Komunikaty PR

Uspokój umysł i przyspiesz na biegowym szlaku w nowych ASICS FUJI SPEED 2

2023-08-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.31 MB )

Marka ASICS wprowadza na rynek produkty skierowane do entuzjastów trailu, podkreślając uspokajającą moc biegania w terenie. Główną rolę w najnowszej kolekcji odgrywa model FUJI SPEED 2, który został znacząco odświeżony od czasu ubiegłorocznej premiery.

W butach FUJI SPEED 2 oryginalna płytka PEBAX została zastąpiona karbonową płytką TPU na całej długości, co zapewnia bardziej dynamiczne odbicie i zwiększoną stabilność boczną. Zmianie uległ również materiał podeszwy środkowej. Jest wyposażony w piankę FF BLAST PLUS, która odpowiada za lżejsze oraz bardziej energiczne wrażenia z biegu.

Zaktualizowana, tkana cholewka w połączeniu z klinowym oraz lekko wyściełanym językiem gwarantuje idealną blokadę śródstopia. Poza ograniczeniem możliwości przedostania się do buta zanieczyszczeń, podwyższa także ogólny komfort podczas biegania w terenie.

Prawdziwą inspirację przy aktualizacji modelu FUJI SPEED 2 czerpaliśmy z ultraszybkich butów MAGIC SPEED. Staraliśmy się przenieść najlepsze cechy obuwia asfaltowego na stricte trailowe. Dodając płytkę z włókna węglowego i podeszwę środkową FF BLAST PLUS, stworzyliśmy but, który pozwala zwiększyć tempo bez uszczerbku dla przyczepności oraz komfortu. Model został solidnie przetestowany przez naszych sportowców. Warto wspomnieć, że Stian Angermund został w czerwcu mistrzem świata w Short Trail, mając na nogach właśnie ASICS FUJI SPEED 2 – mówi Magdalena Gassebner, Senior Product Marketing Specialist w ASICS.

Miałem okazję mocno przetestować model ASICS FUJI SPEED 2. Buty są bardzo wygodne, trwałe i szybkie. To funkcjonalny model na pokonywanie dłuższych odległości przełajowych. Lekki materiał zwiększa wytrzymałość cholewki na otarcia wywołane kamieniami i korzeniami. Tymczasem sznurowadła zmniejszają ucisk zewnętrznej części stopy, a jednocześnie zapewniają wspierające dopasowanie. Zaawansowane technologie pozwalają uzyskać płynniejszy bieg oraz gładki zbieg nawet na najbardziej technicznych szlakach – dodaje Andrzej Witek, ambasador ASICS.

Premierze FUJI SPEED 2 towarzyszy najnowsza kolekcja odzieży FUJITRAIL. Jej kluczowe elementy obejmują wodoodporną kurtkę trailową, koszulkę oraz spodenki wyposażone w technologię ACTIBREEZE i szybkoschnące tkaniny ASICS. Wszystkie produkty posiadają elementy odblaskowe, które poprawiają widoczność w warunkach słabego oświetlenia.

Buty ASICS FUJI SPEED 2 oraz pozostałe produkty z kolekcji FUJITRAIL są dostępne od 1 sierpnia na ASICS.com i ButyJana.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.