Komunikaty PR

VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk

2023-03-21  |  15:00

VeloBank podjął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk. Bank został głównym i tytularnym sponsorem tegorocznej edycji tego wydarzenia. Objęcie patronatem VeloBank VIA Dolny Śląsk to element realizacji strategii VeloBank, która zakłada angażowanie się w inicjatywy bliskie wartościom klientów oraz ideę fair play.

Rozgrywany na terenie województwa dolnośląskiego cykl dziesięciu wyścigów kolarskich jest największą tego typu imprezą sportową w kraju. Każdego roku wydarzenie to przyciąga tysiące uczestników. Amatorzy kolarstwa mają do wyboru dwa dystanse – krótszy, dla mniej zaawansowanych, o długości 30-50 km, oraz dłuższy, dla bardziej wprawionych, o długości 80-100 km. Dodatkowo, w tegorocznej edycji dla uczestników przygotowano wyścigi płaskie, górskie oraz prowadzone w terenie pofałdowanym. Zaplanowano również dwie jazdy indywidualne na czas – jedna na podjeździe z Kowar na przełęcz Okraj, a druga płaska w Gminie Zawonia. Oprócz klasyfikacji indywidualnych, odbędą się również klasyfikacje drużynowe, które co roku cieszą się dużą popularnością.        

– Biorąc pod uwagę, że velo to kluczowy składnik naszej nazwy, który kojarzy się z dynamiką i prędkością, objęcie patronatem największej tego typu imprezy w Polsce było dla nas oczywiste. Zwłaszcza, że nie chodzi wyłącznie o nazwę, ale też ideę. Nasza strategia zakłada bycie blisko wartości naszych klientów, a jednymi z nich są dbanie o zdrowie oraz aktywność fizyczną. Ważne jest dla nas również wspieranie idei fair play, która czerpie swoją siłę z pięknych gestów – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Zapisy na cykl wyścigów kolarskich ruszyły 20 marca br., a wydarzenie potrwa od kwietnia do października. Całość spięta jest klamrą klasyfikacji generalnej. Podczas wielkiego finału, który odbędzie się w Sobótce, na podium znajdzie się ponad 250 uczestników, którzy w swoich kategoriach wiekowych zajmowali czołowe lokaty przez cały rok.

Bardzo nas cieszy, że VeloBank jako główny sponsor największego cyklu wyścigów kolarskich dla amatorów w Polsce, będzie razem z nami promował piękny sport, jakim jest kolarstwo szosowe. Współpraca ta pozwoli nam zarówno na kolejny krok w zakresie organizacyjnym, jak również w promocji naszej inicjatywy. Liczymy, że dzięki partnerstwu z VeloBankiem jeszcze lepiej będziemy mogli propagować idee zdrowego trybu życia, sportowej rywalizacji oraz zasad fair play – mówi Bartosz Huzarski z Ślęża Sobótka Bike Academy.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na: https://viadolnyslask.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.