej w koszykówce 3x3.

Tysiące kibiców odwiedziło Magnolia Park we Wrocławiu podczas turnieju LOTTO 3x3 Ligi. Dzięki temu wielu ludzi poznało tę odmianę koszykówki. Wielki finał LOTTO 3x3 Ligi pokazał, że to właśnie w takich miejscach koszykówka 3x3 powinna być pokazywana. LOTTO 3x3 Liga to duży projekt, który tworzymy razem z naszym partnerem, Totalizatorem Sportowym. Wspólnie wierzymy w potencjał tej odmiany koszykówki i liczymy na jej dalszy rozwój, w czym utwierdził nas pozytywny odbiór tego wydarzenia – mówi Radosław Piesiewicz, prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.

Partnerem tytularnym całego wydarzenia była marka LOTTO, należąca do Totalizatora Sportowego. – Koszykówka 3x3 jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin w naszym kraju. Pierwszy w historii turniej finałowy żeńskiej LOTTO 3x3 Ligi dostarczył kibicom mnóstwo atrakcji i kumulacji koszykarskich emocji. Gratuluję wszystkim zaangażowanym w organizację tego wydarzenia, które odbyło się na terenie wrocławskiego centrum handlowego. Cieszę się, że marka LOTTO wspiera projekty, które przyczyniają się do rozwoju i promocji nie tylko koszykówki 3x3, lecz także sportu w ogóle – mówi Aida Bella, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego.

Organizacja turnieju wymagała od Magnolia Park zaaranżowania przestrzeni i dostosowania jej do potrzeb zawodniczek i kibiców. Powstało boisko o wymiarach 15x11 metrów, a kibice zasiedli na specjalnie przygotowanych dla nich trybunach. – To było wyzwanie, które z chęcią podjęliśmy. W historii Magnolia Park organizowaliśmy wydarzenia sportowe o podobnej randze, dlatego zdecydowaliśmy, że finał LOTTO 3x3 Ligi to kolejna okazja, by pokazać, że w przestrzeni komercyjnej galerii handlowej można przygotować sportowe rozgrywki na najwyższym poziomie – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland. Jak dodaje, przez cały dzień zawodniczki grające w Magnolia Park dopingowało tysiące kibiców: – Finał koszykówki kobiecej 3x3 utwierdził w przekonaniu nas, a przede wszystkim klientów naszego centrum, że galeria handlowa może się pozycjonować nie tylko jako miejsce komercyjne, ale także jako przestrzeń do spędzania w ciekawy sposób wolnego czasu.

W Magnolia Park organizowane już były m.in. turniej squasha, akcja ekologiczna z Lasami Państwowymi, czy teatralny event „Teatr na leżakach”, który został doceniony przez branżę retail i zdobył Srebrną Nagrodę w kategorii Wydarzenie Roku 2022 w Obiekcie Handlowym na najbardziej prestiżowym evencie – Gali PRCH Retail Awards 2022.

 

Tysiące kibiców na placu eventowym

W dwóch turniejach – kwalifikacyjnym i finałowym, rywalizowało ze sobą 11 drużyn: 1KS Ślęza Wrocław, BC Polkowice, Enea AZS Politechnika Poznań, Energa Krajowa Grupa Spożywcza Toruń, PolskaStrefaInwestycji Enea Gorzów Wlkp., Polskie Przetwory KS Basket 25 Bydgoszcz, Zagłębie Sosnowiec, MKS Pruszków, SKK Polonia Warszawa, Polski Cukier AZS UMCS Lublin oraz VBW Arka Gdynia. W meczu finałowym spotkały się zespoły SKK Polonia Warszawa i Energa Krajowa Grupa Spożywcza Toruń. Spotkanie zakończyło się wynikiem 20:18 dla zawodniczek Polonii. Trzecie miejsce zajęła drużyna Polski Cukier AZS UMCS Lublin.

Jak podkreśla Katarzyna Ziobro, prezes zarządu Ślęzy Wrocław, parkiet na placu eventowym w Magnolia Park doskonale spełnił swoją funkcję, a przestrzeń zaaranżowana dla kibiców została w pełni wykorzystana.

W popołudniowym szczycie zajęte były wszystkie trybuny oraz cała przestrzeń wokół boiska, a i na balkonach ciężko było znaleźć miejsce do kibicowania. Jesteśmy zachwyceni odbiorem tego turnieju wśród widzów i nie mogliśmy znaleźć lepszego miejsca niż Magnolia Park na jego zorganizowanie. Dziękuję bardzo kierownictwu Magnolia Park za przychylność, życzliwość i nieocenione wsparcie przy organizacji tej imprezy. To czysta przyjemność współpracować z takimi partnerami – podkreśla Katarzyna Ziobro.

Pierwszy finał w historii koszykówki 3x3 ligi kobiecej zakończył się uroczystym wręczeniem nagród trzem najlepszym drużynom na specjalnie zaaranżowanym podium. Dekoracji zawodniczek również towarzyszyły tłumy kibiców.

Miejsca na pucharowym podium odpowiednio zajęły zespoły SKK Polonia Warszawa (nagroda o wartości 30 tys. i vouchery do Magnolia Park dla każdej zawodniczki o wartości 500 zł), Energa Krajowa Grupa Spożywcza Toruń (nagroda o wartości 20 tys. zł i vouchery do Magnolia Park dla każdej zawodniczki o wartości 400 zł) i Polski Cukier AZS UMCS Lublin (nagroda o wartości 10 tys. i vouchery do Magnolia Park dla każdej zawodniczki o wartości 300 zł). Odkryciem turnieju została Karolina Podkańska, która została nagrodzona przez Joannę Sawośko-Dudę, dyrektor Magnolia Park, voucherem o wartości 1000 złotych, a najbardziej wartościową zawodniczką została Klaudia Sosnowska, która otrzymała telefon iPhone 14 od Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO.

 

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się: Peek&Cloppenburg, Zara, H&M, C&A, Reserved, CCC, Deichamnn, KappAhl, Carry, New Yorker, TK Maxx oraz HalfPrice, a także Tommy Hilfiger, Guess oraz Marciano By Guess, Pierre Cardin, Molton, Olsen, Ulla Popken, Gerry Weber, Kazar i Venezia. Wśród grona jubilerów są Apart, Jubitom, Yes, W.Kruk, Pandora, Tous, Savicki oraz Swarowski. Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outhdoors. Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Denon, Ispot oraz Komputronik. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Super-Pharm, Rossmann, Douglas, Sephora, Mac oraz Clinique. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: hiszpańskiej marki Decimas oraz Crocs z Colorado w Stanach Zjednoczonych, The North Face znad zatoki San Francisco oraz południowokoreańskie LG Brand Store oraz Samsung Brand Store, a także drugi w Polsce salon e-obuwie.pl z dziesięcioma nowoczesnymi przymierzalniami Modivo polskiego lidera Grupy CCC. Ofertę handlową Magnolia Park uzupełnia 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. Ofertę artykułów wnętrzarskich wzbogacają: Zara Home, Homla, Home&You, Tempur i Duka. Do grona najemców dołączyła też marka Pepco – z największym sklepem tej marki we Wrocławiu. W centrum dostępny jest także najnowocześniejszy koncept hipermarketu Carrefour z największym w całej sieci w Polsce działem produktów ekologicznych, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Mieszkańcy Wrocławia mogą przy okazji zakupów w Magnolia Park załatwić wiele spraw urzędowych w przy jednym z prawie 30 okienek w nowoczesnym Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni m.in. znane w całej Polsce sieci McDonald’s, KFC, Burger King, Pizza Hut czy Kuchnia Marche, jak również unikalne Ohh!! Sushi&Grill, Pasibus oraz Mango Mama. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

Multi Corporation jest czołową ogólnoeuropejską firmą zintegrowanych usług zarządzania nieruchomościami. Od założenia w 1982 r. firma zrealizowała ponad 200 projektów nieruchomościowych obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi zarządza obecnie ponad 80 nieruchomościami w Europie, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 7200 sklepach, restauracjach i lokalach rozrywkowych. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset i property management, zarządzanie operacyjne, przebudowy i remonty, komercjalizację, doradztwo, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości najemców handlowych, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi dostarcza właścicielom nieruchomości zintegrowaną i niezależną platformę do ochrony i podnoszenia wartości aktywów w każdej fazie cyklu życia nieruchomości. Szeroka wiedza Multi z zakresu finansów, handlu i doświadczenie w kwestiach technicznych pozwoliły nam przez lata wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu. Multi aktywnie działa w 13 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Holandii, a oddziały w Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii, Turcji, Ukrainie oraz na Węgrzech, Łotwie i Słowacji. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji i profil firmowy na www.multi.eu/pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.